8

3.5K 217 0
                                    

8

-Nueik ir sujaudink Zayn,- pasakė Harry, o aš nusijuokiau.

-Tu juokauji jo?- pažiūrėjau į Harry. Jis pasukinėjo galvą į šonus. –Jokiais būdais,- rimtai žiūrėjau į Harry.

-Mažyte, nebuk bailė,- pradėjo Hazz.

-Aš ne bailė,- rimtai pažiūrėjau į jį. –Jei aš sujaudinsiu Zy, jis visa naktį duosis su savo močiute. Juk tai kraujomaiša zuikeli,- rimtai žiūrėjau į jį, aš tikrai nenoriu to daryti. –Ir dar jo kambarys prie mano, tu įsivaizduoji kas būtų jei senė pradėtu klykti ant viso namo,- pavarčiau akis ir visi pradėjo lūžti išskyrus ta močiute, net Zayn vos valdėsi nesišypsojęs.

-Mažyte, nemaniau jog tu nesugebi to padaryti,- jis nusijuokė aš rimtai pažiūrėjau.

-Harry, aš to nedarysiu. Aš naktį norėsiu miegoti,- pavarčiau akis. Atvirai viskas ne dėl to aš tiesiog negaliu klausytis ar galvoti kaip ji „linksminasi" su ta kekše.

-Vis tiek turi tai padaryti,- nedavė ramybės Harry.

-Aš tave užmušiu,- piktai pažiūrėjau į Harry, jis išsišiepė. –Nejuokinga,- pasakiau ir atsistojau.

-Jo taip lengvai nesujaudinsi,- man priėjus prabilo ta močiutė.

-Kuo tu sakiai vardu?- ji jau norėjo kažką sakyti, bet aš ją nutraukiau. –Aj tikrai nesakiai, tad užsikišk kekše,- aš atsisėdau Zy ant keliu. –Gal galėtumėt taip nežiūrėti,- pasakiau visiems, nes man jie skylę nugaroje galėjo pradeginti. Jie susijuokė ir bandė kalbėtis, nors žinojau jog jie vis tiek mane stebi. Aš pasilenkiau prie Zayn ir pradėjau bučiuoti jo kaklą, jaučiau kaip jis įsitempia, menkai nusišypsojau ir pažiūrėjau į močiute. Jis vos laikėsi nepradėjus verkti. Apkabinau Zayn kaklą ir pasilenkusi nežymiai liežuviu perbraukiau per jo lūpą, jis dar labiau įsitempė.

-Arba tu baigi dabar, arba aš tave paimsiu čia ir dabar,- sunkiai pratarė Zy, aš pasimečiau.

-Gerai užtenka,- prašneko Liam. Aš nusijuokiau ir pasilenkiau prie Zy:

-Oj mažiuk,- sumurmėjau Zy į ausį ir jis įsisiurbė man į lūpas. Jaučiau kaip žvilgsniai susmigo į mus. Aš staigiai atsitraukiau nuo jo. –Aš einu gėrimų ir užkandžiu,- greit pasakiau ir dingau iš kambario. Įėjau į virtuvę ir pradėjau ieškoti užkandžių ir gėrimų. Kažkas įėjo į kambarį aš atsisukau, tu rimtai? –Ko tau?

-Suprask, tu,- pasimetė. –Zayn mano,- pasakė ta močiutė.

-Klausyk, mergyte, pasiimk ta savo brangu Zayn, kuriam tu tik šiukšlė ir dink man iš akių kol neišmušiau tavo geltonų dantų,- pasakiau jai ir ji dar bandė kažką pasakyti, bet spėju nerado ką, ji tiesiog apsisuko ir dingo. Nekenčiu jos!! –Ko dar?-atsisukau, kai išgirdau žingsnius už savęs, bet tai buvo ne ji tai buvo Zayn. Jis iškart prispaudė mane prie spintelės.

-Tikėjais kažko kito?-paklausė jis.

-Eik pas savo močiute, ji mane lazdą uždaužys,- jis pasimetęs pažiūrėjo į mane, aš pavarčiau akis. –Ji man ką tik grasino ir aiškino jog tu jos tad dink,- jis nusišypsojo ir uždėjo rankas ant mano liemens.

-Tu pavydi?- išsišiepė jis.

-Pff, tikrai ne,- pavarčiau akis ir nežinau kodėl, bet apsikabinau ji per kaklą. Jis nusišypsojo.

-Ir neturėtum,- pasakė jis ir pabučiavo mane, jis norėjo atsitraukti, bet aš.. Aš nežinau ką darau.. Aš jam to neleidau ir prisitraukiau jį vėl, jis pasimetė, perbraukė liežuviu per mano apatinę lūpą, aš tiesiog leidimą iškart daviau ir jis pradėjo karą tarp mūsų liežuvių. Jis pakėlė mane nuo žemės ir aš apsižergiau jį per liemenį, atsitraukęs nuo manęs pasodino mane ant spintelės ir pradėjo bučiuoti mano kaklą, aš išleidau tylią dėjonę, bei vėl jį pabučiavau, nes nežinau ar kita būtų tokia tyli. Aš atsitraukiau kai pritrūko oro, jis pažiūrėjo į mane ir nusišypsojo. Zayn vėl pasilenkė prie mano kaklo ir paiko žymę ant jo. Jis turbūt juokauja, ir kaip man dabar ją paslėpti?

-Rimtai, Zy, kaip man ją paslėpti?- pažiūrėjau į jį, jis nieko nesakė tik stebėjo mane. Kodėl jis toks? Na toks.. Gražus ir varantis mane iš proto. Aš pasilenkiau ir vėl sujungiau mūsų lūpas.

-Sara, kur užkandžiai?-išgirdau Niall balsą, rimtai Niall būtinai dabar? Aš atsitraukiau nuo Zayn.

-Tu mano,- pašnibždėjo Zayn.

-Norėtum, Zy,- pavarčiau akis.

-Aš niekam neleidžiu taip manęs vadinti,- jis vėl priėjo prie manęs.

-Na žinai aš ne niekas,- mirktelėjau jam ir jis pavartė akis.

-Bloga mergaitė,- pakštelėjo jis man į lūpas aš nusišypsojau, pala ką? Kas čia vyksta? Padaviau Zayn gėrimus ir mes nuėjom pas visus.

-Kur jūs tiek užtrukot?- paklausė Harry.

-Niekur,- sumurmėjau ir nubėgau į viršų vis dėl to man ant kaklo žymė kurią reikia kažkaip paslėpti, užpudravau pudra ir apsirišau šaliką. Grįžau pas visus ir atsisėdau prie savo zuikučio.

-Zayn, ar tiesa jog esi neabejingas Sarai?- paklausėSophia ir aš paspringau maistu. Visi pažiūrėjo į Zy išskyrus mane, aš stebėjaukaip senutė piktai žiūri į Zayn ir kaip ašaros jai kaupiasi akyse.

My Big Brother (Z.M)Where stories live. Discover now