31

622 23 1
                                    

Eve girdiğimizde yengem beni çok sıcak karşıladı. Bana kalacağım odamı gösterdikten sonra odadan çıktı. Bende bavulumu dolaba yerleştirmeye koyuldum. Dolabı açtığım gibi çığlığı bastım. Çünkü Mert dolabın içindeydi ve bana gülüyordu.

-Defne iyi misin ?

diye seslendi dayım.

-Evet dayıcığım sadece elimi sıkıştırdım ama önemli bir şey yok.

-Peki tatlım.

dedikten sonra ben tekrar Mert'in olduğu yere baktığım da Mert yoktu. Kesin hayal gördüm.

Bir süre sonra yengem çağırdı. Dayım evde değildi.

-Defne gel buraya.

-Efendim yengeciğim.

-Sen bizim yeni hizmetçimizsin.

-Ne ?

-Duymadın mı ? Yemeği yap çabuk.

-Ama yenge...

-Çabuk Defne. Sonra da bana sıcak su getir.

-Peki.

dedim ve mutfağa geçtim. Nasıl bu kadar vicdansız olabiliyorlar.

Bir süre sonra yemek hazırdı. Sofrayı da hazırladıktan sonra kapı çaldı. Dayım gelmişti.

-Hoş geldiniz.

-Hoş buldum. Karıcığım söyledin mi yeni hizmetçimiz olduğunu ?

Dedi yengeme.

-Evet hayatım. Yemekleri de hazırladı.

Yengem sofraya geçip oturdu ardından da dayım.

Bende bir sandalye çekip oturacakken yengem:

-Neler oluyor. Sen odanda yiyeceksin.

-Amaa...

-Odana!!

diye bağırdı. Bende sesimi çıkartmadan yemekleri bir tepsiye koyup odaya geçtim.

Yemeğimi yedikten sonra mutfağa tezgahın üzerine bıraktım.

-Yıka onları.

dedi yengem. Artık tahamül edemedim ve yanlarına gidip:

-Siz beni ezik biri mi zannettiniz ? Sizin kadar vicdansız insanlar görmedim ben be. Benim annem babam ölmüş hiç kimsem yok size sığınmışım yaptığınız şeye bakın. Ben gidiyorum.

Dedikten sonra odama gittim ve bavulumu topladım.

Evden çıktıktan sonra gece gece sokaklarda dolaşmaya başladım. O sırada birine çarptım ve bavulumun içindekiler dağıldı. Yabancı olduğunu farz ederek:

-I'm Sorry.

dedim. Yere eğildim ve eşyalarımı toplamaya başladım. Çarptığım adam da eğildi. Kapşonu vardı yüzünü göremiyordum. Ona biraz daha yaklaştım ve aman tanrım didim.
Bu bu bu Mert.

-Mert!

diye çığlık attım.

-Beni buldun prenses.

-Sen sen ölmemişsin.

-Evet.

-O zaman neden kaçtın ?

Uzun zaman sonra tekrar merhaba. Bölümleri biraz arayla yazacağım. Okul başlıyor. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum dostlar...

-Perennn

Bir Liseli HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin