27

701 28 1
                                    

Medya:Yeni kapak.

Mertten...

Defne öyle çok içmişti ki ayakta durmayı bırakın gözleri bile doğru düzgün görmüyordu. Onu kucağıma alıp odaya götürdüm. Duşu soğuk suya ayarlayıp Defne yi altına soktum. Suyun altına birden girdiği için çığlık attı.

-Şşş bağırma.

-He he.

derken hâlâ sarhoştu. Uyursa belki geçer diye onu yatağa yatırdım. Hemen uyudu. Duşa girme sırası bendeydi. Girip bir kaç dakika oyalandım. Çıktığım da Defne çok tatlı uyuyordu. Biraz yüzünü inceledikten sonra üstümü değiştirdim. Bende gidip diğer yatağa yattım.

.....

Defneden...

Gözlerimi araladım ve nerede olduğumu anlamaya çalıştım. Otel odasındaydım. Dün gece ne olduğunu hiç hatırlamıyorum.

Kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Sonra Mert'i aramaya başladım. O diğer yatakta yatmıştı. Çok tatlı uyuyordu. Bir süre onu izledikten sonra:

-Bu kadar izlemek yetmez mi ?

dedi. Habi be! Uyanmıştı.

-Sanane be. Sevgilimi izlemek istiyorum.

Bunu ben söylemiştim.

-E gel yakından izle.

-İzlemem bitti. Bugünlük sonuna geldik.

dedim ve hafif gülümsedim. Sonra gidip baş ucuna oturdum. Saçlarıyla oynarken o da beni izliyordu.

-Sen çok güzlesin.

dedi. Sesi az çıkmıştı.

-Abartma.

dedim başımı yere eğdim çünkü utanıyordum.

-Abartmıyorum. Melek gibisin.

dedi. Birbirimize bir süre baktıktan sonra:

-Ben...

diye söze başlayacaktım ki kapı çaldı. Gelen Egemendi.

-E-egemen.

-Ne o çok mu şaşırdın ?

-Açık konuşmak gerekirse evet.

İçeriden Mert seslendi:

-Egemen toz ol!!

-Sanane oğlum.

Oh my aman yarabbi. Mert çıldırmış olmalı ki hızlıca yanımıza geldi.

-Sevgilisiyim lan velet.

-Eee nabam. Senin sevgilin dün mesaj attı bana.

-Ne zaman be ?

-Hatırlamıyor musun ? "Aşkım seni çoook seviyorum" yazmıştın.

-Lan oğlum yürü git. Kız dün çok içmişti farkında olmadan yazmıştır.

-Evet ya haberim bile yok. Egemen sen çok iyi birisin ama lütfen benden uzak dur.

-İyi sen istedin.

dedi ve dudaklarıma yapıştı. Onu ittirerek tokat attım. Mert çok sinirlenmişti ve Egemeni dövmeye başladı. Tabii ki Egemende sert adamdı.

Soluğu revirde aldık. İkiside otelin revirinde bir süre kaldı. Sonra Egemen gitti ve biz de Mert ile birlikte her şeyi unutup tatilin tadını çıkardık.

Yeni kapak nasıl ?

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

-Perennn

Bir Liseli HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin