Yeni hayat 3 bolum.
Haluk: Mazhar, kiz iki canli! Bebegi dusun hic diyilse! Der ve Mazhar iceri girip kapiyi kapatir.
Mazhar: Karnindaki cocuga dua etsin. O da simdilik. Der ve odasina gider.
Haluk: Mazharcan konusmamiz lazimdi ama....
Mazhar: Baska zaman abi!
Haluk: Ama...
Mazhar: Abi! Baska zaman dedim! Suan kimseyi dinleyecek halde diyilim! Diyerek, kendini odasina kapatir.
Reyhanin evi.
Fahriye elinde bir cay, birde sutle salona gelir.
Fahriye: Al canim ic su sutu. Sanada bebegede iyi gelicek.
Reyhan: Sagol Fahrisko.
Fahriye: Reho,
Reyhan: Efendim.
Fahriye: Affet beni be guzel arkadasim. Yanii bugun icin....
Reyhan: Onemli diyil. Asil sen beni affet. Sende kendince hakliydin isde. Bende senden 5 yil boyunca haber alamasaydim, kafayi yerdim herhalde. Bir yerde boyle bir tepki gostermekde hakliydin yani.
Fahriye: Yanii barisdikmi?
Reyhan: Niye? Kusmuydukki? Ben seninle kusememki. Sen benim en degerlimsin Fahriye. En kiymetlimsin. Herseyi gecdim, Fahriye ablamsin sen benim ya. Fahriye abla...... Der Fahriyeye sarilarak.
Reyhan: Ayyy!!!!
Fahriye: Ne oldu?! Ne oldu?! Sancinmi tutdu?! Bebegemi birsey oldu?! Ne oldu?! Hastane! Hemen hastaneye gidiyoruz?! Cabuk!
Reyhan: Fahriye, biraz sakin olurmusun. Bir nefes al ya. Bir sey oldugu yok. Sadece bebisin biraz cani oyun oynamak istemis her halde.
Fahriye: Anlamadim?
Reyhan: Ayyy
Fahriye: Ne oldu kiz?
Reyhan: Yine tekme atdi iste.
Fahriye: Allahim sen tekmemi atdin? Yerim ben seni ya. Der Reyhanin karnini oksayarak.
Reyhan: Evet tekme atdi. Sende hemen panik yapdin hastaneye gidelim diye. Hem zaten daha erken. Daha iki ay var dogmasina.
Fahriye: Ama Elif masalda 7 aylik dogmusdu.
Reyhan: Nasil 7 aylik dogdugunuda hatirlatayim istersen. O sayilmaz. o kazaydi. Hem daha erken. Allah korusun oyle bir sey olursa, onuda kuveze alirlar. Ben dayanamamki onu oyle gormeye. Hem ne erken dogumundan bahs ediyorsun daha cigerlerinin tamamen gelismesi icin hic diyilse 1 ay daha gecmesi lazim.
Fahriye: Hay dilimi essek arisi soksaydi emi. Ben nerden bu konuyu acdimki. Kiz sen agliyormusun yine.
Reyhan: Ya sen oyle Elifin olayini hatirlatinca cok kotu oldum ben bir an. Diyerek aglamaya baslamisdi.
Fahriye: Ya sen beni niye dinliyorsunki? Yok oyle sey. Oyle bir sey olmayacak. Vakti zamani geldiginde sapa saglam alicaksin kucagina bebegini. Simdiden panik yapma.
Reyhan: Ne bileyim kotu oldum isde. Sanki kotu bir sey olucakmis gibi bir hiss var icimde. Korkuyorum bir az daha.
Fahriye: Ama yapma boyle. Kotu ne ola bilirki. Bende burdayim. Yalniz diyilsin. Hem tasinma stresidir falan derken sinirlerin bozulmus anlasilan. Istersen git uyu sen. Dinlenirsin hem.
Reyhan: Olur. Denerim uyumayi. Diyerek kalkip yavasca odasina gider ve o sirada Fahriyenin telefonu calar. Arayan Haluk abiydi.
Fahriye: Efendim Haluk abi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayat.
RomanceReyhanin kocasi Ozgurun olumunden sonra Istanbula donmesiyle baslayan bam baska bir hikaye. Ustelik Reyhan hamile.