Yeni hayat 20 bolum.
Mazhar: Bence en dogrusu ve en mantiklisi konusmak. Yani er yada gec bilmesi gerek. Ne kadar erken anlatirsak o kadar iyi olur. Sonra kendi supelenmeye baslarsa, isler zorlasa bilir.
Reyhan: Oylede, nasil konusucazki? Ne derki? Yani ne dusunecegini tahmin bile edemiyorum.
Mazhar: Sizin araniz iyi, ustelik anlatigindan anladigim kadariyla, sen okuluna devam edesin diye buraya tasinmaya karar vermis. Sonra bilerek simdi kaldiginiz daireyi tutmus.
Reyhan: Ne bilerekmi?
Mazhar: Evet oyle. Sen yogun bakimdayken anlatmisdi. Burda arkadaslarinla yasamanin sana iyi gelecegini dusunmus.
Reyhan: Ben bilmiyordum bile. Ben gelirken bile bu ev oldugunu bilmiyordum. Oyrendigimdede gec oldu. Her kesde bilerek gelip o eve tasindigimi dusundu.
Mazhar: Sssht! Unut onlari. Kafam yerinde bile diyildi. Ayrica iyiki bizim apartmana tasinmissin. Iyiki yanimdasin. 2 kat asagi inmem yeterli.
Reyhan: Evet oyle.
Mazhar: Hem anladigim kadariyla Senide cok seviyor. Konusmasindan sana deger verdigi belli oluyor. Oyle olmasa buraya tasinmazdiniz bile. Yani......
Reyhan: Yani?
Mazhar: Uzun lafin kisasi, anlar bence. Yani sakince oturup konusursak anlar. Tabi bu gun diyil. Eminim anlayisla karsilayacak. Yani olanla olene care yok. Bunu biliyorsa, bizide anlamasi gerek.
Taksici: Geldik abi.
Mazhar: Hadi gelin hayatimin anlamlari. Der ve arabadan inerler.
Evde.
Ev suslenmis, masanin ustude donaltilmisti. Reymaz kapidan girer girnez herkez, hosgeldin Ozgur!!!! Diye bagirmaya baslar.
Reyhan: İnanmiyorum ya. Hepsi bizim icinmi?
Selma: Evet yavrum sizin icin. Evine hosgeldin babaannesinin kuzusu. Diyerek Ozguru kucagina alir.
Reyhan: Ya ben ne kadar tesekkur etsem az gercekten. Ne zahmet ettiniz? Yanii o kadar sey hazirlamissiniz.
Aysem: Olurmu canim hic oyle sey? Duymamis olayim lutfen. Sen bizim kardesimizsin Reyhan. Biz seni hic bir zaman dost gibi gormedikki. Kardes gibi gorduk.
Omer: Aynen aysem hakli. Özgurde yigenimiz sayilir. Size az bile. Daha iyilerini ve guzellerini hakediyorsunuz siz.
Reyhan: Yaaa ama duygulandirmayin beni. Der gozleri dolmus bir sekilde.
Fahriye: Bir sey olmaz. Bu gun duygulanmak serbest. Hic kimse icinde tutmasin.
Haluk: Aynen. Hem bu gun Ozgur canın gelisini kutluyoruz. Demi? Su gozlere baki civil-civil.
Deniz: Hayret. Ben yeni dogan bebekler gunun cogu kismini uyuyarak gecirirler diye duymusdum.
Mazhar: Denizcim dogru duymussun. Deyisen bir sey yok zaten.
Reyhan: Sadece Ozgur eve vardigimizda yeni uyandi. Yani simdilik uykusunu almis.
Haluk: Iyi etmis. Boylece kendisiyle tanismak icin uyanmasini beklemiyecez.
Ozgur: iigaa...igii Diye sesler cikararak etrafina bakar.
Selma: Soyle birtanem. Ne diyorsun bakalim?
Deniz: Bence kendince tanisdigimiza memnun oldum diyor.
Haluk: He ya ! Baska ne diyor Denizcan? Malum biz anlamiyoruzda. Ama sen henuz buyume cagini tamamlamadigin icin bu bebegin dilinden iyi anlarsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat.
RomanceReyhanin kocasi Ozgurun olumunden sonra Istanbula donmesiyle baslayan bam baska bir hikaye. Ustelik Reyhan hamile.