17

3.4K 173 3
                                    

17

-Tu taip seksuoaliai atrodai su šituo sijonų,- prikando lūpą jis, o aš nusišypsojau. –Taip ir norisi įkišti ranką po juo,- jis peržiūrėjo mane nuo galvos iki kojų, aš pasimečiau. Jis tai pastebėjęs pabučiavo mane. –Tu neturi manęs bijoti,- atsitraukęs tyliai pakuždėjo man į ausį, o tada vėl įsisiurbė man į lūpas. Aš giliai įkvėpiau ir išgirdau garsią muziką sklindančią iš pirmo aukšto.

-Zayn, aš nemanau..-mane nutraukė Zy pradėjęs bučiuoti mano kaklą. Jis viena ranką apkabino mano liemenį ir prisitraukė arčiau, o kita atsidūrė po mano sijonu ir lėtai kilo į viršų. –Zayn,- sušukau jam pasiekus tikslą.

-Jei nenori aš to nedarysiu,- pasakė jis atsitraukęs.

-Nekenčiu tavęs,- pasakiau, o jis susiraukė. Aš nusišypsojau ir ji pabučiavau, jis sutriko, bet po kiek laiko nusišypsojo man į lūpas. Jis apsuko mane ir paguldė ant lovos, pats užguldamas ant manęs. Jis palietė mano palaidinės kraštus, o aš pakėliau rankas, leisdama jam lengviau jos atsikratyti. Jis atsitraukė ir nužvelgęs mane prikando lūpą, dėl ko aš nuraudau. Zayn nusijuokė ir pasilenkęs vėl mane pabučiavo. Kambarys buvo tamsus šviesą jam suteikė tik mėnulis. Ši diena prabėgo taip jog net nepastebėjau, kaip sutemo. Zayn lūpos keliavo mano kaklu palikdamos žymę. Aš atsikračiau Zy maikės ir kelnių, jis nieko nelaukęs metė mano sijoną į kitą kambario galą palikdamas mane vien su apatiniais. Netrukus abu likome nuogi, o aš šiek tiek nuraudau ir Zy šyptelėjęs pabučiavo mane. Jo ranka nuslydo ant mano krūtinės ir jis ją suspaudė, taip išgirsdamas iš manęs tylią dejonę.

-Tu tuo tikra?- jis paklausė ir aš linktelėjau. Po kiek laiko pajaučiau kaip jis švelniai ranką masažuoja mano vietelę ir netrukus pajaučiau jo pirštus savyje. Iš mano lūpų išsprūdo kelios garsios dejonės ir užpildė visą kambarį, tikiuosi niekas apačioje nieko negirdėjo. Jo lūpas leidosi mano kaklu ir pasiekus mano spenelį ji nestipriai sukando dantimis, o aš suleidau savo pirštus į jo plaukus ir patempusi juos pritraukiau prie savęs ir pabučiavau jį. Jam ištraukus pirštus susiraukiau, nes nenorėjau jo tokio veiksmo. Jis dar kartą pabučiavo mane ir pajaučiau jo pasididžiavimą prie savęs. Įsitempiau ir sėju jis tai pajuto. Zayn pasilenkęs įsisiurbė man į lūpas ir įėjo į mane. Jis atsitraukė ir nusišypsojo. Aš jaučiau skausmą, bet jis nebuvo stiprus. Zy žiūrėjo man į akis ir lengvai judėjo.

-Zaaaynnn!!- sušukau ir suleidau nagus jam į nugarą. Jis nusišypsojo ir pasilenkė prie manęs.

-Man patinka kai tari mano vardą šitaip, lėlyte- tyliai jis man pašnibždėjo į ausį ir aš prikandau lūpą. Skausmas pamažu dingo ir jaučiau didelį malonumą. Mane pradėjo erzinti lėti Zayn judesiai.

-Greičiau, greičiau,- pasakiau pakankamai grasiai ir jis nusijuokė, bet po kurio laiko pradėjo judėti greičiau ir giliau. Mano nagai braižė Zy nugarą, taip kartais išgaudami iš jo skausmo, bet tuo pačiu ir malonumo dejonę. –Zayn, nebeeegaliuuu!- sušukau nutęsdama žodžius.

-Tuoj, lėlyte, tuoj,- ramiai jis man kalbėjo į ausį.

-Zayynn,- dejonė pasklido po kambarį.

-Dabar,- pasakė jis ir mes baigėm kartu. Zayn nukrito nuo manęs ir atsisukęs į mane nusišypsojo ir pabučiavo mane, o aš nusišypsojau. Po viso to kas ką tik tarp mūsų įvyko jaučiausi nepakartojamai ir norėjau jo dar. Zy žiūrėjo į mane kaip ir aš į jį, prikandau lūpą ir užlipau ant jo. Zayn sutriko, aš nusišypsojau ir lėtai pasilenkus pradėjau bučiuoti jo kaklą. Jo delnai suspaudė mano užpakaliuką ir aš sukandau dantis. Zy tik dar stipriau jį suspaudė ir aš suinkščiau. Jis suėmė mano klubus ir aš pajaučiau jo ilgį savyje.. Aš sutrikau.. Jis tik nusišypsojo. Zayn pradėjo lėtai judinti mane laikydamas mano klubus.. Po kiek laiko pajutusį malonumą aš greitinau tempą ir Zayn rankos pradėjo spausti mano šlaunis, o aš ir toliau jodinėjau ant jo.. Dejones veržėsi ir mūsų. Pasiekus viršūnę aš nulipau nuo jo ir jaučiausi išsekusi. Zayn pabučiavo man į kaktą ir apsikabino, aš sugebėjau tik į įsiraityti jo glėbyje ir užmigti.

<

Pramerkiau akis ir pasisukau į šoną, Zayn miegojo. Tai buvo taip mielą.. Aš išlipau iš lovos ir prisidengusi, greitai nusigavau į vonią. Nusimaudžiusi, pasidažiusi ir padariusi visą kitą grįžau į kambarį. Zy dar miegojo, o aš pradėjau rinkti daiktus iš praeitos nakties.. O dieve tikiuosi niekas negirdėjo to kas čia vyko.

-Tie šortai labai puikiai aptempia tavo riestą užpakaliuką,- pasakė apsimiegojusiu balsu Malik. Aš buvau apsirengusi šviesiai mėlynus, džinsinius aukštu liemenių šortukus ir baltą aptemtą crop top'ą, bei šviesų švarkelį.

-Tu seniai pabudęs?- pažiūrėjau į jį. Jis pakilnojo pečius ir nusišypsojo. Pabaigusi tvarkyti kambarį, priėjau prie Zayn ir pakštelėjau jam į lūpas. Man atsitraukus jis susiraukė, o aš šyptelėjau.

<

Sara forever alone.. Sėdžiu kaip kokia debilė ant žemės ir naršau telefone. Visi vaikinai repeticijoje, o merginos su jais. Čia aš viena nusprendžiau neiti. Atsistojau nuo žemės ir suskambėjo durų skambutis. Aš pavarčiau akis ir nuėjusi atidariau duris.

-Sveika, Tomlinson,- išgirdau šlykštų vaikino balsą.

-Ppp..-negalėjau ištarti vaikino vardo. Giliai įkvėpiau. –Paul?- žvalgiausi už jo bandydama rasti pažįstamų veidų, bet mano svajonės lieka svajonėmis. Vaikinas stovėjo prieš mane išsišiepęs, o aš sunkiai galėjau pajudėti. Paul yra tas vaikinas su kuriuo aš mokykloje draugavau, bet jis norėjo tik sekso ir vieną dieną jis išprievartavo mane. Atėmė mano nekaltybę.. Bet gyvenimas eina toliau ir aš sugebėjau atsigauti po to. –Ko tau čia?- piktai pasakiau, pripažinsiu pamačiusi jį išsikandau, bet baimė praėjo kai prisiminiau kaip jo nekenčiu.

-Pasiimti tai kas priklauso man,- jaučiau pasitenkinimą jo balse. Jis norėjo ranka prisitraukti mane, bet aš piktai pažiūrėjau į jį ir norėjau uždaryti duris kai jis pakišo koją. Suurzgiau iš pykčio ir jis atidarė duris. Aišku jis stipresnis, pavarčiau akis ir pažiūrėjau į jį. Paul akys buvo pilnos pykčio. Aš nurijau gerklėje susikaupusį gumulą ir stebėjau jo judesius. –Nagi, Sara, nejau nieko nepasakysi?- jis paėmė mano ranką ir aš susiraukiau.

-Aš neturiu nieko kas būtų tavo,- bandžiau išlaisvinti savo ranką.

-Klysti,- nusišypsojo jis. –Tavo kūnas, tu, mano

-Nuo kada taip nusprendei,- pagaliau išlaisvinau ranką ir pradėjau kita švelniai glostyti paraudusią vietą.

-Nuo tada kai permiegojai su manimi

-Tiksliau tu mane išprievartavai,- piktai pažiūrėjau į jį.

-Kam čia rūpi? Tu vis tiek priklausai man,- nusijuokė jis.

-Aš taip nemanau,- išgirdau pažįstamą balsą už vaikino nugaros.

-Kas tu toks?- nusijuokė Paul ir pažiūrėjo į Zy.

-Tas kurio tu pažinti nenori,- piktai pasakė Zayn ir trenkė Paul, taip jog vaikino veidas pasisuko į šoną. Vaikinas atsisuko į Zayn ir prilietė lūpą iš kurios bėgo kraujas.

<

-Zy, tu neturėjai to daryti,- pasakiau valydama vaikino krumplius.

-Taip turėjau,- tyliai pratarė jis ir suinkštė iš skausmo.

-Ne tu..

-Taip aš turėjau tai padaryti,- vis dar jaučiau pykti jo balse.

-Bet Zayn..

-Patylėk Sara, man visiškai nerūpi tai ką tu bandai čia pasakyti,- piktai sušaukė Zayn ir atsistojąs pasišalino iš vonios kambario.

My Big Brother (Z.M)Место, где живут истории. Откройте их для себя