6

4.3K 222 15
                                    

6

Nušliaužiau į kambarį ir persirengus kai kritau į lovą, kad su galva trenkiausi į medį. Nesvarbu iš kur jis čia, bet ajj.. Pasitryniau galvą ir normaliai atsiguliau. Kambaryje buvo tamsu, tik menka šviesa kurią suteikė pilnatis. Apsižvalgiau aplink, niekada taip ir nepastebėjau koks Zayn kambarys.

<

-Jei vėl grįži girtas po savo visų pramogų,- Louis parodė kabutes. -Ir tik pabandyk paliest Sara, tu lavonas,- stovėjau ant laiptų ir klausiausi kaip broliukas auklėja Zayn. Zayn pavartė akis.

-Jei ji pati to norės,- išsišiepė Zayn, ir netrukus parkrito ant žemės ir susiėmė už nosies. Taip tai Louis, jis jam trenkė. Aš aiktelėjau ir susiėmiau užsidengiau savo burna ranka, kad niekas neišgirstu. Louis norėjo dar kartą trenkti jam, bet Liam jį sulaikė ir nusivedė kažkur. Harry padėjo Zayn atsistoti ir ištraukė ledo iš šaldiklio. Zayn buvo mėlynė prie akies ir iš nosies bėgo kraujas. Zayn paėmė ledą ir pridėjo prie akies. Apsižvalgiau aplink ir pamačiau Niall kuris be reakcijos sėdėjo ir kažką valgė, nusišypsojau ir kol niekas manęs nepastebėjo grįžau į kambarį susitvarkyti visgi ką tik atsikėliau.

Įėjau į kambarį ir uždariau duris. Nuėjau prie spintos pasiėmiau rūbus ir dingau vonioje. Apsirengus, susišukavus ir truputi pasidažius, nučiuožiau žemyn. Įėjau į virtuvę, ten sėdėjo Zayn kuris vis dar laikė maišelį su ledu prie akies. Aš išsitraukiau pakelį sulčių, įsipyliau jų į stiklinę, o likusias grąžinau į šaldytuvą. Pasirėmiau į spintelę ir gerdama sultis naršiau tlf kurį ką tik išsitraukiau beje. Zayn atsikremštė (nzn kaip čia rašos XD ) aš pavarčiau akis ir pažiūrėjau į jį.

-Gali pakeist,- jis pakišo man maišelį su ledo gabaliukais. Aš pavarčiau akis padėjau tlf kaip ir sultis ir papildžius ledo padaviau jam ir vėl įsitaisiau kaip prieš tai. –Neįdomu kas man buvo?- paklausė jis.

-Nuo kada toks.. Na supranti, rūpestingas ar kaip čia pasakius,- pasakiau ir pakėliau akis į jį. Jis pavartė akis. –O šeip neįdomu,- pasakiau ramiai ir vėl nukreipiau akis į tlf. –Kai žinau, kas buvo kam klaust dar kartą,- pasakiau ir padėjau tuščia stiklinę į kriauklę. –Beje, patarčiau šiandiena arba vėl dingti,- pavarčiau akis. –Arba nesirodyti, nei man, nei Louis akyse,- tiesiog mane ėmė pyktis. Pasakius tuos žodžius jam nusisukau ir nuėjau pažiūrėti kur Louis. Pykau ant jo. Už ką? Nežinai. Pasilinksminimai? Ar kad negrįžo? Iš vis kodėl ant jo pykstu? O turėčiau? Aišku, kad ne.

Priėjau prie jo kambario durų girdėjau kaip šaukia jis, o paskui ir Liam, ir Harry. Atidariau duris ir jie nutilo.

-Louis,- tyliai kreipiausi į jį. Visi atsisuko į mane. Aš įėjau į vidų.

<

-Aš noliųųų!!- pašokau iš vietos ir pradėjau šauti ne savu balsu, kiti net ausis užsikimšo. –Nuu!!- šaukiau.

-Gerai imk, tik užsičiaupk,- nusijuokė Hazz. Aš išsišiepiau ir paėmus pultą žiūrėjau filmų sąrašą. Jo nusprendėm žiūrėt filmą ir aš jį išrinksiu yey.. –Ne, ne, ne ,ne,- ėjau per filmų sąrašą. –Žiūrim šitąąą!!- again pradėjau šaukti.

-Sara, tu juokauji?- paklausė broliukas.

-Nu, ne, -pažiūrėjau rimtu veidu į jį. –Kuo tau netinka Haris Poteris?- paklausiau ir piktai pažiūrėjau į jį. Jis pažiūrėjo į mane „Tu rimtai" veidu. –Expeliaramus,- sušaukiau ir pamojavau pultu Louis prieš veidą. Jis žiūrėjo į mane kaip į dbl. –Ką vertėjo pamėginti?- pasakiau ir toliau žiūrėjau.

-Gal duok man,- pasakė El, Aš atsidusau ir atidaviau jai savo lazdelę.

-Vis tiek jūs nežiūrit tai ką aš noriu,- apsimečiau supykusią ir nusisukau nuo jų. –Tu? Gi sakiau nesirodyk man akyse,- pradėjau šūkauti, jie visi pažiūrėjo į mane. –Ar tau neaišku?- toliau kalbėjau su.. Su pagalve? Jo, neblogai. Visi pradėjo lūžti, aš pavarčiau akis ir atsisukau į juos. –Tai ką žiūrim?- paklausiau švelniu balseliu, jie visi gaudė orą po mano kalbos su pagalvę. O su pagalve mes susitaikėm ir dabar sėdim apsikabinusios. El toliau rinko filmus.

-Aš tau sakiau nesirodyti, nei mano ,nei Louis akyse,- dabar aš nebesišypsojau dabar pyktis užvaldė akimirksniu, jie visi vėl ruošėsi juoktis, bet atsisukę pamatė jį. Taip tai Zayn. Louis norėjo stotis, bet El jį sulaikė. Zayn pavartė akis ir atsisėdo, jam vis dar puikai matėsi mėlynė netoli akies. Kažkas ilgai neišeis iš čia, šyptelėjau, bet tada surimtėjau. –Aš gal eisiu,- sumurmėjau ir atsistojau, bet mane sulaikė Hazz. Aš pavarčiau akis. –Klausau jūsų,- apsimečiau maloni. Jis žiūrėjo į mane, aš suprantu ko jis siekia. Pavarčiau akis ir atsisėdau ant kilimo kaip ir prieš tai, pasiėmiau pagalvę ir ją apkabinau.

El paleido filmą, net nežinau kokį. Visą tą laiką besugebėjau nuleisti akių nuo suknistai debiliško Zayn (Soriuxx už žodžius :) ) . Įpusėjus filmui nebeiškenčiau ir atsistojus pasišalinau iš vietos. Įsispyriau į batus ir pasiėmus odinę striukę išėjau į lauką. Pajutau šaltą menka vėją dėl kurio sudrebėjau, bet užsimečiau striukę ir susigūžiau joje. Dabar prisiminiau, kad nuo tada kai čia atsikraustėm nei karto nebuvau išėjus į lauką. Nuėjau į tokią kaip ką žinau, veranda? Nu tipo gerai bus. Ir atsisėdau ant kėdės .

Lauke buvo tamsu, švietė tik pilnatis. Sėdėjau vėjelis manęs nepalietė tad buvo visai šilta, aš ramiai stebėjau dangų.

<

Mane nukrėtė šaltis. Pašokau iš vietos ir.. jo užmigau lauke. Sara šaunuolė sugebėjau užmigti lauke. Atsistojau ir nuėjau į vidų. Palipau laiptais į viršų ir palenkiau Zayn kambario durų rankeną. Užrakinta? Juokaujat? Nuėjau link savo kambario. Aišku ir čia užrakinta, suurzgiau sau panosėje ir nulipau laiptais žemyn. Pažiūrėjau į laikrodį. Neblogai 4 ryto pavarčiau akis ir kritau ant sofos. O tai kur man miegot?

<

-Sara, Sara,- kažkas kartojo mano vardą.

-Ko?- atsimerkiau. Tai buvo El.

-Ką tu čia daraj?- nusijuokė ji. Aš atsisėdau, miegojau su visais drabužiais. Pasitryniau akis ir apsižvalgiau.

-Per tą,- parodžiau į Zayn. –Tas užsirakino kambaryje ir manęs neįleido, o Harry mano kambarį tai užrakinęs,- sudiktavau.

-O kur tu buvaj dingus?- paklausė EL. –Beje Zayn nebuvo užsirakinęs,- nusijuokė ji.

-Lauke,- pavarčiau akis. –Tai tada kas?

-Reikėjo rankena palenkt,- pasakė Zayn įlindęs į tlf.

-Tylėk tu ten rūpi tu kažkam,- pavarčiau akis. Pagaliau sugebėjau atsistoti.

<

Sėdžiu namuose su tuo rudakių, nes visi vaikinai išėjo velniai žino kur, o Zayn nėjo, nes jam mėlynė. Ohhh.. El tai po parduotuves siaučia ir manęs nepasiėmė kartu nors maldavau valanda. Sako ne ir viskas, nors užsimušk. Sėdžiu ant kilimo atsirėmus į sofą. Like always, nors vietos pilna, bet ne esmė. Ir įsijungus tv kimarinu in phone XDD

Padėjau tlf ant žemės ir užsimerkus padėjau galvą ant sofos. Pajutau, kaip kažkas sujudėjo, bet to nesureikšminau. Vėjas, kam jis rūpi? Mano mintis apie vėją nutraukė, kai kas saldaus ir neapsakomai malonaus ant mano lūpų. Nežinau, net kas, bet tas kažkas perbraukė liežuvių per mano apatinę lūpą taip gaudamas leidimą liežuvių karui.

Po kiek laiko kažkas atsitraukė nuo manęs, aš atsimerkiau ir pradėjau garsiai ir greitai kvėpuoti, nes buvo nežmoniškas oro trūkumas ir.. Pala ką? Tai buvo Zayn?

-Ką t...-mane pertraukė dar vienas jo prisilietimas prie mano lūpų. Jis atsitraukė. –Ką tu daraj?- sugebėjau pasakyti tik tiek kai jis vėl mane pabučiavo, jis vėl atsitraukė aš žiūrėjau į jo rudas akis, o jis į mano akis. –Tiek to,- pasakiau jis nusišypsojo ir vėl mane pabučiavo.

My Big Brother (Z.M)Where stories live. Discover now