18

1.4K 35 9
                                    

Medya: Mert

E biliydim böle olacağını. O yani Egemem çok iyi çocuk. Yakışıklıda. Ama ben Egemen'e aşık olamadım. Ben Mert'e aşığım.

Sabah okula gitmek için hazırlanırken kafetaryamızdan sesler duydum. Annemler yarın geliyordu. Hırsız olabilir mi diye düşünürken gelenin Murat olduğunu anladım.

-Mu- Murat.

Hızlı hareketlerle bana döndü.

-E- efendim.

-Burda işin ne ?

-Şey ben seni arıyordum da. Kafetaryanın kapısı açıktı içeridesindir diye girdim.

E ben kafetarya ya gitmemiştim ki kapı nasıl açık kalabilir di ?

-Hırsız.

-Ne ?

-Ben bugün kafetaryaya gelmedim. Hırsız girmiş olabilir.

-Ama her şey yerinde.

dedi. O öyle deyince etrafı dolaşmaya başladım. Sayiden de her şey yerindeydi. Son kez birde kasaya baktım. Bütün paralar içindeydi.

-Haklısın her şey yerinde.

-Neyse takma kafana kapıyı kilitlede okula bırakıyım seni.

Tamam şeklinde kafamı salladım. Kapıyı kilitledikten sonra arabaya bindik. Beni okula bıraktıktan sonra nereye gitti bilmiyorum.

Sınıfa girdiğimde kimse gelmemişti. Erken mi geldim diye saate baktım. Ama tam saatinde gelmiştim. Bugün okullarda tatil değildi. Çok değişik şeyler oluyor ve ben korkmaya başladım.

Gönderilen: Yağmur

Kanka nerdesiniz ?

1 saat sonra...

Hâlâ cevap gelmedi. Korkum daha çok arttı. Okulun dışındaki bankta oturmuş beklerken arkadan biri omzuma dokunduğu gibi sıçradım.

-Özür dilerim korkutmak istememiştim.

Mert. Vuhuu korkum azaldı.

-Okulda kimse yok Mert. Kafetaryamında kapısı açıktı.

-Allah Allah gel bi bakalım kafetaryaya.

dedi bende onayladım. Motora bindikten sonra kafetaryaya gittik. Kapısı kapalıydı.

-Hadi aç kapıyı.

dedi Mert. Çantamdan anahtarı çıkarttım ve deliğe soktum. İçeri girdiğimde ne göreyim. Bu Bu harika.

Bölüm sonuuuu.
Öptüm

Bir Liseli HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin