14
Išėjau ir nuėjau į virtuvę.
-Sveika, kažko ieškai,- paklausė Ele.
-Kur Louis?-paklausiau ir prisėdau.
-O kas?
-Jis mane pažadino aiškindamas jog nori pasikalbėti,- sumurmėjau.
<
-Nuobodu!- pasakiau sėdėdama, kai visi žiūrėjom filmą. Ką mes kalbėjom su Louis? Nieko, rimtai nieko. Nesuprantu kodėl jis mane pakėlė kai aš taip gerai miegojau.
-Tavo bėdos,- išgirdau Zy atsakantį į mano žodžius. Rimtai? Aš pavarčiau akis.
-Pala, pala,- pasakė zuikutis. –Kas čia buvo?- paklausė pasimetęs jis.
-Kas?- paklausiau ir visi pažiūrėjo į mane.
-Zayn. Zayn!- garsiau pasakė antrą kartą. –Pasakė kažką ant tavęs ir tu nieko,- žiūrėjo į mane zuikutis.
-Ejj, zuiki, ramiau,- nusijuokiau aš ir visi vėl pradėjo žiūrėti filmą.
-Nuobodu!!- vėl pakartojau, nes tikrai buvo Nuobodu.
-Tylėk,- pasakė El ir pagarsino filmą. Rimtai jiems tai įdomu? Pažiūrėjau į Zy jis taip pat nuobodžiavo, bet vienas normalus. Nuskambėjo durų skambutis ir visi atsisuko į mane.
-Ššš,- užklykė aš pavarčiau akis ir nuėjau atidaryti durų.
-Jess!- sušukau ir mes apsikabinom girdėjau kaip visi pradėjo šūkauti.
-Kas ten vyksta?-nusijuokė ji. Aš pavarčiau akis ir mes nuėjom į svetainę. –Sveiki!- pasisveikino ji. –Ar čia?-paklausė ji. Jie visi linktelėjo ir ji su jais pradėjo žiūrėti filmą. Rimtai Jess? Pavarčiau akis ir nuėjau į savo kambarį jie tokie nuobodus!! Atsiguliau į lovą ir pradėjau naršyti savo išmaniojoje plytoje. Kažkas įėjo į mano kambarį aš pakėliau akis.
-Kas?-paklausiau.
-Mes ten kažką veiksim nori?-paklausė Jess. Aš pasukinėjau galvą į šonus ir ji išėjo.
<
Kažkas įėjo į mano kambarį ir atsisėdo ant lovos. Aš pramerkiau akis ir pamačiau Zayn. Taip aš miegojau, jau naktis, visi kiti kažką veikia apačioje, o aš miegu. Manau aišku kodėl? Kai miegi tik 3 valandas per naktį miegas butu visai nieko.
-Ką tu čia darai?-paklausiau ir pati atsisėdau.
-Kodėl tu ne su visais?- paklausė jis.
-Nekreipk temos,- pasakiau.
-Tu nesutvarkiai mano lovos tai kol ji tokia aš miegu pas tave,- pasakė jis. –Galim eiti miegot,-pasakė jis ir nusirengęs atsigulė prie manęs. Aš pavarčiau akis ir taip pat atsiguliau. –Tu žinai, jog tu man labai patinki,- sumurmėjo jis ir mane apkabino. Pala ką tu pasakiai?
-Ką sakiai?-pasimečiau.
-Tu labai graži,-prisispaudė jis prie manęs. –Tu man labai, labai patinki,-vėl sumurmėjo jis.
-Tu girtas,- dirbtinai nusijuokiau.
-Nesvarbu, aš žinau ką sakau,- pasakė jis rimtai ir mačiau kaip užsimerkė. Gerai, o kaip man dabar miegoti? Ar tai gali būti tiesa? Ne, negali. Jis tiesiog girtas. Išlipau iš lovos. Tai labai keista. Išėjau iš kambario ir nuėjau į virtuvę. Einant pro svetainę mačiau kaip visi miega ant grindų. Wow Jess!! Nusijuokiau mintyse, ji gulėjo ant Harry, o jis ant sofos ją apsikabinęs. To ir reikėjo tikėtis! Nuėjau į virtuvę ir įsipyliau šalto vandens. Man reikia pagalvoti apie tai kas ką tik įvyko.
Ar tai tikrai gali būti tiesa? Ar aš tikrai patinku Zayn? Kodėl? Kodėl aš? Bet El sakė jog jis tik žaidėjas? Ar tai iš vis tikra? Ar tai tik būdas nusivesti mane į lovą? Tai kvaila ir tai negali būti tikra. Ne tikrai ne, jis tiesiog girtas. Padėjau stiklinę į vietą ir grįžau į kambarį. Atsiguliu į lovą iš karto pajaučiau Zy ranką ant mano liemen ir jis prisitraukė mane prie savęs. Ar tai iš vis tikra?
<
Pradėjo skambėti mano telefonas.
-Lėlyte, būk gera išjunk,- sumurmėjo Zy ir prisispaudė mane prie savęs.
-Jei manęs nepaleisi aš to negalėsiu padaryti,- pasakiau jam.
-Tas garsas mane žudo, bet jis turės nutilti pats, nes aš tavęs tikrai nepaleisiu,- sumurmėjo jis tik šį kartą pikčiau, o aš visais įmanomais būdais bandžiau pasiekti savo telefoną, bet sekėsi nekaip. –Jis nutils ar ne?-piktai pasakė Zayn.
-Paleisk išjungsiu,- pavarčiau akis.
-Ne,- stengėsi kuo ramiau pasakyti jis. Jeyy! Man pavyko pasiekiau telefoną ir išjungiau garsą. Jaučiau kaip Zayn kūnas atsipalaiduoja, bet manęs vis dar nepaleidžia. Aš atsidusau ir bandžiau ištrūkti. –Neee,- vėl pasakė ta patį jis ir atsuko mane į save. –Hey, kas?- paklausė jis kai aš nežiūrėjau į jį.
-Nieko,- ramiai atsakiau.
-Lėlyte, kas buvo?- jis atrodė tikrai susirūpinęs, betaš nežinau ar galiu juo pasitikėti, El sakė.. Mano mintys nutrūko kai pajaučiaunepaprastą jausmą sau ant lūpų.. Tai buvo Zayn.. Ir šitas bučinys buvo kitoks,nes visi ankščiau.. Nežinau kuo ir koks jis buvo.. Ką jis reiškia? Iš vis kastai, bet aš tiesiog atsakiau jam.. Po kiek laiko jis atsitraukė ir aš pradėjaugiliai kvėpuoti. Jis žiūrėjo į mano akis kaip ir aš į jo.. Tai netikra. Ašžinau jog tai netikrą!! Mano akyse susikaupė ašaros ir nebegalėjau jų sulaikytijos tiesiog tekėjo mano skruostais ir pasiekdavo pagalvę ir pradingdavo.. –Lėlyte,kas?- paklausė jis, jo balsas buvo tylus ir sutrikęs. Kodėl tai turi būti taip.Zayn ką tu darai? Jis apkabino mane ir prisispaudė prie savęs, truko vostrupučio ir būčiau sutrupėjusi, bet man tai nerūpėjo.
YOU ARE READING
My Big Brother (Z.M)
FanfictionOne Direction FanFiction (Z.M & S.T.) Antras sezonas: MBB2: Can't Forget