13
Aš atsitraukiau nuo jo ir jis nusišypsojo.
-Aš vis dar tavęs nekenčiu,- pasakiau jam ir nusisukau. –Ir tu žinai jog niekam nereikia, nieko žinoti,- pasakiau atsukusi galvą į jį. Jis tik pasilenkė ir vėl greitai mane pabučiavo. Aš pavarčiau akis ir nusisukau. Užmerkiau akis.
Ir nieko.. Kodėl aš negaliu miegoti, kaip daro visi normalūs žmonės? Dabar yra 4 ryto ir aš visiškai nenoriu miego, kas man darosi? Tai tipo diena miegosiu? Atsisukau į Zayn. Jam gerai jis gali miegoti. Kodėl miegas taip sureikšminamas? Kas man darosi po galais? Kodėl aš klausinėju apie miega ir dar savęs? Bandžiau nukreipti mintis ir baigėsi tuo jog dabar mano mintyse Zayn. Spėju dėl to jog jis guli priešais mane ir miega. Miega!! Kas man darosi aš išprotėjau ar kas?
Stebėjau Zayn, jis toks ramus, bet tada jis atsimerkė.
-Kodėl nemiegi?-paklausė jis.
-Nežinau tiesiog galvoju,- sumurmėjau.
-Ką?- ramiai paklausė jis ir stebėjo mane.
-Nesąmones. Pvz Kodėl miegas taip sureikšminamas? Kodėl aš nemiegu ir panašiai,- ant galo pradėjau tyliau kalbėti, nes supratau kaip tai durnai skamba. Jis nusijuokė. –Ejj, nesijuok iš manęs,- pasakiau iš nusišypsojau. Mūsų žvilgsniai susitiko, tai buvo keista. –Kodėl tu nemiegi?- pagaliau atitraukusi žvilgsnį paklausiau jo.
-Galvoju,- pasakė ir parėmė galvą ranką.
-Manau mums reikėtu miegoti,- nutraukiau tyla.
-Jei tik nori,- pasakė jis ir nusijuokė.
-Tame ir problema jog nenoriu, negaliu.. Koks čia jau skirtumas,- greitai sumaliau ir nusisukau į kitą pusę. Zy pritraukė mane dar arčiau, net nemaniau jog taip įmanoma. Dabar jaučiau jo kvėpavimą ir tai mane ramino. Nežinau kodėl tiesiog prisiglaudžiau prie jo ir užmerkiau akis.
-Žadėjau sakyti jog sutvarkytum mano lova, bet dabar manau jog gali neskubėti,- išgirdau kaip jis pasako ir nusijuokė, po to tiesiog atsijungiau.
<
-Sara, Sara,- jaučiau kaip kažkas tyliai šneką,- aš pašokau ir buvau nutildyta. Zayn parodė į duris.
-Sara, galim pasikalbėti?- išgirdau broliuko balsą už durų. Aš pažiūrėjau į duris tada į Zayn. Aš nuėjau prie durų ir jas atidarius atsistojau į tarpą. –Tu miegojai?
-Šiaip tai tu mane pažadinai,- apsimiegojusi pasakiau.
-Galim pasikalbėti,- jis norėjo įeiti, bet aš jam neleidau. –Leisk man išmiegoti aš naktį sunkiai užmigau,- kažką sumaliau jis linktelėjo ir dingo. Aš įėjau į kambarį ir užrakinus duris šokau į lovą.
-Tu rimtai miegosi?-paklausė Zayn.
-Jei pamiršai aš užmigau kokia 5 ryto tik tai..- sumurmėjau ir užsiklojau veidą. –Kiek dabar valandų?- paklausiau atsisukus į jį. Pažiūrėjau į laikrodi, rimtai Louis dabar 8 ryto, aš miegojau 3 valandas. Nusisukau ir vėl užsidengiau.-Dabar rytas ir tik aštunta ir taip bandysiu,- pridėjau vis dar užsiklojus, bet kaip aišku man seksis ne kaip, nes visiškai miegas nebeima. Uhh.. Atsidengiau veidą ir atsisukau į Zayn. Jis žiūrėjo į mane. –Ką?- paklausiau.
