4
-Susirink viską ko reikia,- pasakė Harry, nusijuokė ir atsisėdo ant mano lovos. Aš pradėjau rinkti daiktus ir galvojau apie vakar. Omg negali būti!!
-Amm, Harry,- kreipiausi į jį. Jis pažiūrėjo į mane. –Louis sakei nėra namie ar ne?-jis linktelėjo. –O mane tikrai vakar pabučiavo Zayn?- paklausiau pati tuo vis dar neikėdama. Hazz nusijuokė.
-Tai tu prisimini? Neblogai tiek išgėrus atsimint kažką, kai negeri dažnai,- jis nusišypsojo.
-Ta ir esmė, kad atsimenu tik per miglą,- pasakiau.
-Amm, tai atsakymą supratai,- aš linktelėjau ir toliau rinkausi daiktus.
-Tu žinai, kad kai Louis sužinos, kad aš su juo vienam kambarį tai visiems bus blogai,- pasakiau.
-Susitaikys,- nusišypsojo jis.
-Nemanau,- tyliai iš tariau.
<
-Baigiau,- pasakiau Harry.
-Pagaliau,- sumurmėjo jis. –Nemažai kaip dviem savaitėm,- nusijuokė jis.
-Turbut viską įsidėjau. Hazz įleisi jei būsiu kažko nepasiėmus,- pažiūrėjau šuniuko akytėm.
-Ok, ok.
-O tai gal leisi pasilikt savo kambary?-paklausiau tuo pačiu žvilgsniu.
-Ne,- rimtai atsakė jis. Priėjom prie Zayn na dabar ir mano dviem savaitėm kambario ir Harry palikęs daiktus išsinešdino.
-O tu jau čia,- Zayn išsišiepė.
-Geriau parodyk kur visa tai sudėti,- parodžiau į daiktus. Jis man papasakojo kur kas „Mūsų" kambaryje.
<
Zayn sėdėjo ant lovos ir naršė telefone, o aš sėdėjau ant mažo foteliuko ir žaidžiau Circle.
-Lėlyte, aš taip ir nežinau tavo vardo,- Zayn šnekėjo.
-Tu čia man?- paklausiau jis linktelėjo. –Nesvarbu,- padėjau telefoną ir atsistojau, norėjau eiti į apačią pas visus, bet mane sulaikė stipri ranka.
-Kaip tai nesvarbu?- paklausė jis. Aš pasukinėjau galvą į šonus leisdama jam suprasti, kad nesvarbu. –Tada tave vadinsiu lėlyte,- išsišiepė jis. –Ir prie Louis,- erzino jis mane. Pavarčiau akis.
-Koks skirtumas, o dabar paleisk,- pasakiau stebėdama jį. Jis patempė mane ir aš kritau ant jo. Jis išsišiepė pedo smile.
-Tai gal vis dėl to pasakysi?- paklausė jis. Aš tylėjau. –Lėlyte,- po kuri laiko pridėjo jis.
-Sara,- pavarčiau akis. –O dabar gal paleisi?- stebėjau jį.
-Ne,- arba jis baigia šypsotis arba aš išprotėsiu. Pala ką? Išprotėsiu? Pff.. Net ne.
-Kas dar?- norėjau atsistoti, bet jis mane sulaikė.
-Man vakar patiko, o tau?- nesupratau apie ką jis kalba. Kai jis tiesiog prisitraukė mane arčiau ir pabučiavo. Atsitraukiau nuo jo, jis mane paleido.
-O jei ne,- išsišiepiau aš, jis susiraukė. Aš tiesiog nuėjau žemyn.
-Sveika,- pasisveikinau su El, atsisėdus prie stalo.
-Laba,- ji šyptelėjo.
-Kodėl Louis sakė, kad geriau man tektu miegot su bet kuo kitu tik ne Zayn?- El surimtėjo.
-Tiesiog, jis yra didelis mergišius ir.. Pati žinau kaip Louis tave saugo ir jis bijo jog Zayn tave įskaudins,- aš linktelėjau ir ji pastatė prie manęs puodelį su kakava ir zefyrais.
-Ačiū, bet jam nėra ko bijoti- pasakiau jai.
-Šiandiena, vaikinai sakė eis ten į klubą ar kažkas tokio, tai gal eitum ir tu?,- pasakė ji. -Mes su Sophia taip pat eisim,- pasakė ji.
-Ne šiandiena,- ji pažiūrėjo į mane sutrikus.
-Gi tu Sara Tomlinson, mergina kuri lipo pro langą į vakarėlį,- nusijuokė ji.- Ir ne kartą,- žiūrėjo į mane.
-Tiesiog ne šiandiena,- ji linktelėjo. Neturėjau joki noro kažkur eiti.
<
Visi išėjo kaip ir sakė El, o aš guliu „savo" kambaryje ant lovos ir naršau telefone. Išgirdau kaip kažkas įėjo į namus, sutrikau gi El sakė jog visi išeina. Prasivėrė kambario durys ir įėjo Zayn.
-Kodėl tu čia?-paklausiau jis nieko neatsakė tik pasidėjo striukę ant foteliuko aš atsisėdau ant lovos sukryžiuodama kojas.
-Dėl tos pačios priežasties kaip ir tu,- pasakė jis ir priėjo prie manęs.
-Kokios gi?- paklausiau ir nusišypsojau.
-Tiesiog ne šiandiena,- tai pat atsisėdo ant lovos ir išsišiepė. Aš sėdėjau ramiai ir stebėjau jį. Jis priartėjo prie manęs. –O gal dėl šito,- pasakė jis. Tai dėl ko taip ir nesupratau, mano mintis nutraukė kai Zy prisitraukė mane ir pabučiavo. Vėl? Jūs juokaujat jo? Jis liežuviu perbraukė per mano apatinę lūpą prašydamas įėjimo. Ir tiesiog kažkas jį manyje suteikė, bet tikrai ne protas, Zayn nustebo ir galėjau pasakyti jis nusišypsojo dėl mano tokio elgesio.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Big Brother (Z.M)
FanficOne Direction FanFiction (Z.M & S.T.) Antras sezonas: MBB2: Can't Forget