20

3K 179 2
                                    

20

Tai buvo kelios nuotraukos iš vakar. Nekenčiu žurnalistų! Paėmiau telefoną į rankas ir peržiūrėjau tekstą parašyta. Jie žino kas aš? Kaip jie išvis tai išsiaiškino? Mano veido beveik nesimato, pavarčiau akis.

-Tai?- nusišypsojo El.

-Nieko, viskas čia parašyta,- menkai šyptelėjau ir nuėjau nuo merginos. Man įėjus į kambarį Lea nutilo. Kas čia vyksta? –Tai kas nors man paaiškins kas čia vyksta?- atsidusau ir įdėmiai stebėjau juos.

-Nieko,- menkai šyptelėjo Lea ir aš susiraukiau.

-Pamiršk,- pasakė Zayn ir patempė mane jog atsisėsčiau ant sofos. –Pažiūrim filmą?- išsišiepiau nutraukus tylą kuri įkyriai erzino.

-Ką?- pakėlė savo akis nuo telefono Zayn.

-Filmą,- linksmai žiūrėjau tai į jį tai į Lea, kuri stebėjo mane susiraukusi. –Ką?- nusijuokiau ir ji pasukinėjo galvą į šonus.

-Kokį?- pasidomėjo Zayn.

-Nežinau, gal Harry Potter,- išsišiepiau kaip maža mergaitė ir ji nusijuokė.

-Tu atrodai labai mielai, bet tik ne jį,- nusijuokė Zayn ir aš greitai pakštelėjau jam į lūpas.

-Nagi, Zy?- suzyziau, o jis nusišypsojo.

-Tai reiškia taip?- neatitraukiau akių nuo jo.

-Žinai kaip aš tavęs nekenčiu,- nusijuokė jis.

-Aš irgi tave myliu,- pašokau ir pripuoliau prie televizoriaus.

-Tu ką?- liūdnas Lea balsas pasiekė mane.

-Ką nori pasakyti?- surimtėjau.

-Tu jį myli?- tyliai paklausė ji ir aš linktelėjau.

-Ar kas..

-Viskas gerai,- ji šyptelėjo ir aš toliau ieškojau filmo.

<

-Dar niekada nemačiau, kad kas taip žiūrėtu filmą,- nusijuokė Lea.

-Ką?- tvardžiau šypsena. –Juk čia Harry Potter, kaip galima jo nemėgti?- primečiau piktą ir jie nusijuokė.

-O aš neturiu tokių privilegijų,- pasigirdo juokas už manęs.

-Harry Styles,- sucypiau ir pašokusi jį apkabinau. –Žinoma turi,- nusijuokiau, kaip ir jis. –Ką jūs čia rezgat?- paklausiau kai pamačiau įeinant vaikinus su maišais.

-Niall norėjo valgyti,- atsiduso Harry. –Ir spėk kuo tai baigėsi?- nusijuokiau. –O jūs ką čia?

-Žiūrėjom Harry Potter ir..

-Harry Potter,- nusijuokė į kambarį įėjusi Jess. –Užjaučiu,- bandė rimtai pažiūrėti į Lea, bei Zayn.

-Cha, cha,- nusivaipiau ir ji apkabino mane.

-Kaip tu?- tyliai pakuždėjo man į ausį.

-Gerai. Ačiū jog rūpiniesi,- šypsodamasi atsakiau taip pat tyliai, kaip ir ji.

-Visada, mažyt,- paleido ji mane.

-Ką aš be tavęs daryčiau?- nusijuokiau.

-Badautum,- pavartė ji akis ir iš už nugaros ištraukė guminukų. Aš išsišiepiau ir paėmiau pakelį.

-Duok ir man guminuku!- suzyzė Harry.

-Tylėk!- mes su Jess sušukom.

-Kažkas sakė guminukų?- išlindo Niall galvą ir visi atsiduso.

-Ne,- nervingai atsakė Zayn, kai aš paslėpiau pakelį už nugaros.

-Ar aš užuodžiu melą?- rimtas Niall žvilgsnis perėjo per visus žmones esančius kambaryje.

-Tai ką tu užuodi yra virtuvėje, blondine,- pavartė akis Jess ir vaikinas išsišiepęs dingo. Mes su Jess pradėjom juoktis, o visi kiti žiūrėjo nesupratę. –Nesuprasit,- numojo ranka į juos Jess.

-O man paaiškinsi?-Harry rankos atsidūrė ant Jess liemens. Aš pakilnojau antakius, o Jess pavartė akis.

-Kažkada, kažkada,- pabučiavo mergina Harry.

-Awww..- numykėm mes su Lea, o Zayn pavartė akis.

-Nebūk pikčiurna,- pavėliau plaukus Zy.

-Aš ir nesu toks!- užprotestavo jis, o aš pažiūrėjau į jį kiek tik galėjau rimtesniu žvilgsniu. –Tai ką man ir gi sakyti Awww..- pamėgdžiojo mus vaikinas ir aš nusijuokiau, nes jam visiškai nepavyko.

-Ne,- parodžiau liežuvį jam ir jis susiraukė.

-Nesimaivyk, nes gero nelauk,- šelmiška šypseną papuošė vaikino veidą.

-Jess, gelbėk!- sucypiau ir puoliau merginai už nugaros. Ji nusijuokė, kaip ir visi kiti aplink.

-Išprotėjai, Sara,- nusijuokė Jess ir pavėlė mano plaukus.

-Ejj!! Aš tiek ilgai su jais vargau,- padariau patį liūdniausią veidą kokį tik sugebėjau.

-Žinot tai tiesa,- ramiai pasakė Zayn trumpam pakėlęs akis nuo mažo ekrano. Ką jis ten daro? Mano mintis nutraukė juokas pasklidęs po kambarį.

-Louis!- užklykiau ir puoliau broliukui į glėbį, jis apkabino mane ir iškėlęs į orą apsuko ratu.

-Džiaugiuosi jog tau viskas gerai,- nusišypsojo jis. –Nenorėjau skriausti Zayn,- Louis trumpam žvilgtelėjo į vaikiną įlindusi į telefoną ir Zy nusijuokė. –Party time!- užšaukė Louis ir iš už nugaros ištraukė butelį.

-Duok..- Harry jau tiesė ranką, bet Jess jį sulaikė.

-Einam,- patempė ji jį už rankos ir jis išėjo kaip nuskriaustas mažas vaikas.

-Aš neprisidėsiu prie to,- pakėliau rankas į viršų ir nuėjau į savo kambarį. Įėjau į kambarį, pasiėmiau naujus rūbus ir įėjau į vonią.

Šilti vandens lašeliai tekėjo mano kūnu ir leido man atsipalaiduoti. Kas nutiko tarp Lea ir Zayn? Vienintelis dalykas apie kurį galėjau galvoti šiuo metu. Mano mirtis nutraukė rankos ant mano juosmens.

-Zy1- sucypiau ir jis nusišypsojo.

-Ššš..- vaikinas pridėjo pirštą man prie lūpų.

-Ką tu..- Zayn nutraukė mane bučiniu. Jo lūpos keliavo žemyn mano kaklu palikdamos šlapius bučinius. –Ką tu čia darai?- prikandau lūpą kai jis sukando mano kaklo odą.

-Maudausi kartu su tavimi,- pažiūrėjo man į akis Zy.

-Tai nepanašu į maudynes,- nusijuokiau kai pajaučiau kaip Zayn ranka leidžiasi žemyn. –Zayn,- prikandau lūpą kai jis pasiekė tikslą.

-Leisk man suteikti tau malonumą,- pašnibždėjo Zayn man į ausį, o aš stebėjau jo akis. Jis švelniai pradėjo judinti savo pirštus ir pasilenkęs pabučiavo mane.

<

-Vis dėl to jie nusprendė jog reikia vakarėlio,- nusišypsojau, kai garsi muzika pasiekė mano ausis.

-Turbūt,- žiūrėjo į mane Zayn gulėdamas lovoje. Pavarčiau akis.

-Zayn,- tyliai pasakiau.

-Kas?- jis neatitraukė akių nuo manęs.

-Kas nutiko tarp tavęs ir Lea?- tyliai pasakiau. Zy susiraukė.

-Ką nori pasakyti?

-Na ji kažkaip piktai žiūri į tave ir..

-Viskas gerai,- nutraukė jis mane ir man atsisėdus ant lovos patempė mano ranką ir aš atsidūriau prie jo.

-Tikiuosi,- tyliai pašnibždėjau, nemanau jog jis girdėjo mano žodžius. 

My Big Brother (Z.M)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum