*Perspectiva lui Luke*
-Deci... continuăm jocul sau ce? spun eu încă zâmbind.
A mușcat nu glumă,dar a fost bine, mi-a făcut plăcere să o sărut.
-Da, chiar așa ,continuăm? mă urmează Hope aruncându-mi un zâmbet cald.
-Uite, privește Jane! Am avut dreptate că ăștia doi vor fi împreună, vezi? se agită Josh ca nebunul.
-Stai o dată jos și nu te mai agita. Ești culmea, lasă-i în pace, spune Jane cât se poate de calmă, dar se vede că e mulțumită de ce a văzut.
-Fie , hai să continuăm "jocul", spune acesta strâmbându-se ca un măscărici.
-Eu învârt sticla, îi atenționez pe cei din jurul meu. Josh, din nou, ce alegi? îl întreb cu un zâmbet drăcesc pe față.
-Adevar, sincer îmi e frică să aleg provocare, cred...
-De câte ori te-ai culcat cu Katherine?
Rostesc întrebarea, dar răspunsul întârzie să apară.
-Răspunzi sau nu?
- De trei ori înainte de a fi cu Jane, pe care o iubesc și o respect ca pe ochii din cap. Jur cu mâna pe Biblie, spune acesta grăbit pe un ton cât mai serios.
-Pe bune?! spunem toți trei la unison șocați de cele auzite.
-Da. Asta s-a întâmplat când era o fată mai putin "desfăcută". Am avut ocazia de a fi primul care dă gaură în tunel, știți voi...
Ce naiba?! Cam asta era expresia fiecăruia dintre noi mai puțin a lui Josh.
-Continuăm? ne întrebă acesta cu dorința de a scăpa mai repede de acest moment penibil.
-Da, sigur! spune Jane.
Și jocul s-a continuat la fel pentru următoarea oră, ajungând să făceam cele mai stupide provocări și să spunem cele mai ascunse "secrete" mai mult sau mai puțin. A fost o seară lungă și distractivă, dar totul are și un sfârșit.
Atât Jane, cât și Josh au plecat lăsându-mă singur cu Hope pentru a strânge ce a mai rămas, ceea ce mă făce să mă simt și bine și rau, deoarece nu știu ce ar trebui să spun. Asta până când o aud din bucătărie.
-Au! urmat de niște sunete puțin mai ciudate, așa că numai stau să mă gândesc de două ori și fug până la blondină să văd ce s-a întâmplat și o găsesc cu mâna în chiuvetă.
-Ce s-a întâmplat? o întreb în momentul în care m-am apropiat și am văzut cum sângele se risipă cu ajutorul apei peste tot.
-Am încercat să spăl cuțitul pe care Josh l-a folosit, dar l-am apucat de partea cealaltă, îmi spune printe lacrimi.
-Hei! O să fie bine, doar... ține mâna sub apă până mă întorc cu niște pansamente , bine? zic fugind spre scări pentru a ajunge la trusa de prim ajutor.
Frumoasa mea domniță este încă deasupra chiuvetei cu mâna într-un prosop strângând cât mai tare pentru a opri sângerarea.
-Hai vino la mine! o chem ca mai apoi să o apuc de cealaltă mâna și o ridic pe blatul mesei într-o clipa, luându-mi un scaun mă poziționez între picioarele ei. Acum dă drumul usor la prosop, bine? mă aprobă ușor cu o înclinare a capului. Să-mi spui dacă te doare.
-Uff?! Mă ustură...
-E bine. Lasă că o să treacă, îi spun punând pansamentul și apoi îi înfăşor mâna delicată ca în final. Gata, am terminat, n-o sa mori te asigur!
CITEȘTI
Domnișoara Moore Vol. I |FINALIZATĂ|
Romance―IN CURS DE EDITARE― Totul are un început... Primi pași în viață sau primul cuvânt rostit. Totul. Ce se întâmplă când apar sentimente și trăiri noi? Persoane noi apar, iar altele dispar distrugând totul în urma lor. Trădare, iubire, cura...