O yumruktan sonra eve gitmiştim. Son ses müzik açmıştım. Berke'yi ne kadar arasam mesaj atsamda hiçbirini cevaplamamıştı. Akşam yemeğine indim..
"Anne neden pırasa yapıyosun ya"
"Kızım sağlıklı yiyecek işte ye hadi annem."
"Babacığım ben pizza istetiyorum. Ayrıca Olcay sen neden o yemeği hapur hupur yiyorsun? Ne biçim ikizsin sen?" dil çıkarıp yüzümü buruşturdum.
"Ben ne yaptım şimdi ya." diye mırıldandı ve yemeğe gömüldü.
•••••••
2 saat sonra;
Başka bir pizzacı deniyeyim dedim pişman ettirdiler. Açlıktan öleceğim yahu. Herkes yattı ben hâlâ yemek bekliyorum. Nihayet zil çaldığında koşarak kapıyı açtım."Hiç gelmeseydin abicim."
"Pardon hanımefendi."
"Tamam tamam ver hadi." parayı uzatıp pizzayı aldım. Dış kapıyı kapatıp odama çıktım. Odamında kapısını kapatıp bilgisayardan Yaz Günü şarkısını açtım. Normalde fazla türkçe şarkı dinlemezdim ama bu hoşuma gitmişti.
Pizzamdan 1 dilim alıp büyük bir lokma ısırdım. Çiğnerken camımın tıklattıldığını duydum ve korkudan pizzayı boğazıma kaçırmıştım. Debelenirken kola aklıma geldi ve kolayı kafama diktim. Oda boğazımı yakınca öleceğimi sandım. Sonunda kendime gelince korkuyla camı açtım.
"Senin ne işin var burda?" fısıltıyla bağırdım. Beni ittirip içeri girdi. Koşarak kapıyı kilitledim.
"Derdin ne senin? Annem seni burda görse ne yapar biliyor musun? Seni öldürmesi için bir sürü aleti var. Tencere, oklava, terlik. Hangisini istersiniz Berke bey? Sen benim babamın polis olduğunu bilmiyor musun? Gebertir olum seni. Ayrıca senin yüzünden ölüyordum ben." nefesimi düzene sokmaya çalışırken biribirimize bakıyorduk.
Kolumu tutup kollarıyla sardı beni. Gözlerim yuvalarından çıkarcasına açıldı. Hiç bırakmayacak gibi sarmıştı kollarını. İhtiyacı varmış gibi. Bende kısa kaldığım için beline sarmıştım ellerimi. Ne kokuyordu bu? İçki? Yüzümü buruşturdum. Evet anları mahvetmekte üstüme yok. Elimi tutup beni yere oturttu. Ayaklarımı uzatıp kafasını koydu. Geldiğinden beri bir kelime bile konuşmamıştı. Bacağımda ıslaklık hissedince yeniden gözlerimi iri iri açtım. Ağlıyor muydu? Yavaşça eğilip yüzüne baktım. Gözleri kapalıydı ama CİDDEN AĞLIYORDU! İlk defa bir erkek karşımda ağlıyordu. Arkası dönüktü ama olsundu. Ne yapmam gerekiyordu. Annem ben ağlayınca saçlarımı okşardı bende uyurdum. Acaba işe yarar mıydı ki?
Elimi yavaşca saçına koydum. Okşamaya başlayınca nedense rahatladığını hissetmiştim."Yarın bunların hiçbirini hatırlamayacaksın değil mi?" diye sordum fısıltıyla. Biraz durduktan sonra başını salladı. Eğilip saçına bir öpücük kondurdum, saçlarını okşamaya devam ettim. İyice anne gibi olmuştum yada başka bir şey. Herneyse...
Nefesi düzene girince uyuduğunu anladım. Benimde artık gözlerim açık durmuyordu. Açlık diye bir şeyde kalmamıştı. Ellerim Berke'nin saçında gözlerimi kapattım.
••••••••
Gözlerimi açıp yataktan kalktım. Ne saçma bir rüyaydı o öyle. Berke beni öpmüştü. Cidden saçma bir rüyaydı. Kafamı sallayıp kendime gelmeye çalıştım ve etrafıma baktım. İyide ben yerde yatıyordum. Ayrıca Berke nerdeydi cama baktığımda açık olduğunu gördüm. İnsan bir görüşürüz der yahu. Lanet sana yangın merdiveni. Yangın merdiveni tam penceremin yanındaydı ve iki demiri kopmuştu. Kaç defa demiştim ben babama orayı yaptırtalım diye.Dolabımın aynasına bakıp kapağı açtım. Bir dakika o neydi öyle. Tekrar aynaya bakıp çığlığı bastım Anlımda kocaman;"BENİ ARA -B-" yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaş Mı Didin?
RomanceBazen katlanabileceğiniz en son kişi, onsuz yaşayamayacağınız tek kişidir. Dora ve Berke'nin aşk macerasına sizde katılmak ister misiniz? arkadaş #1 |25.11.2018|