Bahçeye çıktığımda Egemen beni gördü. Yanıma geldi.Birbirimize sarıldıktan sonra bir banka geçip oturduk. Bir süre etrafı izledikten sonra Egemene dönüp:
-Aşkım sana bir şey sorabilir miyim ?
-Tabii ki bir tanem.
-Sen kaç kişiyle çıktın.
-İnanmazsın.
-Söyler misin ?
-İlkimsin.
Wowowowow çok şaşırmıştım. O kadar tatlı çocuğun ilkiyim ha ? Bu süper.
-Senin gibi yakışıklı bir çocuğun nasıl olur da hiç sevgilisi olmaz ?
dedim. Gözlerimi pörtletmiş vereceği cevabı bekliyordum.
-Ben seçiciyimdir.
-Anladım.
dedikten sonra önüme döndüm ve yolu izlemeye koyuldum. O sırada okulun arkasında Mert ve Mineyi kavga ederken gördüm. Mert kıza yumruk atmıştı. Koşarak onların yanına gittim. Egemen de arkamdan geldi.
-şşş oğlum kızlara el kalkmaz adam ol !!
-Size ne oğlum yürüyün gidin.
dedi Mert. İyice sinirlerim tepeme çıkmıştı. Karnına yumruk geçirdim.
-Gel Mine iyi misin ?
dedim ve oradan ayrılıp lavaboya gittik.
-Sana yaptıklarıma rağmen neden beni korudun ?
-Çünkü ben hayvan severim.
sjsj laf soktum.
-Şaka yaptım. Bana ne yaparsan yap benim karşımda senin yumruk yemeni izleyemezdim.
dedim ve yüzünü yıkadım.
-Teşekkür ederim.
dedi ve hafif bir gülümseme attı. Aynı şekilde bende.
-Seni arkadaşlarımla tanıştırmak istiyorum. Benimle okul çıkışı okulun arkasındaki kafeye gelir misin ?
Ne okulun arkasıymış arkadaş. Tüm hayatım orada geçti.
-Gelirim.
Okuldan çıktığımızda beraber kafeye gittik. 3 tane çok tatlı, şeker mi şeker, güzel kızlar gördüm. Onların yanına gittik. İsimlerinin Deren,Nazlı ve Deniz olduğunu öğrendim. Artık beraber takılıyorduk. Bu kızlar çok iyiydi. Çok eğlenceliydiler ayrıca. Telefon numaralarını aldım ve saat 3 lere kadar sohbet ettik. Yeni arkadaşlar. Süper.
Eve gittiğimde hemen pijamalarımı giydim. Daha sabahtı ama ben sabahlarıda pijama giyerim. Her zaman pijama giyerim. Pijama benim hayatım denebilecek kadar değerli. Sjsjsjjs.
Saatin kaç olduğunu bilmiyorum. Kapı çaldı. Bir kaç posta gelmişti. Faturalar falan işte. İçeri aldığımda biraz karıştırdım. Bana bir mektup vardı. Esra halamdan gelmişti.
Prensesim halasının bir tanesi. Seni çok özledik. Yaz tatiline de az kaldı. Marmaris'e gelmeye ne dersin ? Tabii ki okullar tatile girince. Mektup olarak gönderirsen sevinirim. Öptüm bebeğim.
Marmaris en sevdiğim tatil yerlerinden biri. Oraya gidecektim tabii ki.
Tatlışlarım tabii ki bu uzun hali değil. Daha uzun yazacağım. Yorumlarınızı ve beğenilerinizi esirgemeyiiinnn :)))
-perennn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Liseli Hikayesi
Teen FictionHayatta her an zorluklarla karşılaşabiliriz. Her zaman istediğimiz olmaz. Bu durumların karşısın da güçlü kalmamız gerekir. Defne de bu zorluklar karşısında ne olursa olsun direnmeye çalışıyor. İşte bir liseli hikayesi...