chapter 17: netflix and chill

1.1K 55 22
                                    

Bölüm şarkısı: Taylor Swift & Ed Sheeran- Everything Has Changed

Brooklyn'i kızlar tuvaletinde öpmemin üzerinden yoğun bir hafta geçmişti ve aramız daha önce hiç olmadığı kadar iyiydi. Daha kimseye söylememiştik, açıkçası Victoria ve Jackson'ın tepkilerinin ne olacağını kestiremiyorduk. Victoria bir kere şirkette bizi fazla yakın bir şekilde yakalasa da bozuntuya vermemişti.

Bu bir hafta boyunca, Brooklyn'in tam bir sapık olduğunu deneyimli olarak öğrenmiştim. Sürekli ten teması içinde olmak istiyor ve yanlış zamanlarda kalçamı sıkıyordu. Ona dur demek isterdim ama hey, hadi ama, hangi kız Brooklyn Beckham'ın ellerini kalçasında hissetmek istemezdi ki?

Kendi düşüncelerime dalmışken ayak seslerini duymamla dosyadan kafamı kaldırarak cam kapıya doğru baktım. Victoria ve şu ana kadar gördüğüm en yüksek topuklu ayakkabılar karşımda duruyordu. Hızlı bir şekilde elbiseme çeki düzen verdikten sonra kibar bir şekilde gülümsedim. Elindeki gazetelere kısa bir göz attım ve Victoria'nın yorgun yüzüne odaklandım. Yılbaşı koleksiyonunun defilesini geçen hafta yapmıştık ve susmak bilmeyen telefonlarla yorucu iş saatlerine rağmen Victoria mutlu görünüyordu.

"Chloe, şu gazetelere bir bak! Hepsi mükemmel bir koleksiyon olduğunu yazmış!" Elindeki gazeteleri uzattığında hepsini alıp masaya koydum ve sırayla incelemeye başladım. Birkaç gazeteye baktıktan sonra "Tebrik ederim Bayan Beckham." diyerek gülümsedim ve kalanlara bakmaya devam ettim.

Bir gazetede Brooklyn ve benim defileyi izlerkenki fotoğrafımızı görünce siyah deri sandalyemde kıpırdandım. O bana bakarak gülüyordu ama ben bütün dikkatimi karşımda yürüyen modele vermiş gibiydim. Fotoğrafın altında 'Sevgili Alarmı' yazdığını gördüğümde şaşkınlıkla altına yazılanlara bakmaya başladım. Birkaç hafta önce Beckham ailesinin gittiği Lonely Hearts Club'ta birkaç resmimin sergilendiği, Victoria'nın şirketinde staj yapıyor olduğum ve Brooklyn'le aynı okula gittiğim yazıyordu.

Arkamda Victoria'nın sesini duyduğumda irkildim."Ah, evet, o habere bakıyorsun. Gazetecilerin her şeyi çarpıtması ne kadar kötü değil mi? Siz sadece Brook'la yakın arkadaşsınız ama onlar bunu algılayamıyor. Sanki onun çevresindeki her kız sevgilisi olmak zorunda."

Yutkunarak arkamı döndüm. Victoria'nın sakin gözüken yüzüne bakarak "Haklısınız, Bayan Beckham." dedim ve önüme dönerek incelemeye devam ettim.

Victoria bir işi olduğunu söyleyip beni gazetelerle yalnız bıraktığında Brooklyn'le resmimizin olduğu gazeteyi buldum ve haberin resmini çektim. Gazeteleri bir kenara kaldırıp telefonumdan çektiğim resmi incelerken Brooklyn'den bir mesaj geldi ve vakit kaybetmeden mesajı açtım.

Kimden: Brooklyn
Bizim eve gelmeye ne dersin? Evde bizden başka kimse yok. Biraz Netflix izler ve takılırız.

('Netflix and Chill'in anlamı Avrupa ve Amerika'da gençlerin arasında fişi prize takmaktır aodkdğaşkcpw umarım anladınız)

Attığı mesajı bir kere daha okurken kıkırdadım ve oyalanmadan cevap verdim.

Kime: Brooklyn
Kulağa güzel geliyor. Yarım saat sonra çıkacağım.

Telefonu bir kenara bırakıp zaten az kalan işlerimi tamamlamak için uğraşırken gelen mesaj sesiyle yine her şeyi bırakıp telefonu elime aldım.

Kimden: Brooklyn
Anlaştık. Seni almaya geliyorum.

Yirmi dakika sonra işlerimi bitirdiğinde Victoria'nın menajerine haber vererek şirketten çıktım. Brooklyn'i camı açık arabasında otururken gördüğümde adımlarımı hızlandırdım ve arabanın kapısını açtım.

lonely hearts club || brooklyn beckhamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin