Yeni hayat 19 bolum.
Reyhan: Ciddimisiniz? Der ve ikiside ayaga kalkarlar.
Doktor: Evet ciddiyim. Yarin kucuk bey taburcu oluyor. Dediginde Reyhan sevincinden Mazhara sarilir.
Reyhan: İnanmiyorum ya. Suan ne kadar mutlu oldugumu anlatamam bile. Sonunda ogluma kavusuyorum.
Mazhar: Eee gozumus aydin hayatim. Yalniz... bir eksigimiz var sanki.
Reyhan: Ne?
Mazhar: Eee simdi Özgür yarin geliyor, ama daha odasi hazir degil.
Reyhan: Gercektende ya. Ne yapicaz peki?
Mazhar: Bu gun onemli bir dersin varmiydi?
Reyhan: Yanii dersim varda onemli degil. Gitmesemde olur. Niyeki?
Mazhar: Diyorumki sen bugun okula gitmesen, hatta hic birimiz gitmesek bu gun Özgürün odasini hazirlasak nasil olur?
Reyhan: İyi olurda, mobilyalari ne yapicaz?
Mazhar: Arayip bugun getirmeleri gerektigini soyleriz. Hatta ben arabadayken ararim bu aksam getirsinler mobilyalari. Ne dersin?
Reyhan: Harikasin derim. Der ve tekrar Mazhara sarilir. Birkac saniye sonra ayrilirlar.
Mazhar: Oldu o halde hersey icin cok sagolun. Der doktora donerek.
Reyhan: Yarin gorusuruz o halde.
Doktor: Gorusuruz tabii. Sizede kolay gelsin bu arada.
Reymaz: Sagolun. Der ve cikarlar.
Arabada.
Mazhar: Mahmut abi, Mazhar ben. Simdi abicim, bizim bu siparis ettigimiz mobilyalar varya, onlari bu aksama getirtemezmisiniz? Pilanda bir degisiklik olduda.
Mahmut: Yanii bilmiyorum, ama yabanci degilsin sen. Cocuklara yollattirim ben. Aksama elinde olur.
Mazhar: Cok sagol abicim benim. Der ve telefonu kapatir.
Mazhar: Mahmut abi, babamin en eski bir arkadasi elinde buyudum sayilir.
Reyhan: Öylemi? Mazhar, ben suan mutluluktan havalara uca bilirim. O derece yanii. Ayyy bagirmak istiyorum. Cok mutluyum ben ya.
Mazhar: Birde bana sor istersen. Bugun hayatimin en mutlu gunu. Önce sen beni affettin, sonrada oglumuzun eve gelecegini öğrendik.
Reyhan: Oglumuzya. Der gulumseyerek.
Mazhar: Ne oldu?
Reyhan: Hiççç oglumuz demen hosuma gitti diyelim.
Mazhar: Öylemi? Demek hosuna gitti? Iyi madem Özgur biraz buyusun yapariz birkac tane.
Reyhan: Bir kac tane derken?
Mazhar: Kızım ben en az 4 cocuk istiyorum. Biri zaten var, geriye 3 kaliyor.
Reyhan: Dahada abart istersen.
Mazhar: Yanii aslinda ilk basta 8 cocuk diyecektim, ama 4 e indirdim.
Reyhan: Bence sen onu biraz daha indirsen iyi edersin.
Mazhar: Tamam tamam, ama Özgüre bir kardes fena olmazdi.
Reyhan: Bakariz. Der gulerek.
Reyhan: Neyse sen onune bak. Yola yanii. Der ve birkac dakikaya magazada olurlar. Magazadan Özgür icin kiyafetti, bezdi, pudraydi o tur seyler alir ve eve dogru giderler.
Evde.
Kapi calar.
Selma: geldim! Geldim! Der ve kapiyi acar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat.
RomanceReyhanin kocasi Ozgurun olumunden sonra Istanbula donmesiyle baslayan bam baska bir hikaye. Ustelik Reyhan hamile.