Este frumoasă! Fură privirile domnilor și le atrage pe cele invidioase ale doamnelor din magazin. Decolteul în formă de inimă și pietrele de un albastru intens se pare că l-au cam blocat pe Nick. Băiatul uită se mai respire preț de câteva secunde, dar este trezit din visare de către sora sa care-l atenționează cât ai clipi plesnindu-l peste umăr. Tușește și revine la paharul de șampanie spre amuzamentul lui Emily care admiră rochia analizându-i fiecare detaliu, cusătură și model.
-Este... Eşti perfectă! se bâlbâie băiatul după ce dă peste cap băutura.
-Chiar ești foarte frumoasă, Nick are dreptate! îl aprobă femeia cu zâmbetul pe buze. Este a ta, fără comentarii sau alte obiecții!
-Cred că m-am îndrăgostit, suspină tânăra Fabian lăsându-ne pe toți mască. De rochie oameni buni, nu vă mai gândiți la prostii!
O dată rochia cumpărată fiecare dintre noi a aruncat o ultimă privire spre pungile de cumpărături asigurându-se că nu există nici o altă șansă să se răzgândească, apoi am pornit pe rând spre ieșirea clădirii.
-Copii... tatăl vostru a spus că la ora 20:00 să fiţi jos. Plecăm spre petrecere atunci, aţi înţeles?
Cei doi tineri aprobă, dar eu refuz să o fac dând doar ușor din cap mormâind ceva indeșcifrabil mai mult pentru mine.
- Hope, vrei să mergi cu mine? mă întreabă Nick ajunși în parcare.
-Păi şi fetele? murmur nedumerită.
-Hai, du-te tu cu Nick şi ne întâlnim acasă, îmi spune femeia deschizând portiera.
Cu un surâs slab fac o piruetă pe călcâie mergând pe urmele băiatului până când acesta se oprește în dreptul unei bijuterii pe două roți.
-Asta este a ta? îl întreb cu gură căscată arătând spre motocicletă.
-Da! răspunde scurt înmându-mi o cască.
-Mulţumesc...
-Ţine-te bine, mă atenţionează acesta. Uite, dă mâinile! rostește și îmi apucă încheieturile așezându-mi brațele în jurul trupului său masiv.
Trag aer în piept şi măresc uşor strânsoare, ultimul lucru pe care mi-l doresc este să devin donatoare de organe fără voia mea. Motorul porneşte şi o dată cu el şi noi începem să nedeplasăm cu viteză. Tensiunea şi adrenalină îmi curg prin vene asemenea unui torent cu fiecare curbă luată până când sunetul motorului se diminuează o dată cu intrarea noastră pe porţile curții.
-V-am luat! strigă Nick zâmbitor gesticulând fericit când cele două femei Fabian își fac apariția la puțin timp după noi.
-Stai uşor, Tarzan! rostesc bătându-l pe spate de câteva ori.
-Trebuie să apară Bella, zice Julie smucindu-mă cu putere. Haide în cameră!
-Şi ea este?
-Bella este o foarte bună prietenă de familie care ne va ajuta cu părul şi cu machiajul pentru seara aceasta. Mişcă-te!
-Gata. Vin, stai ușor! îi spun urmând-o cu atenție.
Este destul de ciudat. Cei de aici m-au primit cu braţele deschise în timp ce familia şi prietenii mei se află departe. Aici sunt o străină în adevăratul sens al cuvântului... pe când acolo eram eu. Voi face tot posibilul să mă întorc acolo.
Cu o simplă privire aruncată peste umăr lui Julie întru în baie evitând vreo altă întrebare stânjenitoare. Dau drumul apei calde ca mai apoi să-mi abandonez hainele pe podeaua rece în favoarea duşului unde... îmi răsfăţ pielea cu un miresme care mai de care mai încântătoare.
CITEȘTI
Domnișoara Moore Vol. I |FINALIZATĂ|
Romance―IN CURS DE EDITARE― Totul are un început... Primi pași în viață sau primul cuvânt rostit. Totul. Ce se întâmplă când apar sentimente și trăiri noi? Persoane noi apar, iar altele dispar distrugând totul în urma lor. Trădare, iubire, cura...