-Trage draperia, spun eu somnoroasă.
-Nu! aud o voce groasă care pot să jur că nu e a tatei pentru ca el niciodată nu face chestii de genu' ăsta, deci cealaltă posibilitate e... Luke.
-Bine! mormăi morocănoasă frecându-mi ochii și tot o dată făcându-i loc "grasului" lângă mine în pat, care nici nu a pierdut mult timp și s-a băgat sub pătură, iar eu l-am luat în brațe ca de fiecare dată.
-Știi ca vom întârzia la școală dacă ai de gând să stai acolo, nu ? întreabă acesta blând în timp ce își plimbă mâna prin părul meu ciufulit.
-Și? Dacă tu o să stai aici lângă mine nu-mi pasă, murmur făcându-mă mai comodă.
-Hm... Nu-ți pasă, dar vezi tu... mie îmi pasă de tine și nu vreau să chiuleşti în prima săptămână cu toate că-mi place să stau aici! spune şatenul aplecându-se spre mine până în zona urechii. Dar propune-mi asta săptămâna viitoare și spun da, șoptește având un zâmbet destul de malefic.
-Dacă spui tu, mă grăbesc să-i dau replica și mă ridic în genunchi. Închide ușa, îi spus zâmbind.
-De ce?
-Doar închide-o, i-o tai repede văzându-l că se conformează. Începe spectacolul. Știi cum o fată scapă cel mai repede de haine?
-De ce mă întrebi asta? mormăie confuz uitându-se în şifonierul meu vrând să-mi aleagă niște haine.
-Pentru că vreau să mă ajuți...
-Să te ajut cu ha...
Se blocheaza lăsând propoziția în aer când își întoarce privirea către mine, doarece sunt îmbrăcată parțial. Asta însemnând doar boxeri și o bustieră care reușește să-mi acopere doar o parte din darurile de la mama natură.
-Ce naiba?! Ce faci așa? rostește încercând să-și recapete vocea.
-Păi tu m-ai trezit ca pe un copil. Asta înseamnă că vreau să mă și îmbraci ca pe unul, ai ceva împotrivă? răspund cu o voce inocentă.
-Asta e vreo întrebare capcană? își mijeşte el ochii strângând un tricou în pumni.
-Hai nu fi copil, ce naiba?! Doar ne știm de o eternitate. Acum fi băiat bun și scoate-mi din sertare ce lenjerie vrei tu până vin eu de la duș! îi spun apropiindu-mă de el pana să-i simt respirația caldă și mentolată pe frunte.
-Ok?! înghite în sec.
Și am intrat în baie, dar nu înainte să-mi iau un prosop.
*Perspectiva lui Luke*
Oh Doamne! De ce naiba a făcut asta, de ce ? Nu murea dacă stătea îmbrăcată, corect?!
Nu e ca și cum nu ar mai fi făcut asta. Era obișnuit să o vad uneori așa. Mai ales când mergeam în excursii și stăteam cu ea în cameră, dar asta în anii trecuți, când părea mai copilă...-Taci! spun fără să-mi dau seama că am zis cu voce tare, dar nu asta contează, ci faptul că Hope stă în tocul ușii udă și acoperită doar de un prosop. Perfect...
-Cu cine vorbeai? mă întreabă privind stânga-dreapta.
-Vorbeam? Ți s-a părut, i-o întorc eu.
-Cum zici tu. Și ce mi-ai ales de îmbrăcat? își plimbă blonda ochii prin camera.
-Am uitat, stai două secunde! rostesc și mă reped la sertarul din fața patului. Uite, ăsta e bun? o întreb în timp ce îi arunc un sutien și o pereche de boxeri... minuscului ce-i drept.
CITEȘTI
Domnișoara Moore Vol. I |FINALIZATĂ|
Romance―IN CURS DE EDITARE― Totul are un început... Primi pași în viață sau primul cuvânt rostit. Totul. Ce se întâmplă când apar sentimente și trăiri noi? Persoane noi apar, iar altele dispar distrugând totul în urma lor. Trădare, iubire, cura...