-Neee ?
dedi.
-Sen tam bir hayvansın.
Mine atladı hemen. Atlamasa olmaz çünkü.
-Sende canım. Hadi yürü git.
-Kes lan.
dedi arkadan Egemen. Bu çocuk çok tatlı. Aşık mı oluyorum. Yok yok. Galiba oluyorum. Aman neyse.
-Bana bak velet sen bir daha Defneye bir laf dersen seni çok pişman ederim.
dedi Mert'e.
-Sevgilin mi ? Her şeye karışma.
Arkadan atıldım. Egemenin elini tuttum ve:
-Evet sevgilim.
dedim. O an filmlerdeki gibi artist şarkılar çaldı arkadan. Asddghh.
Egemen kulağıma eğildi ve:
-Gerçekten öyle miyiz ?
-Neden olmasın. dedim ve gülduk.
-Ne mutlu size. Hadi şimdi toz olun.
dedi Mert. Egemen dururmu hemen yumruğu geçirdi.
-Bir daha sevgilime laf edersen daha kötü olur bilmiş ol. Hadi eyvallah.
dedi ve beni kolumdan tutup dışarı çıkardı. Yürümeye başladığımızda birden durdum.
-Ne oldu ?
dedi Egemen.-Ben sadece seni seviyorum demek istedim.
Güldü ve:
-Bende.
dedi. İnanabiliyor musunuz ? Beni öptü. Aman tanrım sanırım bayılıyorum.
Beni eve bıraktıktan sonra o da kendi evine gitti.
Sabah okul için kalktığımda kıyafetlerimi giydim bir kaç şey atıştırıp çıktım.
Okula gittiğimde Mert bey Mine beyinsiziyle oturuyordu. Bende Yağmurun yanına geçtim. Maalesef Egemenle oturamıyordum. Çünkü o başka sınıftaydı.
Kitapları çıkardık. Kitap özeti anlatacaktık ve ben kitabı okumamıştım. Herkes bambaşka şeyler anlatmıştı. Bana sıra gelince uydurdum bir şeyler.
-Evet çocuklar kitabı okuyan yok mu ? Hepiniz attınız.
dedi biz sınıf olarak gülmeye başladık. Umarım ceza gelmez. Gerçi gelse de sorun değil. Sorumlu biriyim ancak şu zamanlar olanlar beni derslerden alıkoymuştu.
Kısa yazıyorum ama uzatmayı da düşünmüyor değilim :) Umarım beğenmişsinizdir... ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Liseli Hikayesi
Teen FictionHayatta her an zorluklarla karşılaşabiliriz. Her zaman istediğimiz olmaz. Bu durumların karşısın da güçlü kalmamız gerekir. Defne de bu zorluklar karşısında ne olursa olsun direnmeye çalışıyor. İşte bir liseli hikayesi...