22
-El, nematei Zy?- priliečiau merginos ranką.
-Tu jo mergina,- sužagsėjo ji. –Mačiau kai jūs šokot,- nusijuokė ji ir nusisuko į priešingą pusę.
-Po to praėjo trys valandas,- atsidusau ir pradėjau žvalgytis. –Kur tu, Malik?- sumurmėjau sau po nosimi ir nusišypsojau pamačiusi juodų plaukų savininką kalbanti su kažkokia mergina. Tai juk niekis? Aš irgi bendrauju su kitais vaikinais, kaip Harry ir panašiai! Nusipurčiau nuo savo minčių ir nuėjau vaikino link. –Zayn,- priliečiau jo ranką ir ji atsisukęs susiraukė. –Zy?- tai skambėjo kaip klausimas kai jis piktai žvelgė į mane.
-Lėlyte,- nusišypsojo jis ir permetė savo ranką ant mano pečių.
-Galim eiti?- pasimuisčiau vietoje kai Zayn stipriai laikė mane.
-Ką?- sutriko jis, bet tada nutraukė mane. –Žinoma,- ramiai atsakė jis ir mes išėjom iš viso šurmulio. Kažkokiu būdu parsigavus namo nuspyriau aukštakulnius į kitą kambario galą. Zayn įėjo pro duris. Jis net neatrodė išgėręs priešingai, nei vakarėlyje.
-Tu girtas?- nedrąsiai paklausiau vaikino.
-Ne,- ramiai atsakė ir aš linktelėjau, nežinau kaip jis, bet man dabar tai nerūpėjo. Dabar tūrėjau tikslą pasiekti suknelės diržą ir jį atrišti, nes atitrakus užtrauktuką jis ją ir be laikė. –Leisk, man,- pajaučiau šaltus Zy pirštus palietus jiems mano odą ir šiurpuliukai perbėgo per mano nugarą.
-Ačiū,- sulaikiau suknelę jam ją atrišus, bet jis sulaikė mane man norint nueiti. Pajaučiau Zayn lūpas ant savo apnuoginto peties. Jis keliavo aukštyn mano kaklu palikdamas šlapius pėdsakus ir pasiekęs mano lūpas pabučiavo mane. –Zayn,- rankas uždėjau ant vaikino krūtinės.
-Ką?- vaikinas pasakė bučiuodamas mano kaklą.
-Aš..- pradėjau. Zayn pakėlė galvą ir dabar jo rudas akys žvelgė tiesiai į mane. –Tiek to,- sumurmėjau ir rankomis apkabinus jo kaklą suleidau pirštus į jo plaukus. Sujungiau mūsų lūpas, jaučiau kaip nežymiai pakyla Zy lūpų kampučiai kas man sukėlė menka juoką ir aš sukikenau jam į lūpas. Nutraukus bučinį Zayn suurzgė ir paguldęs mane ant lovos užgulė.
-Man patinka tavo kikenimas,- nusišypsojo Zayn ir pabučiavo mane. Zayn atsikratė mano apatinių, kaip ir aš jo visų drabužių. Jis keliavo žemyn mano kaklu ir sukando jo odą, kas sukėlė man milijonus šiurpuliukų. –Tu tuo tikra?- pasiteiravo atsitraukęs nuo mano kaklo. Zayn paėmė pakelį ir jį atplėšęs užsidėjo. Zayn staigiai įėjo į mane ir aš išleido skausmo dejonę. –Nepyk,- šyptelėjo jis ir sujungė mūsų lūpas. Zayn švelniais ir lėtais judesiai judėjo. Kambarys buvo pilnas mano malonumo dejonių.
-Zayyy-nnn!- sucypiau ir jis suurzgęs pagreitino tempą. Garsi dejonė pasklido po kambarį man pasiekus viršūnę. Zayn dar keletą kartų giliai įėjo į mane ir baigęs nukrito šalia.
-Tai buvo..- atsidusau.
-Nieko nesakyk,- pasakė Zayn ir užlipęs ant manęs įsisiurbė man į lūpas.
-Zayn?- klausiamai pažiūrėjau į jį atsitraukus.
-Nejaugi nenorėtum pakartoti?- išsišiepė ištvirkelio šypsena jis. Aš rimtai stebėjau vaikina, jis lėtai pasilenkė ir leidosi mano kaklu žemyn link mano krūtinės, aš stengiausi susilaikyti nuo dejonės kai jis dar kartą sukando mano odą. –Ir dar kartą ir dar..- pridėjo Zayn. Jis pažiūrėjo į mane ir aš nusišypsojau. Zayn supratęs tai kaip pritarimo ženklą ilgai nelaukė.
<
Pamerkiau akis kai kažkas krito ant žemės.
-Kur eini?- sunkiai pratariau pastebėjusi susiraukusį Zayn žiūrinti į kažkokį daiktą ant žemės.
-Nepyk jog pažadinau,- menkai šyptelėjo jis ir pakėlė knygą nuo žemės.
-Nieko, tai kažkas ne taip?- paklausiau.
-Ne viskas gerai,- priėjęs Zayn pakštelėjo man į lūpas ir dingo už durų. