Yeni hayat 2 bolum.
Mazhar: Reyhan degilmi o ya????????? Yok canim. Baksana su kadina, karni burnunda. Bu Reyhan olamaz. Kesin yanlis goruyorum. Ama ya oysa. Ya gercektende karsimda gordugum Reyhansa?
Mazhar ic sesi: Bence bu hayal falan olamaz. Dupe-duz Reyhan iste karsindaki.
Mazhar: Ama hamile. Demekki evlenmis. Ben ondan sonra tek bir kadina bile yaklasmadim.
Mazharin ic sesi: Seni duyanda, sanki Reyhana o anlamda yaklasa bildigini sanir. Hani Reyhandan sonra dedinya, o bakimdan.
Mazhar: Reyhandan sonra tek bir kadini bile sevmedim, demek istemisdim. Ama o sevmis. Ustune birde evlenip cocuk yapmis.
Mazharin ic sesi: Gercegin boyle oldugunu nerden biliyorsun? Ya hersey dusundugun gibi diyilse? Yani ya mantikli bir aciklamasi varsa?
Mazhar: Ne mantikli aciklamasi ya? Karni burnunda iste gormuyormusun? Evlenmis isde. Benim onu ne kadar cok sevdigimi bildigi halde, gidip baskasiyla evlenmis. Keske bastan beri, ben baskasini seviyorum deseydi. Belki o zaman bu kadar acimazdi canim.
Mazharin ic sesi: Ne yapacaksin peki?
Mazhar: Bana bu 5 yilda yasattiklari icin, benimle oynadigi icin ve cekip gittigi icin hesap sorucam. Ben 5 yil boyunca onun yollarini beklerken, onun icin askimdan yanip tutusurken, aci cekerken, o gidip baskasiyla mutlu mesut yasamis, ustune birde cocuk yapmis. Sencede hesap sormak en dogal hakkim degilmi? Bir insan bu kadarmi dusuncesiz, bu kadarmi bencil olur ya? Ama ben ne yapacagimi biliyorum. Artik hesap verme vaktin geldi Reyhan hanim. Der ve Reyhan marketten cikar. Mazharda cay almadan arkasindan gider.
Mazharin ic sesi: Nereye gidiyorsun ya?
Mazhar: Sence? Reyhani gittigi yere kadar takip etmeye. Artik hesap sormanin vakti geldide geciyor. Der ve arabasina binerek caktirmadan Reyhanin bindigi taksinin pesinden gider. Mazhar: Yok artik! Bu yoksa bizim apartmanami gidiyor? Iyide neden? Yoksa dondude Fahriyenin yanindami kaliyor? Yada kocasiyla burayami tasindi? Der ve taksinin onlarin apartmanin onunde durdugunu gorur ve bir az ilerde arabasini durdurup arabadan iner ve Reyhanin hangi apartmana girecegini izler.
Reyhan: Buyrun. Der taksinin ucretini vererek.
Taksici: Kalsin abla. Hem alt tarafi bir kac dakikalik yol geldik. Istersen sen su posetleri verde eve kadar kaldirayim.
Reyhan: Tesekkur ederim, cok dusuncelisiniz. Tum taksicilermi boyle, yoksa benmi bu kadar sansliyim? Bu gun bana boyle dusunceli taksiciler denk geliyorda.
Taksici: Keske hepimiz boyle ola bilsek. Kacinci kat?
Reyhan: 3. Der ve apartmandan iceri girerler. Onlarin apartmana girdigini goren Mazharda sessizce apartmana girer ve caktirmadan yukari kalkip, 3 - cu katda durduklarini gorur. Sonra Reyhan dairesinin kapisini acar ve posetleri mutfaga birakmasini soyler. Adamda posetleri birakdikdan sonra iyi aksamlar dileyip gider.
Mazhar: Demek kocanla burada kaliyorsunuz ha? Der ve kendi dairesine gider.
Mazharin evi.
Mazhar sinirli bir sekilde eve giris yapar.
Mazhar: inanmiyorum ya inanamiyorum ya birde... Birde ayni apartmanda. Offfffff!!!!!!!
Haluk: Mazharcan? Hayirdir kardesim? Ne Bu sinir?
Mazhar: Yok birsey abi ya! Yok birsey!
Haluk: Var birsey. Sende var birseyler. Anlat bakalim.
Mazhar: Reyhan! Reyhan donmus abi! Reyhan donmus!
Haluk: Eee ne guzel donmus iste.
Mazhar: Hmmm 5 yil sonra hemde! Ustelik karni burnunda bir halliyle!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat.
RomansaReyhanin kocasi Ozgurun olumunden sonra Istanbula donmesiyle baslayan bam baska bir hikaye. Ustelik Reyhan hamile.