5
Atsitraukėm vienas nuo kito kai pritrūko oro.
-O žinai tu gerai bučiuojies,- pasakė nežmoniškai nerealiu balsu. Nerealiu balsu? Sara kas tau?
-Ką?- buvau visai sutrikus. Jis nieko nebeatsakė tik vėl pasilenkęs mane pabučiavo ir greitai atsitraukė.
-Aš turiu eiti,- pasakė Zayn ir pasiėmęs striukę dingo už durų. Jam išėjus pirštais paliečiau savo lūpas.
Ne Sara!! Tau negali jis patikti! Tu negali jo įsimylėti!! Tu negali jam kažką jausti! Aš tiesiog atsistojau ir išėjus ėjau link savo kambario. Priėjus palenkiau rankena.
-Velnias! Harry aš tave užmušiu,- pasakiau pati sau. Aš negaliu nieko jausti Zayn!! El man sakė būti atsargiai. Nuo kada aš klausau kažko. Kas man darosi?
<
-Ell!!-sušukau ir ją apsikabinau. Ne, ne juokauju. Sėdžiu savo kambaryje.
-Aš noriu pasikal-bėt,- prieš paskutinį skiemenį padarė pauze. –Su Harry,- pasakė mano totaliai girtas broliukas. Nusileidau žemyn pažiūrėti kas ten vyksta.
-Rytoj, o dabar eime į kambarį,- pasakė jam El.
-Aš tave užmušiu!!-šaukė Louis ir žiūrėjo į Harry. Netrukus jie su El dingo už svetainės.
-Kas čia buvo?- paklausiau ir pamačiau kaip į namus įėjo Zayn.
-Tavo broliukas sužinojo apie tavo ir Zayn bendra kambary,- pasakė Liam.
-Būtum mačius kas buvo kai jis pamatė Zayn,- nusijuokė Niall. Aš šyptelėjau įsivaizdavus viską.
-Ankstyvi,- pasakiau pažiūrėjus į laikrodį svetainėje.
-Tavo brolis sukėlė scena,- pasakė Sophia, pakabindama paltą ant pakabos.
Visi išsiskirstė į savo kambarius, o aš nuėjau pas Zayn į kambarį. Jaučiausi nemaloniai po to kas įvyko. Pradėjau ieškoti savo pižamos. Jūs juokaujat? Atsistojau ir išėjau iš kambario. Pabeldžiau į Hazz duris. Tyla. Ne nu burundukas miega.
-Ką tu čia darai?- susiraukė Zayn.
-Noriu gauti raktą savo kambario,- sumurmėjau ir vėl pabeldžiau.
-Nieko nepakeisi dvi savaitės miegosi su manim,- išsišiepė jis, aš pavarčiau akis.
-Man tiesiog reikia kai ką pasiimti,- sumurmėjau.
-Ką? –paklausė jis.
-Nesvarbu,- ir vėl pabeldžiau į duris.
-Kaip sau nori,- pasakė jis. –Beje jis miega,- pasakė ir pasirėmė į sieną stebėdamas mane. Pavarčiau akis.
-Tada einu pasiskolinsiu ir Sophia arba El,- pasakiau ir norėjau eiti. Jis sulaikė mane už rankos.
-Jos miega taip pat,- pasakė jis. Aš atsidusau.
-Tada miegosiu su drabužiais,- pasakiau stebėdama jį. Jis nusijuokė.
-Eime,- pasakė jis ir nusitempė paskui save. Aš buvau per daug silpna, kad pasipriešinti jam tad to net nebandžiau. Įėjom į kambary jis priėjo prie spintos ir ištraukė maikę ir pametė ją man.
-Kito pasirinkimo neturi,- pasakė jis ir nusišypsojo. Aš atsidusau. Labai faina!! Wow kokia aš happy!! Nusišypsojau nuo savo minčių ir įėjau į vonią. Užsivilkau tą jo duota maike, ji vos dengė mano apatiniu, dėl to aš ją vis tempiau žemyn, bet beverčiai.. Atsidusau ir išėjus iš vonios greitai nubėgau ir įlipau į lovą. Zayn ramiai gulėjo ir nepasakė nei žodžio, aš tiesiog užsimerkiau.
<
-Užgesinkit šviesa,- sumurmėjau ir užsiklojau veidą. Kažkas šalia manęs nusijuokė. Aš staigiai atsisėdau ant lovos ir pamačius jį prisiminiau. Pažvelgus į tą pusę kur švietė saulė susigėdau, nes mano kambaryje saulė rytais nešviesdavo tai mane tai sumaišė.
-Labas rytas, lėlyte,- sumurmėjo jis. Aš pavarčiau akis.
-Aš ne Lėlytė,- paskutinį žodį ištariau garsiau.
-Man lėlytė,- nusijuokė jis, aš pavarčiau akis. Gulėti ilgiau nebuvau nusiteikusi, tad pašokau iš lovos greitai pasiėmiau reikalingus rūbus ir nubėgau į vonią. Vis dėl to aš su Zy maike. Susitvarkiau viską kaip visada, apsirengiau, susišukavau, perbraukiau tušu per blakstienas ir išėjau iš vonios.
-Maniau, kad niekada neišeisi,- šyptelėjo Zy. Jis buvo tik su apatiniais. Ką? Staigiai užsidengiau akis. Zayn nusijuokė, spėčiau iš mano reakcijos. Aš išėjau iš kambario ir nusileidau žemyn. Girdėjau kaip Louis šaukė ant Harry.
-Sara, tau viskas gerai?-paklausė prie manęs priėjęs Louis. Aš linktelėjau ir nusišypsojau.
-Tai taip paprastai nesibaigs,- pasakė Louis ir išėjo kažkur, El atsiduso ir nusekė paskui jį. Netrukus nusileido Zayn. Jis atsisėdo prie stalo priešais mane. Sophia padėjo mums pusryčius ir kavos. Zayn išgėrė kava ir greitai išėjo lauk. Aš ramiai pavalgiau ir klausiau ką kalba kiti.
<
-Nuoboduuuu,- užtęsiau paskutinę raidę ir El nusijuokė.
-Gali eiti miegot,- pasakė ji. Jop jau vakaras ir šiandiena visiškai nieko gero nenuveikiau. Zayn visą dieną nematyti, Louis vis bando perkalbėti Harry dėl kambario, bet beverčiai.
-Harry, einam,- pasakiau, jis pažiūrėjo sutrikęs aš nusijuokiau iš jo reakcijos ir nuėjau į vršų prie savo kambario. –Įleisi?- paklausiau. –Pasiimt kai ką,- atsidusau. Jis atrakino duris ir mane įleido. –O gal vis dėl to leisi pasilikt?- jis pasukinėjo galvą į šonus aš atsidusau ir pasiėmiau pižama. Išėjau. Jis užakino duris ir taip pat kažkur nuėjo. Jau vidurnaktis, o nuo ryto Zayn nemačiau. O man rūpi? Aišku, kad ne. Kodėl turėtu?
KAMU SEDANG MEMBACA
My Big Brother (Z.M)
Fiksi PenggemarOne Direction FanFiction (Z.M & S.T.) Antras sezonas: MBB2: Can't Forget