Yeni hayat 26 bölüm.
Reyhan: Mazhar, lütfen.
Mazhar: Peki, sen gittiğinde ne oldu biliyormusun Reyhan? Şuramdan bir parça gitti sanki. Der elini sol tarafına yani kalbine koyarak.
Mazhar: Ben seni yıllarca bekledim. Sana olan aşkım hiç bir zaman dinmedi. Ama......ama. sensizlik çok zordu be Reyhanım. Aylarca kimseyle konuşmadım ben. Öyle yaşıyan ölü gibiydim. Canımdan can gitmişdi sanki. Sonra... bir gün ne oldu biliyormusun? Bir kız çocugu gördüm rüyamda, aynı sen. Sende çocuk gibiydin, çok masum ve şaşkın. En çokta o çocuksu hallerini sevdim ya senin. Ama o kız çocuğu çok farklıydı. Sonra o rüyamda gördügüm kız çocuğunu bir gün parkta gördüm. Yanıma geldi ve bana şöyle dedi. Der ağlamaklı bir ses tonuyla.
Flashback.
Nazlı: Merhaba. Ben Nazlı. Hayırdır abicim? Bir şeye canınmı sıkkın.
Mazhar: .......
Nazlı: Ben anlarım. Söyle işte. Dök içini rahatlarsın.
Mazhar: .....
Nazlı: Anladım, gönül meselesi demi? Anlatmıyacakmısın? Ben seni çok sevdim ama. Tamam o zaman önce ben anlatayım. Benim annem babam yok biliyormusun? Yani kimsesiz çocuklar yurdunda kalıyorum. Orda çalışan bir Arzu abla var, sağolsun beni arada dolaşmaya çıkarıyor. Ben annemle babama hasretim. Varlıklarından haberim bile yok. Ben bebekken beni yetimhanenin kapısına bırakmışlar. Onları hiç görmedim, ama çok özlüyorum biliyormusun. İnsan hiç görmediği anne babasını nasıl özler diyeceksin, ama özlüyorum işte. Ne zaman anne babasıyla gülüp eğlenen bir çocuk görsem canım yanıyor. Birini özlemek onun sadece hayaliyle yaşamak çok zor. Bende artık anne baba şefkati istiyorum. Her çocuk gibi. Bende mutlu bir aile istiyorum. Der ağlıyarak.
Nazlı: Neyse, bak ben anlattım, şimdiyse sıra sende. Der göz yaşlarını silerek.
Mazhar: Bende Mazhar küçük hanım. Seni o kadar iyi anlıyorumki. Birini özlemek onun sadece hayaliyle yaşamak çok zor. Benimde sevdiğim kadın gitti. Bırakıp gitti beni. Sanki şuramdan bir şey koptu. Der elini kalbine koyarak.
Nazlı: Üzüldüm. Dilerim döner bir gün.
Mazhar: Biliyormusun. Hep senin gibi bir kızımız olsun hayal etmişdim. O, ben, kızımız ve oğlumuz. Hatta ben seni rüyamda gördüm biliyormusun?
Nazlı: Aaa gerçektenmi?
Mazhar: Eveeet gerçekten. Der ve o sırada Arzu gelir.
Arzu: Nazlıcım, canım hadi artık gitme vakti.
Nazli: Tamam. Tanıştığımıza memnun oldum Mazhar abi. Umarım bir gün tekrar karşılaşırız. Sende üzme kendini. O elbet bir gün gelecek. Bunun için ne kadar dua biliyorsam edicem. Hem... çocukların duası gerçek olur derler. Der ve giderler.
Flashback son.
Reyhan: Eee peki sonra ne oldu???
Mazhar: Sonra, o çocuğu her gün ziyarete gittim, ve her gidişimde bana seni hatırlattı. Sana o kadar çok benziyorduki. Ona her gittiğimde seni anlattım. Biliyormusun, seni çooook iyi taniyor.
Reyhan: Peki şimdi nerde? Sorar dolu gözleriyle Mazhara bakarak.
Mazhar: Her zamanki gibi yurtda.
Reyhan: Hani sana çok benziyor dedinya, nasıldı?
Mazhar: Çok güzel....hatta bende fotoğrafı olucakdı. Dur bir telefona bakayım. Der ve fotoğrafı aramaya başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat.
RomantikReyhanin kocasi Ozgurun olumunden sonra Istanbula donmesiyle baslayan bam baska bir hikaye. Ustelik Reyhan hamile.