Yenı hayat 15 bolum.
Reyhanın ic sesi: Ne oluyor be? Bu neydi simdi?
Reyhanın ic sesi 2: Sakin inkar etme, suan bu durum cok hosuna gidiyor.
Reyhanın ic sesi: Gidiyor veya gitmiyor. Ne oluyor boyle biranda anlamiyorumki. Der ve Mazhardan ayrilir.
Reyhan: Ne yapiyorsun sen ya?
Mazhar: Sence? Seviyorum kizim! Seni cok seviyorum. Der ve bu sefer reyhan yapisir mazharin dudaklarina.
Mazharın ic sesi: Komsu kizindan beklenmedik hareket.
Reyhanın ic sesi: Ne yapiyorum ben ya? Tutamadim kendimi emi? Ama ne yapayim oyle guzel opuyorduki dayanamadim. Kendine gel kizim! Diyerek yıne ayrilir.
Reyhan: Sey... kusura bakma oyle biranda sey oldu. Nasil oldu bende anlamadim. Paketleri aliyorum ben. Arabada yasanilanlarida unut sen en iyisi. Ben kendimde degilim cunki. Ne yaptigimi kedimde bilmiyorum. Hadi gorusuruz. Der ve kapiyi acip arabadan tam inecekken Mazhar Reyhanin kolundan tuttugu gibi kendine dogru ceker ve opmeye baslar ama bu sefer cok baska opuyordu. Reyhanda dayanamayip karsilik verir. Neden karsilik verdigini kendiside bilmiyordu gerci bunun cevabi zaten belli ya neyse. Biraz sonra yavasca ayrilirlar.
Mazhar: Benden artik kacma Reyhan. Demin istedigini ispatladin. İzin verde hatami telefi edeyim. Yeni bir baslangic yapalim istiyorum. Ben, sen ve Ozgur. Der ve tekrar Reyhanin dudaklarina yapisir. Birkac dakika sonra.
Reyhan: Mazhar, bilmiyorum. Seninle bir baslangic yapabilecegime emin degilim. Biraz zaman ver bana. Sana tekrar guvenmek icin zamana ihtiyacim var. Der ve arabadan inip gider.
Mazhar: Yapicam Reyhan. Elimden ne geliyorsa yapicam. Yeterki sen bana guven. Ben artik sensiz kalmak istemiyorum. Ikinizide yanimda gormek istiyorum. Ne olur bizi ayirma.
Fahriyenin evi.
Fahriye: Geldim-geldim! Diyerek gidip kapiyi acar.
Reyhan: Sonunda aca bildin su kapiyi.
Fahriye: Reho? Kiz bu ne hal boyle? Hayalet gormus gibisin. Ayrica yuzunde kip-kirmizi olmus sanki.
Reyhan: Annem geldimi?
Fahriye: Geldi. 2 saat once pencereden geldigini gordum. Annen geldide, sen nerdeydin?
Reyhan: Mazharlaydim.
Fahriye: Mazharlami?
Reyhan: Evet. Hani biz ucumuz alis verise gitmisdikya, isde alis veris sonrasi kafeteryaya gitdik. Annem cilekli pasta soylemisdi, bende onu gorunce o geceyi hatirladim.
Fahriye: Iyide ne alaka?
Reyhan: Hani o gece sen dusa girmisdinya, isde bende internetde cilekli pasta gordum ve canim cilek cekdi. Bekleyemeyecegimi anladigimdada giyinip markete gitdim. Daha dogrusu gidemedim. Yolda Mazharla karsilasdim. Isde bu gunde o cilekli pastayi gorunce kendime hakim olamadim. Neden bu pastadan etkilendigimi soyleyip ordan kosarak gitdim. Mazharda pesimden geldi. Konusduk bir az. Isde beni sakinlesdirmeye calisdi. Tabi bu hicde kolay olmadi.
Fahriye: Bilmemmi arkadasim. Seni sakinlesdirmek ne mumkun? Peki sonra ne oldu?
Reyhan: Ben Ozguru ozledim diye israr edince, beni hastaneye goturdu.
Fahriye: Ama sabah gormusdunya.
Reyhan: Ama yetmiyor isde. neden anlamiyorsunuz? Ben oglumu yanimda istiyorum. Bana baskalarinin ne soyledigini hatirlatma, umrumda diyil dedim. Yanimda olmak istiyorsan beni ona gotur dedim. Goturdu oda. Isde hastaneye gitdik. Gorsen o kadar taliki. Beni goruncede ne sirinlikler yapiyor bir gorsen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat.
RomanceReyhanin kocasi Ozgurun olumunden sonra Istanbula donmesiyle baslayan bam baska bir hikaye. Ustelik Reyhan hamile.