Yeni hayat 21 bolum .
Reyhan: Allah-allah!!! Kapiyimi acayim? Oglum sen doymadinmi daha. Hadi seni yatirayimda kapiya bakayim. Diyerek yataga yatirmaya calisirken Özgür ağlamaya başlar.
Reyhan: Ama sen böyle ağlarsan babannen uyanir bebegim. Tamam yatirmiyicam. Birlikde gidip kapiyi acalim. Diyerek yeniden Özgürü kucagina alir.
Reyhan: Ama biberonu burda birakalim. Odaya donunce sutunu icersin . Tamammi askim. Hadi gelde gidip kapiyi acalim. Bakalim kim gelmis seni gormeye. Diyerek Ozgurle birlikde yavasca odadan cikip kapiya gider ve kapiyi acar.
Reyhan: Yok artik! Sen iyice delirdin.
Der Mazhari karsisinda gorunce.
Mazhar: Evet! Hasretinizden iyice delirdim. Diyerek hizlica Reyhanin dudaklarina yapisip öper.
Reyhan: Ya ne yapiyorsun sen cocugun gozu onunde. Hem annemde evde.
Mazhar: Ama annen uyuyor. Ozgure gelinceyse, merak etme hic bir sey anlamaz o daha. Hem beni kapidami bekleticeksin. Cok ayip. Hem boyle ceryanda durma. Cocuk usutucek. Hadi mars-mars odaya. Diyerek Reyhan davet etmeden iceri girer ve bebegi yavasca Reyhanin kucagindan alir ve bebek odasina gider. Reyhanda onun arkasından baka kalir
Reyhan: Aaa gitdi. Eee bende gideyim o zaman. Diyerek peslerinden bebek odasina gider.
Reyhan: Ya Mazhar, sen delirdinmi ya? Ne isin var burda? Bide bu saatte.
Mazhar: Nesi varmis saatin? Ben sizi gormeye gelemezmiyim yani?
Reyhan: Yok canim gel. Ben ona birsey demiyorum. Gelde bu saatte mi gelecegin tuttu? Annem seni gorurse ne diyecem ben?
Mazhar: Dert ettigin seye bak. Gorurse gorsun. Ne olmuski yani?
Reyhan: Şuan annem bile umrunda degil demi senin? Der gulerek. Mazharda hayir dercesine kafasini sallar ve Reyhanin dudagina bir buse kondurur.
Mazhar: Benim suan umrumda olan birtek sizsiniz.
Reyhan: Hmm belli. Gece gece canima susadim demiyorda.
Mazhar: Yaaa ama Reyhan, su çocugun güzelligine bir baksana. Bu güzellik özlenmezmi ya? Bu tatlilik özlenmezmi ya? Diyerek yavaşdan Özgürü havada firlatmaya baslar.
Mazhar: Ha benim oglum, ha benim guzel oglum, ha benim canim oglum derken... birde ne olsa iyi?
Mazhar: Reyhan, bu benim üstüme kustu
Reyhan: Eee daha yeni sütünü içdi hayatim. Bu kadar hoplatilirmi hiç? Kusar tabikide. Normal kusmasi. Ayrıca bu dedigin, çok sevdiğin oğlun hatırlatırım. Ne olmuş kusmuşsa?
Mazhar: Gül sen gül. Şuna bak. Der Ôzgürü gostererek.
Mazhar: Çokmu komik ha Özgur bey?
Reyhan: İstersen Özgürü bana ver ve git bir yüzünü yika hayatim. Der Özgürü Mazhardan alarak.
Reyhan: Şey, yanliz dikkatli ol. Anneme falan yakalanmadan dön.
Mazhar: Tamam canimin ici. Seninlede görüşücez pasam. Der Özgüre bakarak ve odadan cikar.
Reyhan: Oğlum baba gitdimi? Nereye gitdi? Gördün demi nasıl bozulduğunu. Neyse, biz nerde kalmışdık. Hadi sütünün hepsini içde uyu. Der ve kenara birakdığı biberonu alıp Özgüre sütünü içirir ve karnı doyduğunda kendiliyinden uyuya kalır. Reyhanda bebegin bulaşmiş önlüğünü çıkarır ve onu beşiğine yatırıp üstünü örter. Bir kac dakika sonrada Mazhar odaya geri döner.
Mazhar: Reyhan, uyudumu?
Reyhan: Evet uyudu. Sen nasil oldun? Sorar hafiften gülerek.
Mazahr: Bakiyorum çok eğleniyorsunuz küçük hanim? Der Reyhana yaklaşarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat.
Roman d'amourReyhanin kocasi Ozgurun olumunden sonra Istanbula donmesiyle baslayan bam baska bir hikaye. Ustelik Reyhan hamile.