Doğru ya bugün benim doğum günüm. Onun için süpriz yapıyorlar. Tatlışlarım ya.
İçeri girdiğim de:
-Süprizzz
diye hep bir ağızdan bağırdılar. İlk başta beklemediğim için korktum. Sonra Yağmurun boynuna atladım.
-Bana değil Mert'e teşekkür et. O ayarladı her şeyi.
Ya aşkitoşkom ya.
-Mert sen sen sen iyi ki varsın. Çok sağol hayatım.
deyip boynuna atladım. O da bana sıkı sıkı sarıldı.
-Hayatım mı ? Wuhuuu.
-Aynen hayatım.
dedim ve öpmeye başladım. İlk başta şaşırmış olsa da o da bana katıldı.
-İnanamıyorum ya. Siz harikasınız.
deyip herkesle tokalaştım.
Sıra pastaya gelince karşımda 4 katlı bir pasta duruyordu. Pastayı üfledikten sonra herkesi tekrar öpüp teşekkür ettim.
Mert hediyesini uzattı. Açtığımda içinde hârika bir şey vardı. Ne olduğunu bir daha ki bölümde söyleyeceğim.
-Hayatım ne gerek vardı.
-Senin için her şey değer bir tanem.
dedi boynuna sarıldım ve tekrar öpmeye başladım.
Teker teker herkesin hediyesini açıp teşekkür ettikten sonra bütün gece şarkı açıp deliler gibi dans ettik.
Sabah olduğunda pestilim çıkmıştı. Allahtan dün kafetaryayı toparlamıştık.
Annemler bu gece geliyordu.
Gönderilen: Annem
Annemmm. Ne zaman evde olursunuz ?
Çok geçmeden gelen mesajla yıkıldım.
Gönderen: Annem
Kızım gelirken kaza yaptık. Baban yoğun bakımda. Ben iyiyim merak etme. Babanın yanında olmam lazım. 1 hafta sonra geliriz.
Yok oraya gitmem lazım ben yapamam böyle.
Gönderilen: Annem
Konum at. Geliyorum.
Gönderen:Annem
Hayır. Kızdırma beni hiç bir yere gelmiyorsun söylediğime pişman etme. Okuluna git gel. Hadi.
Gönderilen:Annem
İyi be iyi.
Okula gidince olanları Yağmur ve Mert'e anlattım. Onlarda çok üzüldü. Burada durmak istemiyordum ancak annem durmamı söyledi. Kafam onlarda. Derslere odaklanamıyorum. Çok merak ediyorum. Acaba şuan nasıllar.
Hıı unutmadan sizi meraklandırmak istemedim. Mertin hediyesi spor bir araba.
Hadi öpüldünüz...
-perennn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Liseli Hikayesi
Teen FictionHayatta her an zorluklarla karşılaşabiliriz. Her zaman istediğimiz olmaz. Bu durumların karşısın da güçlü kalmamız gerekir. Defne de bu zorluklar karşısında ne olursa olsun direnmeye çalışıyor. İşte bir liseli hikayesi...