-Nieko,- pasakė jis. Aš užsimerkiau, bet po kiek laiko vėl atsimerkiau. –Kaip miegojai?-nusijuokė jis.
-Kas tau čia juokingo?- paklausiau ir atsisėdau. Jis vėl nusijuokė.
-Aš tave naktį apkabinau, tu prisispaudei prie manęs ir man tik bandant atsigulti kitaip tu už rankos paguldydavai kaip prieš tai,- vėl nusijuokė jis. Aš pažiūrėjau į jį. O dieve kokia gėda? Jaučiau kaip mano veidas įkaista.
-Atsiprašau,- tiek sugebėjau pasakyti. Rimtai Sara? Kas tau darosi? Jis nieko nepasakė tik vėl mane paguldė ir įsisiurbė man į lūpas. Jap pripažinsiu man to reikėjo. Aš užlipau ant jo ir ji apsižergiau neatskirdama mūsų bučinio. Po kiek laiko aš atsitraukiau, nes man velniškai reikėjo oro. Prisikvėpavusi pasilenkiau ir vėl jį pabučiavau. Bučiniai netrukus tapo aistringesni ir net nepajutau kaip buvau be viršutinės pižamos dalies. Jis apvertė mane ir atsidūrė viršuje, kadangi jis buvo be maikės tai puikiai galėjau matyti jo ištreniruotą kūną, kas privertė mane prikąsti lūpą. Jis nusijuokė ir pradėjo bučiuoti mano kaklą ir leistis žemyn iki mano pilvo apačios, aš suleidau savo pirštus jam į plaukus. Jis grįžo prie mano kaklo ir padarė savo mėgstamiausią darbą, spėju.. Paliko žyme man ant kaklo, vos jam pasiekus jautrią vietelę man ant kaklo aš nebegalėjau. –Zayn,- sudejavau jis užčiaupė mane bučiniu ir džiaugiuosi jog tai padarė.
-Tu tikrai nori to?- paklausė jis atsitraukęs.
-Tikrai ne,- atsakiau ir vėl jį pabučiavau. –Bet nori tavęs,- atsitraukusi pasakiau ir jis mane pabučiavo.
-Žinai, mums reikėtu ramiau,- pasakė jis, rimtai Zy?
-Zy, tave taip lengva sujaudinti,- nusijuokiau.
-Tik tau,- pasakė jis ir vėl mane pabučiavo. –Ir sakiau manęs taip nevadinti, lėlyte- pasakė jis ir grįžo prie mano kaklo.
-O aš sakiau nevadinti manęs, lėlyte,- pasakiau. Ne Zayn nedaryk to, nes jis vėl turėjo palikti sumautą žymę ir dar kartą pabučiavus mano jautrią vietelė ant kaklo. –Mažiuk!- sušukau, tikiuosi niekas negirdėjo ir partraukiau jį ir pabučiavau. –Atsiprašau,- paskiau atsitraukus, nes jaučiausi nejaukiai jį taip pavadinus.
-Man tai patiko,- nusišypsojo jis ir pabučiavęs mane atsitraukė nuo manęs. –Nebegaliu, tu mane nervini,- pasakė jis žiūrėdamas į mane. Aš nusijuokiau, o jis pasilenkęs pabučiavo mane dar kartą. Aš atsistojau, nes žinau jog dabar tikrai neužmigsiu. Zy nužvelgė mano kūną ir aš nuraudau, pasiėmiau drabužius ir dingau vonioje, susitvarkiau apsirengiau ir išėjau. Zayn vis dar sėdėjo ant lovos.
-Manau turėtum išeiti,- paskiau atsirėmus į sieną. Jis pažiūrėjo sutrikes. –Aš eisiu pasikalbėsiu su Louis,- pasakiau ir jis atsistojo. Aš atidariau duris aplink nieko nebuvo. Zy priėjo ir pabučiavo mane.
-Iki, lėlyte,- nusišypsojo jis ir dar kartą pabučiavo mane.
-Iki, Zy,- sumurmėjau ir išstūmiau jį pro duris. Rimtai Sara? Kas čia ką tik įvyko?
YOU ARE READING
My Big Brother (Z.M)
FanfictionOne Direction FanFiction (Z.M & S.T.) Antras sezonas: MBB2: Can't Forget