Yeni hayat 6 bolum
Doktor: Musade ederseniz anlaticam. Onecelikle sakin olun. Kaza esnasinda alinan darbe sonucu bebek plasentadan ayrilmis. Bunun icin acil ameliyatla bebegi almamiz gerekiyor.
Mazhar: Almamiz gerekiyor derken? Erken degilmi? Bu sartmi yani?
Doktor: Uzgunum. Erken oldugunu bende biliyorum, ama buna mecburuz. Hastanin hayati tehlikede. Anneninde bebeginde hayatini riske atamayiz. Bu arada kaza esnasinda kafasina aldigi darbe sonucu hafiza kaybi riski cok yuksek. Bu nedenle hastanin beyin tomografisi cekilecek. Ha bu arada unutmadan hastanin kanamasi cok yuksek acil olarak ........ Gurubu kan lazim. Bu arada kani verecek kisin saglik durumunun nasil olmasi gerektiginide biliyorsunuzdur umarim. Gerci zaten kani almadan once saglik kontrolunden gecirecez, ama yinede haberiniz olsun. Yeterince bilgilendirmisimdir umarim. Kani uyan biri varsa, ve ya uyan birini taniyorsaniz. Acil olarak getirin once bir saglik kontrolunden geciririz hersey yolundaysada kani aliriz. Yanliz size tavsiyem fazla oyalanmadan bu kani bulmak. Malum zor bulunan bir kan gurubu. Tekrar gecmis olsun der ve gider.
Mazhar: Offffff ben gidiyorum abi.
Haluk: Nereye?
Mazhar: Sence abi.? Doktoru duymadinmi ? Uygun kani bulmaya. Diyerek doktorun pesinden kosar.
Mazhar: Doktor bey,
Doktor: Efendim.
Mazhar: Benim kan grubum uyuyor. Ya sokdan bir anda hatirlayamadim demin.
Doktor: Her hangi bir hastaliginiz varmi?
Mazhar: Hayir.
Doktor: O zaman hemsire hanim size yardimci olur. Once acil kan tahlili alir sonrada kan aliriz. Ama bir tek sizinki yeterli olmaya bilir.
Mazhar: Tamam, ne yapilmasi gerekse yapin. Yeterki ikisinede bir sey olmasin.
Doktor: Elimizden geleni yapicaz, ama her sey ola bilir. Ikisi arasinda secim yapmak zorundada kala biliriz. Insallah boyle olmaz, ama her seye hazirlikli olun.
Mazhar: Her seye hazirlikli olun derken?
Doktor: Bence neyi kast etdigimi anladiniz siz. Bu arada hastanin esi nerde. Zira boyle bir secim karsisinda kalicak olursak, kendisininde burda olmasi gerek. Ama burda olmasada, duruma gore mudahile etmeli olucaz.
Mazhar: Anliyorum. Yanii cocugun babasi nerede bilmiyorum. Hatta cocugun babasi kim ben onuda bilmiyorum henuz. Tanisma firsatimiz olmadi.
Doktor: Anladim ben digerlerine sorarim o halde. Belki iclerinde bilen biri vardir. Herneyse daha fazla vakit kaybetmeden sizi hemsire hanimin yanina gotureyim. Kendisi ilgilenecektir sizinle. Der ve giderler. Mazhar kontrolden gecerken doktorda digerlerinin yanina doner.
Koridorda.
Doktor: Arkadasiniz demin kan vermeye gitti. Ama korkarim onun kani yetmiyecek.
Ömer: Arkadasimiz derken.?
Doktor: Hmm boyle sakalli bir beyfendi.
Fahriye: Mazhar kardes ya.
Doktor: Sanirim ta kendisi. Neyse dedigim gibi sadece onun kani yetmiye bilir. Birinden daha kan almamiz gerekiyor.
Haluk: Siz kan gurubu ne demistiniz?
Doktor: ........
Haluk: Eee bu bizim Denizcanin kan qrubu. Der sevincli bir ses tonuyla. Fakat jeton sonradan duser.
Haluk: De oda burda degil emi. Yani istanbulda degil.
Doktor: Anladim o halde uygun kani bulunca haber edin. Der ve gider ve o an sanki hissetmis gibi Deniz arar. Halukda telefonu acar tabii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat.
RomanceReyhanin kocasi Ozgurun olumunden sonra Istanbula donmesiyle baslayan bam baska bir hikaye. Ustelik Reyhan hamile.