Yeni hayat 29 bolum.
#Not Duzenlemeden paylasdim, yazilim hatasi varsa lutfen kusura bakmayin.
Ömer: Sen......
X: Hu hu..... Dünyada Ömere sesleniyorum. Ordamısın???
Omer: Seda???
Seda: Bravo adimi dogru bildiniz Omer bey.
Omer: Hosgeldin. Der ve sarilirlar.
Seda: Hosbuldum bulmasinada, senin jeton gec dusuyor qaliba?
Elif: Baba annemmi geldi?
Seda: Ay yoksa bu Masalin sesimi?
Omer: Evet. Degil kizim. Anne henuz gelmedi. Gel bak kim var burda. Der ve o an Mazhar nerdivenlerden inerken Omerle Sedanin sesini duyup gelir.
Mazhar: Aaaa sari? Senin ne isin var burda?
Seda: Dondum. Hemde temelli. Sen nasilsin Mazhar? Yani sn birakdigimdan daha iyi gordumde seni. asallah toparlamissin. Varmi yeni bir hayatinda?
Omer: Olmaz olurmu? Tabikide var bu apartmadan hemde. Sizin dairenin altindaki dairede oturuyor.
Seda: Kimki?
Elif: Baba, bu abla kim? Seda ablaya cok benziyor.
Omer: Benzemiyor. Ta kendisi.
Seda: Merhaba fistik. Nasilsin bakalim.
Elif: Iyiyim. Senin saclarin ne kadar guzel...
Seda: Ama seninkiler kadarda guzel degiller guzellik.
Omer: Ya boyle kapidami konusucaz. Hadi iceri girin. Der ve hepsi iceri gecerler.
Mazhar: Ben aslinda markete gidicekdim, ama sonra giderim.
Seda: Eee anlatmayacakisin, kim 3 katda oturan kiz?
Omer: Onuda gidince gorursun.
Mazhar: Omer sacmalam. Soyleyelim. Sonra Selma annein yaninda bi pot kirarsa yanariz. Zaten dun sabah bizi basdi. Onun ustune uzun ve ciddi bir konusma yasandi. Simdi gozuna batmayalim bence.
Seda: Ya siz kimden bahs ediyorsunuz?
Omer: Ya hall ederiz. Selma anneye Seda supriz yapmaya geldi. Gelinizi gormek istiyor deriz. Sedada susup hic bir sey soylemezse pot kirmis olmaz.
Mazhar: Bak o o olur aslin.
Seda: Ya bir sey anlamadim. Gelinide ne demek? Kimi gelininden bahs ediyorsunuz? Ya yoksa sen evli bir kadinami asik oldun?
Omer: Bide cocuklu. Gerci artik evli sayilmaz. Esi oldukden sonra Kayinvalidesiyle buraya tasindilar. Kiz bizim okulda okuyor.
Seda: Ay yok artik???!!! Der sasirarak.
Elif: Baba biz neden Seda ablaya yalan soyluyoruz? Neden Reyhan oldugunu demiyoruz? Sorar fisiltiyla.
Omer: Demiyoruz, cunki ikisinede supriz yapmak istiyoruz. Boylece Seda ablan Reyhan ablana supriz yapmis olucak, bizde Sedaya supriz yapmis olucaz. Bu yuzde bozma sakin.
Elif: Tamam anladim. O zaman bende sizinle geleyim. Eger benide goturmezseniz suprizinizi bozarim ona gore.
Omer: Tamam sende bizimle gelicen. Yeterki sus.
Seda: Eee gidelimmide gorelim suprizi. Bakalim gozum tutucakmi. Kolaymi bizim kantincinin kalbini calmak. Hele benim onayimi almadi.
Mazhar: Vallahi su an icin senin onayindan cok kayinvalidesinin onayina ihtiyacimiz var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat.
RomanceReyhanin kocasi Ozgurun olumunden sonra Istanbula donmesiyle baslayan bam baska bir hikaye. Ustelik Reyhan hamile.