Yeni hayat 24 bölüm.

80 1 0
                                    

Yeni hayat 24 bölüm.

Mazhar: Yuhhh be kadin!!! İnsan önce nasılsın diye bir sorar. Yani direk oğlum nerde diye damlanırmı içeri? İyi işte oğlun sanki oğluna bir sey yapıcam. Aşk olsun ama Reyhan Özgür benimde oğlum değilmi?

Reyhan: Oyyy aşkım benim alinmismi bana? Diye sorar, Mazharda omuzlarını silkerek << banane kustum ben sana>> der.

Reyhan: Tamam aşkım özür dilerim.

Mazhar: Banane küstüm işte küstüm

Reyhan: Aaaaaa!!!!!! Başlıyacam şimdi senin küsmene!! Miz-miz ya

Mazhar: Banane öp ki barışayım

Reyhan: Pis firsatcı!!! Der ve Mazharın yanağından öper

Mazhar: Yalnız ben sana hala küsüm bir yanak kurtarmaz.

Reyhan: Peki madem. Der ve Mazharin dudaklarına bir öpücük kondurur.

Reyhan: Oldumu?

Mazhar: Hayır, ben daha fazlasını istiyorum şu an.

Reyhan: Ayy Mazhar, azıttınn iyice ha!!!

Mazhar: Tamam be şaka yaptım.

Reyhan: Amma uzatdın. Özgür nerde?

Mazhar: Benim odamda. Der ve Reyhan odaya gider. Bu durumda Mazharda onun peşinden gider.

Reyhan: İyi, bari yastık koymayı akıl etmişsin.

Mazhar: Aaa ama sen artık çok oluyorsun.

Reyhan: Oğluşum, bebeğim? Napıyorsun sen burda? Diyerek Özgürü kucagına alır.

Mazhar: Gördüğün gibi keyfi yerinde.

Reyhan: Sütünün hepsini içdimi? İçerken kusmadı demi?

Mazhar: Hayır dikkatlice içirdim.

Reyhan: Bu sabahki kiyafetleri değil. Senmi deyişdin?

Mazhar: Ben deyişdim. Bize geldiginde altına yapmisdi. Bezini deyişdim. Yıkadımda. Tabi sonrasında yüzümüde yıkamak zorunda kaldım.

Reyhan: Anlamadım neden? Der şaşkınca bakarak.

Mazhar: Eee çünki Özgürün canı bir az yaramazlık çekmiş

Reyhan: Nasıl yani?

Mazhar: Tam altını değişirken yaramazlık yapacağı tuttu diyelim. Haliyle bende yüzümü yıkamaya mecbur kaldım.

Reyhan: Anladım o günki kusma yetmedi diyorsun.

Mazhar: Yaniii. Aslında bu yaramazlık konusunda bir azda annesine çekmiş sanki.

Reyhan: Allah Allah niyeymiş o?

Mazhar: Hmm kurabiyeme tükürende bendim demi?

Reyhan: Tamam kurabiyeni elinden almış olabilirim, ama sende hak ettin

Mazhar: Allah Allah nasil haketmişim??

Reyhan: Çünki önce ben uzandımda ondan. Yani kurabiyeme göz diken sendin hatırlatırım.

Mazhar: Hiçde bile küçük hanım. Sen benden önce uzanmadın, bende senden önce uzanmadım ikimiz aynı anda uzandık hatırlarsan. Sonra olanları biliyorsun zaten. Der ve o an gelir akıllarına.

Flaşback

Reymaz aynı anda tabakda kalan son kurabiyeyi almak için ellerini uzatırlar. Ama Reyhan kurabiyeyi alar.

Yeni hayat.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin