*Perspectiva lui Luke*
-Frate, cât de chior ești? ma întrebă Josh cu un ton destul de apăsat.
-Băi... eu nu înțeleg de ce tu nu înțelegi că eu nu o privesc în alt mod decât cel prietenesc și că ea face același lucru ca mine? Eu sincer, îți spun cu mâna pe inima, cred că ai o problemă destul de gravă dacă nu reușești să pricepi asta, îi răspund eu calm.
-Sunteți culmea, mă jur! spune Jane în timp ce se îndepărta.
-Da bine, cum spui tu, hai ca am ora , mormăi eu în timp ce mă ridic luându-mi ghiozdanul .
-Bine fugi, dar tot nu am terminat această discuție domnişorule, mă atenționează Josh râzând.
-Aham... cum spui tu! îi răspund eu dând din cap afirmativ.
Ajuns în vestiar, mă schimb și apoi fug în sală. Ora aceasta spre deosebire de anterioara a trecut foarte repede, iar următoarea a fost destul de ok având în vedere că aveam "ora artistică" din spusele profesoarei, plictiseală ce-i drept, doar am stat și am dat cu pensula pe pânză până când mi-a ieșit o vază.
Cum s-a auzit clopoțelul am zbughit-o pe ușă în căutarea lui Hope și iat-o la dulap.
-Ce faci fată? o necăjesc cu vocea mea de fată.
-Foarte nostin, dar crede-mă că după o ora cu Carla nu ai mai face așa, imi spune aceasta vizibil obosită în timp ce își rezeamă capul pe pieptul meu.
-Hai lasă că trece și următoarea oră, apoi ne întâlnim la cinema, ce zici pisicuțo? Plătesc eu, îi răspund blând.
-Tu mereu plătești,o aud chicotind.
-Păi nu asta face un cavaler?
-Ești perfect și dacă n-ai fi fost cel mai bun prieten al meu, jur că m-aș mărita cu tine, îmi răspunde ea luându-și cărțile din dulap. La și treizeci să fii acolo!
-Mereu sunt. Acestea fiind spunse am plecat acasă.
*Perspectiva lui Hope*
Oh Doamne?! Ce m-aș face fără băiatul ăsta?! Hai Hope mai ai o oră și după te relaxezi, mă încurajez în timp ce-mi simt telefonul în buzunar că vibrează. Mesaj. Luke...
Luke: Ce faci?
Eu: Ești nebun? Și știu că da, dar am chimie și dacă distrug ceva e vina ta că mă ții de vorbă!
Luke: Vai, vai, vai. Ce arțăgoasă suntem. Bine, te las!
Eu: În caz că nu-mi dau foc până atunci.
E nebun?! Trece și ora de chimie, iar eu repezită cum sunt dau fuga la dulap să-mi iau geanta apoi ies pe ușa liceului ca un fulger. Este și douăzeci, iar eu mă mișc cu viteza melcului. Alerg fără să-mi dau seama până când aterizez în fund pe trotuar.
-Cine te-a pus pe mijlocul trotuarului?! spun ca mai apoi să-mi ridic privirea și să văd ditamai muntele de om care era poziționat în fața mea.
-Domnișoară sunteți bine? mă întreabă bărbatul mijindu-și ochii.
-Nu sunt bine, sunt pe asfalt! Ție ți se pare că sunt bine? îl întreb enervată.
-Deci...
-Ugh?! Deci... stai acolo ca idiotul sau mă ajuți să mă ridic că nu stau foarte comod pe asfaltul ăsta rece, să știi!
-Oh! Scuzați-mă, se scuză acesta calm întinzându-mi o mână.
-Aha. Te scuz, dar altă dată dă-te de pe mijlocul trotuarului pentru că unii oameni sunt grăbiți, mă rățoiesc la el.
CITEȘTI
Domnișoara Moore Vol. I |FINALIZATĂ|
Romansa―IN CURS DE EDITARE― Totul are un început... Primi pași în viață sau primul cuvânt rostit. Totul. Ce se întâmplă când apar sentimente și trăiri noi? Persoane noi apar, iar altele dispar distrugând totul în urma lor. Trădare, iubire, cura...