20

879 30 2
                                    

Medya: Mert
.
.
.
.
Sabah annemin gönderdiği mesajla hayatım yıkıldı. Babam ölmüş. Söylemesi bile tuhaf gelirken bu gerçek. Off ben dayanamam ki. Kalbim ciddi ciddi ağrıyor. Valla gidiyom bende. Ay ölüyorum.

Mert'e anlattım. O da çok üzüldü. Hatta duyan diğer arkadaşlarımda Mertle birlikte bizim eve gelip baş sağlığı dilediler. Sağolsunlar hepsi teselli etti. Tabii ki bunu hayatım boyunca unutamayacağım. Ama alışmam lazım. Sonuçta hayat devam ediyor.

Okulumu aksatmamam lazımmış. Annemin zoruyla okula gidiyorum. Babam ölmüşken okulun ne önemi var. Tabii bunu anneme de dedim ama bana şöyle bir cevap verdi "Geleceğin için. Baban da sevinir." Kadın haklı. Babam sevinsin.

Kafa dağıtmak için Mert ile bar'a gittik. İçtim içtim sonra zaten ne olduğunu hatırlamıyorum.

Uyandığımda bilmediğim bir yerdeydim. Yanıma baktığımda Mert'i gördüm ve çığlığı bastım.

-Ne oldu yaa.

diye mırıldandı.

-Biz senle yan yana yatmışız ve ve ve sen çıplaksın.

dedim. Yani çıplak dediğime bakmayın sadece üstü yoktu altında şort vardı.

-Kızım buna çıplak mı denir. Yarı çıplak falan. Ayrıca merak etme bir şey yapmadım sana korkma.

-Korkma ya. Neyse güvendim sayalım.

dedim ve güldüm. Hiç aldırmadan arkasını döndü uyumaya devam etti. O sırada bir şey fark ettim.

-Saçlarım neden ıslak ?

-Dün sarhoştun ne yapsaydım. Suya soktum seni.

-Bir taraflarıma bakmadın dimi.

-Of be kızım. Kıyafetlerin vardı.

-İyi be.

Trip atma zamanı sjsjsj. Ama kıyamıyorum trip atamam ona ben.

Sevgili okuyucular. Önerilerinizi bekliyorum.

-Perennn

Bir Liseli HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin