Yeni hayat 14 bolum.

132 2 0
                                    

Yeni hayat 14 bolum.

Selma: Kizim korkutma beni. Ne oldu? Dediginde Reyhanin aglamaya basladigini gorurler.

Mazhar: Agliyor.

Selma: Goruyorum. Reyhan, ne oldu? Niye agliyorsun?

Reyhan: O gece internetdede ayni bunun gibi cilekli pasta gormusdum.

Selma: Bu yuzdenmi agliyorsun?

Mazharin ic sesi: Keske sadece bu yuzden olsaydi.

Reyhan: Sonra canim cilek cekdi. Fahriyenin dusdan cikmasini bekleyemedim. Marketde yakin oldugu icin kendim gideyim dedim. Ne yapiyim, cok canim cekdi. Dayanamadim isde...cikmasam boyle olmazdi belkide. Diyerek masadan kalkar ve kosarak gider.

Mazharin ic sesi: Ne? Cilekmi dedi o? O gun, yani kazanin yasandigi o gun, markete cilek almaya gidecekti demekki. Simdi cilekli pastayi gorunce o gece geldi aklina. Offf allahim ne yapicam ben?

Mazhar ic sesi 2: Birde soruyormusun? Gitsene oglum pesinden.

Mazharin ic sesi: Dogru dedin. Der ve ayagi kalkar.

Selma: Oglum,

Mazhar: Annecim siz burda kalin, ben gidiyorum pesinden. Inanin Boylesi daha iyi. Der ve kalkip gider. Reyhanin pesinden gider yanii.

Mazhar: Reyhan! Reyhan! Reyhan dur! Reyhan! Diye seslenir ama Reyhan duymaz. O sirada farkinda olmadan bir araba cikar. Bunu fark Eden Mazhar her ne kadar seslensede Reyhanin duymayacagini bildigi icin Reyhan!! Diye Reyhana dogru kosup onu iter. Hayatini kurtarir yanii.

Mazhar: Reyhan, iyimisin?

Reyhan: .......

Mazhar: Reyhan, birsey soylesene korkutma beni.

Reyhan: Niye kurtardin beni? Ha! Biraksaydinda olseydim ya! Niye kurtardin beni Mazhar niye? Senin istediginde bu degilmiydi zaten.

Mazhar: Sacmalama! Tabiiki degil. Ben sana birsey olsun istermiyim hic?

Reyhan: Niye? O gece oyle demiyordun ama. Keske olum haberin gelseydi diyordun.

Mazhar: Reyhan, Reyhanim bak, inan bana sana bir sey olursa ben yasiyamam hem... Hem oglunu dusun sana birsey olursa o ne yapar ha? O bebegin annesine ihtiyaci var. Sana ihtiyaci var anliyormusun? Ben seni kaybetmeyi istememki. Ozgurun annesiz kalmasinisa hic istemez.

Reyhan: Dogru dedin, ama ben bilerekmi atladim zannediyorsun arabanin onune? O gece geldi aklima. Arabanin geldiginin farkinda bile degildim.

Mazhar: Tamam tamam biliyorum ben...

Reyhan: Sen ne ya? Sen ne? Nefret ediyorum ben sende Mazhar! Anliyormusun beni? Nefret ediyorum! Mazhar: Pekii bir sahile falan gidelimmi? Konusuruz biraz. Daha dogrusu sen konusursun ben dinlerim. Istedigin kadar kus icindekikeri. Rahatlarsin ama burada degilde sahilde. Hem... Arabada surda. Hadi gel benimle der elini Reyhana uzatarak.

Sahilde.

Mazhar Reyhanla birlikte sahile gider.

Mazhar: Dok icini.

Reyhan: ......

Mazhar: Rahatlarsin dok.

Reyhan: Ben senden... Ben senden nefret ediyorum Mazhar! Yasattigin soyledigin onca sey,..... ben bunlari hakedicek ne yaptim ha?! Ne yaptim? Ben seni cok sevdim Mazhar ya! Ben seni gercekten cok sevdim. Hala seviyorum inkar edemem ama nefretim, ofkem, acim askimdan daha agir basiyor. Unutamiyorum Mazhar. Unutmak istiyorum ama... unutamiyorum.

Mazhar: Reyhan, bak ne desen haklisin. Sana beni affet demiyecem artik. Cunki... Ne desen haklisin. Ama suna inan bari. Seviyorum ben seni. Hemde herseyden ve herkesden cok.

Yeni hayat.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin