1

6.1K 261 0
                                    

1

-Jei mirsiu noriu gražių laidotuvių,- sumurmėjau sau pro nosį ir žiūrėjau žemyn pro antro aušto langą. Vienas, du, trys ir... Ne, ne nenušokau gi rimtai užsimuščiau.. Išlipau pro langą ir atsistojau ant šakos kuri buvo tiesiai po mano kambario langu. Netrukus kažkokiu laipiojimu būdu atsidūriau ant žemės. Kodėl aš čia laipioju? Bandau patekti į vakarėlį ir jeigu mano mielasis broliukas sužinos tai tada gero man nelaukti.

Ėjau pro pagrindines duris, nes kitaip praeit negaliu, jei galėčiau manot eičiau pro čia? Aišku ne. Nu va ir viskas man šakis prasidarė duris ir...

-Sara, ką čia darai?!- sušuko mano „gerasis" broliukas. Sustingau vietoje.

-Išėjau pasivaikščioti,- atsisukau į jį.

-O kaip išėjai?- paklausė aš tylėjau. –Eini į vidų į savo kambarį ir, kad niekur neitum..

-Aš jau nebegaliu niekur išeit. Kalėjimas rojus palyginus su čia,- sumurmėjau ir praėjau pro jį. Užbėgau laiptais į viršų ir į savo kambarį. Aš busiu tokia daušta jei nepadarysiu to ir vėl, atsistojau prie lango ir jau žengiau žingsnį..

-Ir ką tu čia darai?- pasirodė mano broliukas.

-Koks tau skirtumas,- pavarčiau akis. Jis priėjo patempė mane į vidų ir uždarė langą. –Ir daugiau nebandai,- pavarčiau akis again, ir atsisėdau ant lovos. Jis išėjo pažiūrėjau į lango puse ir tiesiog atsiguliau.

<

Pabudau kai apačioje kažkas stipriai subildėjo, atsistojau greit apsirengiau, susišukavau, truputi pasidažiau ir nuėjau žiūrėti kas ten vyksta.

Tu juokauji jo?

-Louis, kas čia dedasi?- pažiūrėjau į savo brolį kai kažkokie vyrai nešė kažkur daiktų prikrautas dėžes. Ir taip teisingai supratot aš Sara Tomlinson ir mano brolis tas pats iš tos sumautos grupės One Direction ir kas keisčiausia, kad likusios jų grupės vaikinų aš nepažystu ir mačius tik iš video, bet dabar ne tai svarbu, svarbu kas čia vyksta??

-O Sara, aš tavęs nebesulaikau.

-Tai ir nelaikyk,- pertraukiau jį ir pavarčiau akis.

-Todėl mes iš čia išsikraustom,- grįžo prie savo jis.

-Pala ką? Ką tu ką tik pasakiai?- sutrikau.

-Ką girdėjai,- ramiai atsakė jis ir dėjo sumautus daiktus į dėžę.

-Tu suknistai juokauji,- pažiūrėjau į jį ir dirbtinai nusijuokiau, jis į mane pažiūrėjo rimtai. Jis gal visai išprotėjo? Mes gyvenam ko ne pačiame Londono centre, o pilnai galiu spėt jis mane ištems į užmiestį. Jam gal protas pasimaišė.. Nubėgau į kambarį ir kritau į lovą, pasiėmiau tlf ir parašiau Caroline.

„Mano brolis pamišo arba peršalo galvą jis nori kraustytis ir jau dedasi daiktus" nusiunčiau jai žinutę. Truputį pasirašinėjom su ja.

-Sara, išvažiuojam už 3h tai kraukis daiktus,- prašneko Louis įkišęs galvą pro duris.

-Dink,- sušukau ir mečiu pagalvę į jį. Jis uždarė duris ir girdėjau kaip nulipo laiptais. Padėjau tlf. Nieko nepakeisiu. Ištraukiau 4 didelius lagaminus. Ir pradėjau krautis daiktus.

<

-Louis, man mažiausiai 5 lagaminus pristatai į kambarį. Tuoj pat!- sušukau iš savo kambario. Gerai mano visi 4 lagaminai perpildyti, o susidėjau tik batus ir tredždalį rūbų, o dar kosmetika ir visa kas vonioje.

<

Gerai namas kuriame gyvensiu tikrai užmiestyje ir apie centrą man svajot, atsidusau ir pasirėmiau galvą stebėdama kaip vaizdai lekia už lango.

-Na mes jau čia,- girdėjau džiaugsmą Louis balse. Jis juokauja? Jis džiaugiasi? Tipinis Louis. Pavarčiau akis ir išlipau iš automobilio. Namas kaip ir kiemas buvo didesni už mūsų senąjį jau dabar. Pavarčiau akis ir laukiau kol Louis susirinks savo keletą daiktų. Jis uždarė dureles ir nėjo link namo, ėjau jam iš paskos. Jis atidarė duris. Name girdėjosi balsai aš sutrikau ir pažiūrėjau į Louis.

-Pamiršau tau paminėti gyvensim su kitais vaikinai,- ramiai pasakė jis ir aš sustingau. Ką jis ką tik pasakė? –Eini?-paklausė Louis ir aš atsipeikėjau. Linktelėjau ir nusekiau jį. Įėjome į svetainę kurioje sėdėjo trys vaikinai. Louis priėjo ir pasisveikino su jai, tada jie priėjo prie manęs.

-Sveika, aš Niall,- maloniai nusišypsojo vaikinukas ir mane apkabino aš sutrikau, bet jis greit atsitraukė.

-Aš Liam,- pasakė vaikins šalia blondinuko.

-Aš Harry,- prabilo žaliaakis rudų, garbanotų plaukų vaikinas.

-Sveiki, aš..

-Mes žinom kas tu. Louis apie tave pasakojo,- nutraukė mane Liam, aš pavarčiau akis ir linktelėjau.

-Kur Zayn?- paklausė broliukas.

-Kaip visada,- tepasakė Liam ir jie visi keturi atsisėdo.

-Aha, visi čia supranta,- pasakiau aš ir jie atsisuko į mane.

-Zayn penktas narys, o kaip visada tai jo tiesiog nėra,- aš linktelėjau.

-Čia yra toks dalykas, kaip mano kambarys,- paklausiau kai jie pradėjo kažką ten šnekėti.

-Aš jai parodysiu,- pasakė Harry ir atsistojo. Turiu puiku sugebėjimą greitai atsiminti vardus. –Eime,- pasakė jis ir nusekiau paskui jį. –Įsikurk,- pasakė Harry ir įleido mane į mano naująjį kambarį. Visi daiktai jau buvo čia tad tiesiog pradėjau juos tvarkyti.

<

Baigta. Pagaliau sutvarkiau ir kritau į lovą. Kai atsidarė mano naujojo kambario durys..

My Big Brother (Z.M)Where stories live. Discover now