Yeni hayat 22 bolum.

97 1 0
                                    

Yeni hayat 22 bolum.

1 hafta sonra.

Reyhanin evinde.

Reyhan: Anne benim acil cikmam gerek Özgur sana emanet.

Selma: Nereye kizim?

Reyhan: Sorma annecim ya yarinki sinav bu gune alinmis. Bende simdi arkadasimdan ögrendim. Anliyacagin acil sinava yetismem gerek.

Selma: Tamam Reyhancim, git sen. Ben bakarim Özgüre.

Reyhan: Çok sagol annecim ya. Hakkini nasil odiyecemki ben senin.

Selma: Aaa duymamis olayim. Sen kizimsin Özgürde torunum bakicam tabikide.

Reyhan: Tekrar sagol annecim. O halde kactim ben. Hadi gorusuruz. Der ve gider.

Selma: Eee Özgur bey kaldik basba. Der ve Özgürün yanina gecer oturur.

Selma: Aaa altinami yaptin sen bakayim? Der ve Özgürün altini degismek icin bez almaya gider. Dondugundeyse telefonu calar.

Selma: efendim

X: Teyze, acil hastaneye gelmen gerek

Selma: Ne oldu? ne hastanesi?

X: Teyze babamin durumu cok kotu son kez bile olsun kardesimi gormek istiyorum diyor.

Selma: Ne diyorsun sen ya? Ne demek son kez?

X: Teyze dedim ya babamin durumu cok kotu diye. Doktorlar herseye hazirlikli olun dedi. Suan tek istedigi sensin. Ne olur gel teyze.

Selma: Tamam, tamam geliyorum. Hangi hastane?

X: ...............................................

Selma: Tamam yarim saate ordayim. Der ve telefonu kapatir.

Selma: Hastaneye gideyim gitmesinede, Özgürü ne yapicam ben? Der ve aklina bir fikir gelir.

Fahriyenin evi.

Fahriye oturmus kitap okuyordu. O sirada kapi calar.

Fahriye: Selma teyze? Hosgeldin. Selma: Hosbulduk Fahriye hosbulduk.

Fahriye: Selma teyze sen iyimisin? Betin benzin atmis.

Selma: Degilim Fahriye hic iyi degilim. Ya sey, Reyhanin sinavi varmis, Özgürü bana birakip gitti, ama bende demin bir telefon aldim. Abim hastanedeymis, benimde oraya gitmem lazim. Özgür sende kalsinmi ben dönene kadar?

Fahriye: Kalsin tabii kalsinda, abinin durumu çokmu kötü? Sorar ve Selma evet dercesine kafasini sallar.

Fahriye: Anladim. Ben Özgürü alayim o halde. Gecmis olsunlarimi iletirsiniz.

Selma: Sağol güzel kizim. Der ve gider. Fahriyede Özgürü alip salona gecer.

Fahriye: Evet Özgür bey Fahriye ablanin evine hosgeldin. Bu gün bir sureigine benim misafirim olacaksin. Der ve o an Fahriyenin telefonu calar.

Fahriye: Efendim?

X: ....................

Fahrie: Benden baskasi halledemezmi?

X: ...................

Fahriye: Anladim tamam geliyorum. Der ve telefonu kapatir.

Fahriye: Özür dilerim Özgürcüm ama malesef son care seni Mazhar abine birakmak. Der ve Özgürüde alip Mazharlarin dairesine gider.

Mazhar: Fahriye? Hayirdir?

Fahriye: Ya sey Reyhanin sinavi varmis, Selma anneninde abisi hastanedeymis Özgürü bana biraktilar, ama deminde beni okuldan aradilar, anlayacağın acil cikmam gerek. Halletmem gereken isler varda. Özgur sende kalabilirmi?

Yeni hayat.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin