Yeni hayat 4 bolum.

298 9 2
                                    

Yeni hayat 4 bolum.

Kantinde Halukla Mazhar yanliz kalir.

Haluk: Begendinmi ha yaptigini? Kiz hamile be hamile! Ya birsey olsaydi. Biraz dusunceli olsana.

Mazhar: Abi ne dusunceli olacam ya? O beni birakip giderken dusunceli davrandimi acaba?

Haluk: Bilip bilmeden konusmasi kolay tabi. Ya o kadar hesap soracagina, o kadar laf edecegine kizin o kadar kalbini kiracagina, kisaca neden diyede sorabilirdin. Belki anlatirdi tum bunlarin sebebini.

Mazhar: Abi bir git ya! Zaten hincimi alamadim dogru duzgun. Ama ben hele bir onu yanlizken elime gecireyim, o zaman sorucam ben ona butun bunlarin hesabini.

Haluk: Bak iste onu yapmiyorsun anladinmi ! Yapmiyorsun! Neden diye soracak olursan sonradan Cok pisman olacaksinda ondan.

Mazhar: Ne pisman olacam ya? Asil ben icimdekilerin hepsini dokemedim ya, ona pismanim.

Haluk: Kar etmiyecek dimi? Ben ne desem diyeyim, sen bu kizin ustune gitmeye devam edeceksin dimi. Der ver Mazhar evet dercesine kafasini sallar.

Haluk: Bir az burda otur sakinles istersen. Ben gidiyorum. Cunki bir saniye daha burda kalirsam her an kalbini kira bilirim ve inanki bunu yapmak istemiyorum. O yuzden ben isimin basina donuyorum. Sende sakinlesinceye kadar burada oturuyorsun. Der ve gider.

Mazharin ic sesi: Okkuzsun oglum! Sen bildigin okkuzsun! Kiza neler neler soyledin?

Mazhar: Gercekten cokmu agir konustum ya?

Mazharin ic sesi: Birde soruyormusun? Sence?

Mazhar: Biraz agir konusmus olabilirim, ama haketti. Sonuna kadar hakk etdi.

Mazharin ic sesi: Hakettigini nereden biliyorsunki ? Daha 5 yil boyunca ne yasadigini bile bilmiyorsun.

Mazhar: Allah askina Belli degilmi? Karni burnunda ya. Belliki bu 5 yilda baya guzel seyler yasamis.

Mazharin ic sesi: Bu kadar emin olma bence. Altinda baska birseyde yatiyor olabilir.

Mazhar: Ne gibi birsey?

Mazharin ic sesi: Yani o kadarini ben bilemem. Neticede ben senin ic sesinim senin bilmedigini ben nerden bileyim. Ben sadece hiss etdiklerimi soyluyorum.

Mazhar: Offff kafam cok karisik ya!!!! Ne yaptigimi ne yapacagimi bilmiyorum . Gerci ben ne diye kafami karistirmana izin veriyorsam? Ne yapacagim zaten belli.

Mazharin ic sesi: Anlasildi. Senin beni dinleyecegin yok. Dikkat etde sonrada bana gelip neden boyle oldu diye aglama. Diyerek oda Haluk abi gibi ortadan kaybolur.

Okulun bahcesinde.

Fahriye: Reho, canim hadi kalk su bankdanda kontrole gidelim. Bak gercekden gecikiceksin. Hadi ama...aglama artik. Sana hic yakismiyor. Hem sonra yigenimide aglaticaksin. Onu uzmene izin veremem.

Fahriyenin ic sesi: Gerci ikinizide uzen belliya.....

Reyhan: Duymadinmi neler dedigini. Neymis gunumu gun etmek icin kacip evlenmisim. Ya ben yillardir gezmedigim terapist kalmadi. Evlendimde ne oldu? Ne zaman gunumu gun etdim. Benmiyim bencil? Gerci bir bakima hakli. Sirf baskalarinin gonlu olsun, uzulmesinler diye kendimi dusunmeden evlenmeyi kabul etdigim icin, evet bencilim. Diyerek dahada aglamaya devam eder.

Fahriye: Ya hic olurmu oyle sey. Ne bencili? O sinirinden ne dedigini bilmiyor su anda. Ne desemde canini acitsam ve icimdeki hincim gecse diye dusunerekden oyle konusuyor kesin. Yakinda sakinlesir.

Fahriyenin ic sesi: Insallah, umarim, her halde, qaliba , sanirsam.....

Reyhan: Bos ver ya Ne sakinlesmesi. Bildigin benden nefret ediyor.

Yeni hayat.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin