23

2.9K 167 2
                                    

23

-Clay!- sucypiau per visą namą nulipus.

-Ko nori, burunduk?- užsimerkusi atkišo lūpas Jess man išlindus iš niekur.

-Eik, Harry bučiuot,- nusijuokiau ir ji atsimerkė.

-Labai juokinga, -susiraukė ji ir aš nuėjau nuo jos.

-Tai kaip naktelė?- pasivijo mane Jess.

-Patylėk,- nusijuokiau kartu su ja. –Tai ko norėjai?- pasiteiravau merginos.

-Taip, tikrai,- pasakė ji ir aš įsipyliau į stiklinę sulčių. –Kai kas nusprendė jog varom į namelį prie ežero,- šypsojosi mergina.

-Kur?- susiraukiau.

-Prie ežero,- pavartė ji akis.

-Ko ten?

-Nežinau.

-Ir kas čia taip nusprendė?- pasiteiravau.

-Kas, kas,- pavartė ji akis. –Tavo broliukas pasiūlė ir dauguma sutiko tai..- šyptelėjo ji ir aš pavarčiau akis. –Tu negali rinktis,- parodė ji man liežuvį. –Tu privalai važiuoti,- nusijuokė ji ir aš pavarčiau akis.

-Aha,- atsidusau ir Jess dingo iš kambario.

-Sara,- išgirdau Zayn balsą.

-Aš čia,- sušukau ir jis prisistatė į virtuvę.

-Eime,- paėmė jis mane už rankos.

-Kur?- sutrikau.

-Su kai kuo tave supažindinsiu,- vaikinas ėjo išėjimo link.

-Ką? Su kuo?- sekiau jį.

-Su savo šeima,- atsiduso sustojęs jis ir pažiūrėjo žemyn.

-Ką?- susiraukiau.

-Nagi greičiau,- suzyzė jis. –Mūsų laukia,- pavartė akis jis.

-Ką?- susiraukiau ir ištraukiau savo ranką. –Leisk man bent..

-Tu atrodai gerai,- šyptelėjo jis pakėlęs akis.

-Bet..

-Nagi einam,- suzyzė jis. Aš įsispyriau į pirmus pasitaikiusius batus ir nusekiau jį.

-Zayn?- kreipiausi į vaikiną kuris rimtai stebėjo kelią.

-Kas?- atsiduso jis.

-Jei tu nenori mums nebūtina ten važiuoti,- pasakiau kramtydama savo lūpą.

-Viskas gerai,- dirbtinai šyptelėjo jis ir aš stebėjau jį. Žinau jog meluoji, Zayn. Atsidusau ir pažiūrėjau pro langą.

-Aš taip nemanau,- tyliai sumurmėjau, nesu tikra ar jis tai girdėjo. Po kurio laiko automobilis sustojo ir Zayn pažiūrėjo į mane.

-Viskas bus gerai, Sara,- menkai šyptelėjo jis, nors mačiau jog jis nelabai nori tai daryti.

-Zayn, tu neprivalai jei nenori aš..

-Taip aš turiu,- jo balso tonas pakilo ir aš susiraukiau. –Nepyk,- šyptelėjo jis ir aš linktelėjau. –Tiesiog mano mama.. Ji neduoda man ramybės jog 3 mėnesius draugauju su mergina ir jai jos nepristatau,- atsiduso jis ir aš nusijuokiau. Trys mėnesiai. Toks trumpas laiko tarpas ar man nereikėjo palaukti dar? –Eime?- mano mintis nutraukė Zy balsas ir aš pažiūrėjus į jį linktelėjau. Lėtai išlipau iš automobilio ir nuėjau prie Zayn. Namas buvo aptvertas tvora, o kiemas buvo didelis, kaip ir pats namas. Su Zy įėjome į vidų ir dvi merginos iš karto puolė prie Zayn, o aš nusišypsojau.

My Big Brother (Z.M)Where stories live. Discover now