Selamlar! Yeni bölüm geldi, keyifli okumalar. :) Umarım seversiniz bölümü.
Ha bir de, her zamanki gibi, desteğinize ve yorumlarınıza ihtiyacım var, beni yalnız bırakmayın! *-*
Gece boyunca benimle var olduğuna inandığım bir kokuyla başladım güne. Kafamı kaldırıp nerede olduğumu anlamaya çalışırken Egemen'i yanımda gördüm. Bakın ama bu tam çığlık atma sebebi. Öyle değil mi? Bence de.
"Ne oluyor ya?" diye bağırdığım an, başını koltuğa yaslamış şu herkesin dillendirdiği tabirle 'melek gibi' uyuyan Egemen yerinden sıçradı. Ama kıyamam ben sana..
İçimdeki ona acıyan tarafı bir yerlere kitlerken, Egemen uykudan yeni uyanmış haliyle, bana döndü.
"Ne diye bağırıyorsun sabah sabah?"
İtiraf ediyorum, bu hali yanaklarını sıkma isteği uyandırdı bende, ama tabi ben o isteği aynı yere kilitleyip tabir-i caizse kaknem suratımla ona döndüm, "Ne demek ne diye bağırıyorsun? Ne işin var benim yanımda?"
Egemen yavaş yavaş kendine gelmeye başlarken o uykulu, boğuk sesiyle sordu, "Eslem, içtin mi sen ya? Dün geceye dair hiçbir şey hatırlamıyor musun?"
"Belli bir kısmını.." derken, içimde ufak korku tohumları var olmadı desem yalan olur. Televizyon kanallarının sürekli tekrarları yüzünden bir nevi Türk filmleriyle büyümüş bir kızdım ben. Aklımdaki fikirler her ne kadar klişe gelse de bir an, 'Ulan acaba mı?' demedim değil.
Egemen hislerimi anladığından mı yoksa yüzüm çok komik göründüğünden mi bilmem, gülmeye başladı.
"Uyuduk Eslem, gördüğün üzere burada uyuduk."
"Tamam işte, niye benle uyuyorsun sen?" dedim.
Az önce yüksek derece dönüşüm geçiren bir Eslemus'la tanıştınız.
Bana bakıp tekrar gülerken konuştu, "Sen istedin."
Sen niye her şeye gülüyorsun be!
"Ben mi istedim? Hah! Daha neler."
"Sen bir kısmı derken nereye kadar hatırlıyorsun dün geceyi? Yok ben zorla yanımda tuttum seni. "
"Yaparsın, beklerim senden." dediğimde bir fesupanallah çekti. "..Eslem dün gece diyorduk."
En son bana güzelim dedin Egemen, sonra tabi ben ne olduğumu bilemedim. Gerisi yok bende. Var aslında ama ben o kısımda takılı kaldım. Nasıl söyleyeyim sana şimdi bunu?
"Ay aman, en son masal falan anlatıyordun bana."
Aslında onun yanında uyumak istediğimi söylediğimi biliyordum, ama ona bunu söyleyemezdim. Bir de onu sinir etmek hoşuma gidiyor diyebiliriz.
"Sonra ben sana istersen seni yatağına götürebileceğimi söyledim, sende bana bulunduğumuz yerin gayet rahat olduğunu söyledin. O değil de boynum tutulmuş ya." dedi boynunu hareket ettirmeye çalışırken.
Bendeki de ayrı bir kafa, hem çocuğun rahatını boz tüm gece, hem de üste çıkmaya çalış.
"Hıı hatırladım." dedim. "..Kusura bakma ya, çok mu kötü boynun?" Üstün bir oyunculuk sergiliyorum şu an, gör bunları Hollywood!
"Sorun değil, bir şey yok. "
" Özür dilerim. Bakmamı ister misin?"
"Baksan da fark edeceğini sanmıyorum. Geçer birkaç güne."
"Çok üzgünüm gerçekten."
"Eslem üzülme ya." dedi. Kafasını çevirmeye çalışırken bir ah sesi çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toptan Aşk
Teen FictionHayatta her şeyi toptan yaşarız aslında, alışverişimizi daha ucuz olsun diye toptan yaparız, bir piyango bileti aldığımızda beklentilerimiz yine o toptan olur, ona bağlı olur her şey. Zayıflamak isteriz, o kocaman topla hareket eder, hedeflerimize o...