Deschid ușor ochii la auzul unor bătăi în ușă. Mă ridic buimacă legănându-mă de colo-colo pentru a deschide ușa.
-Da?
-Trezirea Hope dacă vrei să te las la școală cu mașina, spune tata autoritar.
-Aha. Mai lasă-mă două minute și sunt gata, zic făcându-i semn din mână să plece.
Intru în baie și aprind lumina. Îmi prind părul într-o coadă de cal.
-Să începem... cu un duș rece.
O data duşul terminat mă apuc de rutina mea zilnică sfârșind prin a mă îmbracă cu o pereche de ciorapi peste genunchi cu fundițe, un maiou de aceeași culoare și o pereche de pantaloni scurți negri. Cu geanta pe umeri ies veselă din cameră dând nas în nas cu Luke.
-Buna și ție somnoroaso, mă salută ursul.
-Tu știi că ai și casa ta? îl întreb râzând în timp ce mă ridic pe vârfuri pentru ai fura un sărut.
-Da am, dar când draga și scumpa mea mamă vine cu ăsta la tine dimineața, spune el scoțând de la spate sutienul meu. Și te întreabă al cui e... nu cred că-ți pică bine și spun asta pentru că habar n-aveam cum s-o scot la capăt cu ea.
-Si... tu al cui ai zis că e? îmi acopăr ochii pentru câteva clipe, iar răspunsul lui întârzie. Al cui Luke?
-Al nimănui, doar l-am luat și am ieșit pe ușă fără să-i dau vreun răspuns anume.
Respir ușurată. Strecor cu repeziciune sutienul în geantă. Îl apuc pe şaten de antebraț și îl trag cu toată puterea după mine.-Luke, bombăne tata ridicând servieta.
-Tată, eu merg cu el la școală, m-am răzgândit, spun senină continuând drumul.
-Îmi spui și mie de ce? bombăn asemenea tatei. De ce l-a găsit ea și nu tu? Parcă te rugasem să-l cauți, îl dojenesc.
-Da, m-ai rugat, dar știi și tu cum e mama. Ea găsește orice, oriunde și oricând, spune calm încercând să mă sarute.
-Pur și simplu, te omor. Asta-i soluția, adaug în momentul în care face o față de milioane.
Trecând peste acest moment, ajungem și la școală. Ne salutăm prietenii în trecere pentru că primele ore nu reprezintă nimic altceva decât un chin, pentru amândoi.
-Ce faceți? întreb zâmbitoare când ora s-a terminat și am ajuns la punctul de întâlnire.
-Bine, răspund cei doi "J" la unison. Ce ești așa zâmbitoare, te-a lucrat bine Luka, ha? adaugă Josh râzând.
-Nici n-ai idee, îi scot limba.
-Eu ți-am făcut și ție o ofertă, dar ai refuzat-o. Ce să-ti fac?! îl ia peste picior iubitul meu.
-Prefer să nu, comentează băiatul revenind la mingea si lubita sa.
Îl sărut scurt pe şaten, apoi când se așezăm la masă aleg să-mi plimb privirea prin sală.
-Sa te ia naiba, rostesc cu scârbă la vederea directorului.
-Ce? tresare Luke dezorientat.
-Ce facem astăzi după școală, am întrebat! mă eschivez sperând că nici unul dintre ei s-a prins.
-Eu nu prea pot să fac nimic. Mama vrea să-și ia nu știu ce de la mall. Dacă vrei vino și tu, poate îți iei și niște lenjerie, spune Luke bătându-mi un apropo de toata frumusețea.
CITEȘTI
Domnișoara Moore Vol. I |FINALIZATĂ|
Romance―IN CURS DE EDITARE― Totul are un început... Primi pași în viață sau primul cuvânt rostit. Totul. Ce se întâmplă când apar sentimente și trăiri noi? Persoane noi apar, iar altele dispar distrugând totul în urma lor. Trădare, iubire, cura...