Yeni hayat 18 bolum.

123 1 0
                                    

Yeni hayat 18 bolum.

Mazhar: Ne dedi bilmiyorum ama kesin guzel bir sey dedi. Gulusunden belli. Ya sey... Reyhan, eger senin icin bir sakincasi yoksa... Yada bosver. Der uzuntulu bir ses tonuyla.

Reyhan: Ne oldu? Neyi ve niye bosverecekmisimki?

Mazhar: Izin vermiyeceksinki zaten. Bosver soylemedim say.

Reyhan ic sesi: Kiyamam ya nasilda uzuldu. Ozguru gercekten bu kadar cokmu seviyor?

Reyhan: Iyi tamam. Alabilirsin.

Mazhar: Efendim?

Reyhan: Mazhar, bana saf ve ya saskin oldugumu soylerler. Inkarda etmiyorum zaten. Evet bazen saskinligim tutuyor, ama aptal degilim. Ne demek istedigini daha dogrusu ne yapmak istedigini anladim. Alabilirsin Ozguru.

Mazhar: Gercekdenmi? Alabilirmiyim sahiden? Eminmisin?

Reyhan: Evet. Hemde hic olmadigim kadar. Al. Amma dikkatli ol. Basini tut. Diyerek bebegi dikkatlice Mazharin kucagina verir.

Reyhan: Tutuyorsun demi?

Mazhar: Tutuyorum, tutyorum tabikide, ben bir an cok heyecanlandim. Diyerek bebegi kucagina alir. Ozgurde bir kac kez basini bir o yana bir bu yana cevirdikden sonra Mazhara bakip gulumser.

Ozgur: Iiigii...iiiga...Diye sesler cikarak guler.

Mazhar: Reyhan, qaliba bana gulumsedi. Nede guzel guluyor? Seside cok tatli. Der ve diger eliyle bebegin kucuk yanaklarini oksar.

Reyhan: Qaliba sevdi seni.

Mazhar: Acaba aff etdimi beni?

Reyhan: Bebekler hatirlamaz. O sana kus diyilki.

Mazhar: Ama ben bu sucluluk duygusundan kurtulamiyorum.

Reyhan: Bence anlasa, aff ederdi.

Ozgur: iiga ga-ga. Diye sesler cikararak anlamli-anlamli Mazhara bakar.

Mazhar: Gulusune kurban oldugum. Sen ne tatli seysin oyle. Reyhan, qaliba seni anliya biliyorum. Der gozleri dolarak.

Reyhan: Iyimisin? Der Mazhara bakarak.

Mazhar: Bilmiyorum. Bu gercekden cok toafmis. Reyhan ben onu cok seviyorum. Gercekden cok seviyorum. Diyerek yine bebege odaklanir.

Mazhar: Nede guzel bakiyorsun sen? Gozlerinide annenden almissin birtanem. Diyerek Ozgurun basini oksar, Ozgurde Mazhara bakarak esnemeya baslar.

Reyhan: O kucucuk agzini yerim senin. Nasilda esniyorya?

Mazhar: Oglumun uykusumu gelmis? Dediginde Reyhan bir an cok duygulanir ve arkasini doner.

Reyhanin ic sesi: Oglummu dedi az once? Gercekden oylemi hiss ediyor ? Oglu olmasinimi istiyor?

Mazhar: Uykunmu geldi senin? Yerine yatirayimmi? Ama istersen boylede uyuya bilirsin. Reyhan, sen iyimisin?

Reyhan: Iyiyim. Der donerek.

Mazhar: Agliyormusun sen?

Reyhan: Evet. Ben...ben..... Ben biraz duygulandimda. Yanii Ozguru boyle gordukce bir fena oldum iste.

Mazhar: Anliyorum. Yanii duygulanmani cok iyi anliyorum, cunki bendede durumlar pek farkli degil. Ben hayatim boyunca boyle bir sey hissetmedim. Yanii bu gercektende cok farkli bir duygu.

Reyhan: Evet oyle farkli bir duygu gercektende. Mazhar,

Mazhar: Efendim canimin ici?

Reyhan: Sormiyacam dedim ama, sormadan edemiyecem. Sen Ozguru gercektende oglun olarakmi goruyorsun? Yani sey yanlis anlama. O bakimda degil. Sadece Ozgurle ilgilenirken sanki babasi senmissin gibi hissediyorum bazen. Gercekten istermiydin oyle olmasini?

Yeni hayat.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin