3

4.4K 241 0
                                    

3

-Man vis dar nuobodu,- sumurmėjau kai jie toliau žaidė. Eleanor su Louis išėjo prieš kokią puse valandos, nes Louis niekaip neapsiramino, o El jį šeip ne taip įtikino eit.

-Nuobodu?- paklausė Hazz , aš linktelėjau. Jis išsišiepė, o aš pavarčiau akis ir užsimerkiau vėl. –Liam?- paklausė Harry.

-Tiesa,- jis pratarė.

-Ar tiesa, kad jūs su Sophia vakar mylėjotės,- Sophia paspringo gėrimu ir pradėjo kosėti.

-Panašu su Harry T/D geriau nežaist,- menkai nusijuokiau.

-Ne,- Liam atsakė ir pradėjo kažką su Sophia šnekėt. Niall taip pat rinkosi tiesa.

-Zayn?- Hazza kreipėsi į Zy.

-Drąsa,- sumurmėjo jis. Harry priėjo prie jo ir kažką pašnabždėjo į ausį. Jis linktelėjo.

-Ejj!!- sušukau.

-Zayn, nedaryk to tave Louis užmuš sužinojęs,- pasakė Liam, kaip jam gerai jis girdėjo.

-O jei nesužinos?- paklausė Zayn.

-Tu to nežinai,- pasakė Liam.

-Pažadėk, kad nesakysi Louis,- pasakė man Zayn.

-Ko nesakysiu?- tikrai nieko nesupratau.

-Šito,- pasakė Zy ir pasilenkęs mane pabučiavo.

-Dabar jau nenuobodu? – paklausė Harry, kai Zayn atsitraukė nuo manęs.

-Čia tavo darbas,- pažiūrėjau į Hazz. -O tu nemanyk, kad taip lengvai išsisuksi,- pažiūrėjau į Zayn, jis piktai pažiūrėjo į mane aš pavarčiau akis.

-Niekas nei žodžio Louis, kas čia ką tik buvo,- pasakė Harry. Aš pavarčiau akis, visi linktelėjo.

-Dar pažiūrėsim,- sumurmėjau.

<

Gerai, esu gerokai išgėrus, sėdim tik aš, Harry, Zayn ir Sophia. Kiti jau pasišalino.

-Ei Sophia, kelkis!!- sušukau, nes ji miegojo ant grindų.

-Tai gal aš jau eisiu,- atsistojo Harry, jis gėrė nemažiau nei aš, bet girtas neatrodo, kaip ir Zayn.

-Veskis ir ją,- jis parodė į merginą kuri visdar raitėsi ant žemės. Jis ją pastatė ant kojų ir nuėjo. Aš atsistojau ir nuėjau į viršų taip pat, girdėjau kaip kažkas man eina iš paskos, bet apie tai negalvojau. Man dabar buvo neįmanoma užduotis: Girtai Sarai užlipti laiptais. Žengiau pora žingsniu ir man visai gerai sekasi. Apsidžiaugiau ir lipu toliau, jau pusę įveikta nusijuokiau iš savęs. Žengiau dar žingsnį ir akyse susiliejo ir aš tiesiog kritau atbula, pajaučiau kaip kažkas mane pagauna, bet tada tik juoda..

<

Pramerkiau akis. Pala kur aš? Apsižvalgiau. Zayn?

-Ką aš čia darau!?-sušukau ir pašokau iš lovos. Gerai, kad buvau su vakarykščiais drabužiais. Zayn sunkiai prasimerkė ir pasirąžė. Pažiūrėjo į mane ir nusišypsojo.

-Labas rytas, lėlyte,- toliau šypsojosi jis.

-Kokia dar lėlytė?- stebėjau jį. –Ir ką aš čia veikiu?- jis nujijuokė.

-Gi tu dvi savaitės miegosi su manim,- išsišiepė jis. –Nustok šūkauti ir eik čia,- parodė į lovą.

-Tu gal durnas, neisiu,- rimtai visai pamiršau, kad turėsiu su juo miegoti. Jis tik pakilnojo pečius ir nusisuko į kitą šoną. Kažkas pasibeldė į duris atidariau jas.

-O tu čia,- nusišypsojo Harry.

-Neilgai,- atsakiau. –Ko tau?

-Neilgai, dvi savaites,- pasakė jis. –Atėjau tau pasakyti, kad eitum pasiimti reikalingų daiktų dviems savaitėms, nes tavo kambarys bus užrakintas, o raktas pas mane,- Zayn atsisuko į jį.

-Tu gal išprotėjai?- pyktis veržėsi iš manęs.

-Dabar čia bus jūsų kambarys,- jis šypsojosi.

-Tu gal visai durnas, džiaukis, kad išvis miegu čia,- mano balso tonas kilo, kai pajaučiau, kad mane kažkas apkabina iš nugaros... –Ką tu čia mąstai?- paklausiau. –Louis namie,- pasakiau tai ir tada supratau ką padariau. Pastebėjau nuostaba Harry veide.

-Tai jei Louis nebūtu tu neprieštarautum?- paklausė jis ir išsišiepė pedo smile.

-Ne tą norėjau pasakyti,- pasimečiau. –Atstok, Zayn,- išsilaisvinau iš jo rankų. Jis kažkur nuėjo.

-Eini,-paklausė Harry. –Nieko nepakeisi tokios taisyklės,- aš nežymiau linktelėjau. –Beje Louis nėra namie,- jis nusijuokė aš pavarčiau akis ir ėjau paskui jį.

My Big Brother (Z.M)Where stories live. Discover now