Sunetul ușii trântite îmi tulbură somnul dulce. Niște bufnituri și înjurături în barbă mă fac să mă foiesc prin așternuturile parfumate.
-Trezirea! urlă tânăra Fabian sărind în pat. Haide Hope!
-Ce naiba?! Ești nebună? Nu mai țipa, bombăn ridicându-mă în șezut. Ai răbdare că nu mori, adaug deplasându-mă spre baie cu pași mici.
-O Doamne?! Cineva s-a trezit cu fața la cearceaf, spune Julie supărată.
Prima zi de școală. Din nou. Nu e ca și cum n-aș fi avut una deja, acum câteva zile.
Încep să scap de hainele ce mă împiedică să intru în duș. Dupa vreo cinci minute și o săpuneală bună, îmi clătesc trupul cu apă călduță. Îmi înfășor prosopul pufos în jurul coprului și mă poziționez în fața oglinzi făcându-mi rutina zilnică.
Plictisită de privitul dulapului într-un final, apuc la nimereală niște haine. Cobor scările așteptând cu "nerăbdare" întâlnirea cu restul familiei.
-'Neața Hope! îmi zâmbește Emily făcându-mi semn să ma apropii.
-Bună dimineața scumpo! rostește Fabian și mârâi ușor în așa fel încât doar el să mă audă.
-Bună, spune Jul nepăsătoare.
-Julie, uite... Eu nu sunt o persoană obișnuită cu o astfel de trezire și îmi pare sincer rău pentru cele de mai devreme, îi spun privind-o cu compasiune.
-Ok, raspunde scurt făcând ochii mari. Promit că nu o să mai fac așa ceva din nou.
-Bine.
-Bună lume! strigă Nick zâmbitor intrând în cameră.
Toți cei prezenți, inclusiv eu, îl salutăm pe şaten poftindu-l la masă.
-Am și eu o întrebare, bombăn ridicându-mi privirea din farfurie. Unde este școala și cum ajung la școală?
-Mergi cu Nick, îmi răspunde Julie. Eu trebuie să o iau pe Jenn.
-Mie îmi convine, zice Nick cu capul în frigider.
-Ok. Mergem? zic atrăgându-i băiatului atenția.
-Când? Acum? întreabă mestecând de zor ceva.
-Da Nick, acum. Nu vreau sa stau pe hol uitându-mă prin clase ca să aflu unde trebuie să ajung, replic privindu-l cu ochii rugători.
-Fie, mișcă! cedează acesta ieșind cu un măr în gură din bucătărie.
Ies pe urmele băiatului, dar nimic. A dispărut. Sau poate nu. O mașină de lux părăsește garajul oprind in dreptul meu. Geamul coboară, iar un Nick zâmbitor apare.
-Haide o dată! Ce mai aștepți? zice acesta aplecându-se puțin.
Fără să mai stau pe gânduri mă alătur acestuia pe locul din dreapta.
-Frumoasă mașină! spun făcându-mă comodă în scaunul mașinii.
Pare puțin plin de el, dar poate este doar o simplă aparență.
O liniște tulburătoare se lasă între noi. Singurul sunet care ne face să tresărim, sau să afișăm vreo stare, este sunetul motorului tunat la fiecare trecere de pietoni.
-Ai iubit? întreabă șoferul din senin.
-Bănuiesc că mai am, răspund sperând ca răspunsul este unul afirmativ.
-Bănuiești?! Asta ce mai înseamnă? zice încruntându-se brusc.
-Având în vedere că fabulosul meu tată, spun făcând ghilimelele în aer, mi-a aruncat telefonul pe geam nu pot să verific dacă mai sunt sau nu cu Luke. Deci da, bănuiesc! răspund aruncându-mi privirea spre geam lăsând capul să-mi pice în palme.
CITEȘTI
Domnișoara Moore Vol. I |FINALIZATĂ|
Romance―IN CURS DE EDITARE― Totul are un început... Primi pași în viață sau primul cuvânt rostit. Totul. Ce se întâmplă când apar sentimente și trăiri noi? Persoane noi apar, iar altele dispar distrugând totul în urma lor. Trădare, iubire, cura...