Yeni hayat 17 bolum.

113 2 0
                                    

Yeni hayat 17 bolum.

Sabah 07:00

Reyhan dun geceden Ozguru gormeye gidiceklerini bildigi icin, saat kurmus gibi sabahin korunde uyanmis, ustunu giymis ve Selma annesine cakdirmadan evden cikmis ve Mazharin kapisina dayanmisdi.

Reyhan: Zili calsammi??? Ama bu saatde uyuyorlardir. Haluk abi ve Denizi uyandirmak istemem. Ama Mazharin numarasinida bilmiyorumki. Tum olanlardan sonra almaya gerek duymamisdim. Simdi ne yapicam? Gerci saat yedi olmus. 1-2 saat sonra kalkip okula gidicek Haluk abi. Yani uyanmalarinin bir sakincasi olmaz her halde. Diyerek kapinin ziline basar.

Haluk: Allah Allah kim bu ya bu saatde? Der ve kapiyi acmaya gider.

Haluk: Reyhan bacim? Hayirdir birseymi oldu?

Reyhan: Yoo herkez gayet iyi. Sey... Mazhar yokmu?

Haluk: Var tabii Reyhan bacim. Varda kendisi suan gelecek durumda degil.

Reyhan: Sebep?

Haluk: Eee uyuyor hala Reyhan bacim, uyuyor.

Reyhan: Uyuyormu? Bu saatde ne uyumasi ya? Nerede o odasindami?

Deniz: Yok, mutfakta masanin altinda. Genellikle orda uyumayi cok sever Mazhar abi.

Reyhan: Masanin altindami?

Haluk: Bosver Reyhan bacim ya bosver. Bos bos konusuyor. Odasinda iste.

Reyhan: Hmm girebilirmiyim?

Haluk: Sorman kabahat. Tabii gel. Der ve Reyhan iceri girer.

Reyhan: Sey... abi, Mazhara bakabilirmiyim acaba?

Haluk: Tabii gec Reyhan bacim. Odasi hemen surda. Der ve Reyhan Mazharin odasina gider.

Odada.

Reyhan: Bu nasil uyumak ya?

Reyhanin ic sesi: Iyi anlamdami? Kotu anlamdami?

Reyhan: Iyi anlamda tabiki. Evet, simdi uyandirma fakti, ama nasil uyandiracam ben bunu?

Reyhanin ic sesi: Opmeyi denesen?

Reyhan: Sacmalama istersen! Gidip uyandiricam iste normal bi sekilde. Der ve Mazharin yanina gider.

Reyhan: Mazhar, Mazhar, Mazhar. Der ama Mazhardan ses gelmez.

Reyhan: Niye uyanmiyor bu ya?

Reyhanin ic sesi: Ben sana dedim opmeyi dene diye.

Reyhan: Hmm hayatta opmem. Mazhar kalk diyorum ya kalk! Diyerek Mazhari durtmeye baslar.

Mazhar: Ne oluyor ya? Insan boyle uyandirilirmi hic? Olduruyormusun uyandiriyormusun belli degil. Der ve o an Reyhani fark eder.

Mazhar: Reyhan? Senin ne isin var burada?

Reyhan: Ne demek ne isin var burda? Gelemezmiyim ben yanii?

Mazhar: Yok canim o bakimda demedimde, boyle bir anda karsimda gorunce sasirdim sadece.

Reyhan: Neyse, hadi gidelim.

Mazhar: Nereye?

Reyhan: Sence nereye? Hastaneye tabIiki.

Mazhar: Bu saatdemi? Der saatine bakarak.

Reyhan: Ne varmiski saatde?

Mazhar: Nemi? Daha 8 bile olmamis.

Reyhan: Oylemi? Ben fark etmedim. Yada fark etdim...ama

Yeni hayat.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin