10

1.3K 48 14
                                    

Wow. 5 gün boyunca evde tekim. Parti falan veririm dermişim. Annem öyle bir şey yaptığımı duyarsa artık neler olacağını siz tahmin edin. Bir keresinde anneme "Ben evlatlık mıyım ?" diye sormuştum o da bana "evlatlık olsan seni mi seçerdik" demişti. Valla kadın çok haklı. Ben anne olsam benim gibi kızı eldivenle severim herhalde. Assddfghj.

Eve Yağmur'u, Mert'i, Caner'i davet ettim. Küçük bir parti gibi anlayacağınız. Cipsler ve kolalar. Süper bir eğlence.

-Korku film'i izleyelim mi ?

diye bir fikir sundu Caner.

-Olur.

diye onayladım. Diğerleride benim gibi düşündü. Korku filmini dvd'ye koyduk. Oturma sıralamamız şöyleydi. Ben, Mert,Yağmur ve Caner. Korkunca Mert'e sarılacaktım. Kıskıskıs. Bu durumu değerlendirmek lazım değil mi yani ?

Film de ara da sıra Mert'e sarıldım. Çok hoşuma gitmişti. Korku filmi fikri bayağı bir güzelmiş. 10 dakika mola verdik. Mert lavaboya gitti. O sırada telefonuna bir mesaj geldi.

Gönderen:Bir tanem Mimemm

Aşkım Defneyi kullanma işini bırakta gel biraz bar'a gidelim. Öptüm.

Al işte biliyordum. Beni kullanıyor bu acımasız velet. Lavabodan gelince:

-Yürü git !

diye bağırdım. Sinirden titriyordum.

-Hey ne oldu?

Bir de ne oldu diye soruyor ya pislik.

Telefondaki mesajı ona gösterdim.

-Defne sen gerçekten salaksın kızım. Evet seni kullanıyordum. Ne zannediyordun. Ben ve sen. Hahahaha çok komik.

dedi ve evden çıktı. Ben koltuğa oturup ağlamaya başladım. Caner Mert'in peşinden gitti. Gözlerim şişmişti. Artık gücüm kalmamıştı. Ukâlâ herif.

Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum canlar. ❤

-perennn

Bir Liseli HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin