25
Lea įlipo į automobilį dar pastovėjus kurį laiką pasakiau jos pavyzdžiu.
-Kas vyksta?- atsisukau į ją, o ji nieko neatsakiau stebėjo kelią. –Lea?- kreipiausi į ją, o ji pasukinėjusi galvą į šonus užvedė mašiną ir pajudėjome iš vietos. –Lea, ar tu man pasakysi kas darosi?- piktai žiūrėjau į ją.
-Turi kai ką sužinoti,- sumurmėjo ji.
-Ką?- stebėjau ją kaip ji kramto savo lūpą. –Lea!- garsiau pasakiau.
-Palauk,- atsakė ji ir toliau kramtė savo lūpą.
-Lea, kas nutiko?- paklausiau, bet ji aiškiai mane ignoravo. –Ar tai Zayn?- susiraukiau. –Kas dabar?- atsidusau. –Ar jam kažkas nutiko?- neatstojau nuo jos kai ji žaidė savo ignoravimo žaidimą. Atsidusau ir sukritau sėdynėje, kol ji vis dar net nežiūrėjo į mane. Automobilyje nuskambėjo melodija pranešanti, jog man kažkas parašė.
Jess
*Kas nutiko? Viskas gerai?* ir dar kelios.
Broliukas
*Kas vyksta?*
Hazza
*Kas čia buvo? :D * ir dar kelios žinutės kurių esmė ta pati.
Aš
*Žinau tiek kiek jūs visi* atrašiau Jess. Žinau jog ji pasakys visiems. Mašina sustojo ir aš lėtai iš lipau.
-Kur mes?- pavarčiau akis ir pažiūrėjau į Lea kurį nepažiūrėjo man į akis.
-Sakykim draugo namuose,- ji žiūrėjo į namą.
-Taip, žinoma,- sumurmėjau. Lea priėjo prie durų ir jas atidarė.
-Eini?- ji žiūrėdama žemyn paklausė ir aš pavarčiusi akis nusekiau ją. Įėjus girdėjau šurmulį ir balsus. Lea sustojo prie durų ir jas atidarė. Tuo metu po kambarį pasklido juokas, bei švilpimai. Aš pažiūrėjau pro duris ir atidžiai peržvelgiau kiekvieną žmogų esanti kambaryje. Mano akys užkliuvo ir sustojo ties blondine kuri buvo apkabinusi kažkokio vaikino kaklą ir įsisiurbusi jam į lūpas.
-Ir?- trumpai žvilgtelėjau į Lea kuri vis dar nežiūrėjo į mane tik galva parodė jog žiūrėčiau į kambarį. Atsidusau ir lėtai atsukau žvilgsnį į kambarį ir šį kartą mano dėmesį patraukė ne blondinė, o vaikinas ant kurio ji sėdėjo ir ką tik atsitraukė. Mano rankos nutirpo ir jaučiau kaip jos drebą. Mano žvilgsnis buvo sutelktas ties rudaakių kuris pažiūrėjęs į mane pašoko nuo sofos. Mergina krito ant žemės ir sucypė. Zayn stovėjo ir stebėjo mane. Aš negalėjau pajudėti vietoje tik žiūrėjau į jo rudas akis.
-Sara,- išgirdau tylų Lea balsą. –Jis ateina!- ji tyliai pasakė ir aš sumirksėjau. Greitai apsisukau ir ėjau išėjimo link.
-Sara!- girdėjau Zayn artėjantį balsą. –Sara,- jis sušuko, o aš ėjau nežiūrėdama. –Sara!- piktai sušaukė Zayn ir paėmė mane už rankos.
-Ko nori?- piktai pažiūrėjau į ranką, o tada į vaikino akis. Jo akys buvo per daug gražios jog galėčiau ant jo pykti, bet prisiminus tai kas ką tik į vyko..
-Sara,- jis tyliai pakartojo.
-Ko nori, Malik?- piktai sušukau ir ji susiraukė.
-Tai ne tai kaip tau atrodo,- atsiduso jis ir aš uždėjau rankas ant juosmens. –Aš ne..
-Kaip tada tai atrodo? Kaip manai? Kaip tai atrodo visiems? Man?- nutraukiau jį, o jis žiūrėjo į mane keistu žvilgsniu. –Nekaip tiesa,- susiraukiau, o jis tylėjo. –Tiesiog taip ir stovėsi?- neiškentusį jam ištariau.
ESTÁS LEYENDO
My Big Brother (Z.M)
FanficOne Direction FanFiction (Z.M & S.T.) Antras sezonas: MBB2: Can't Forget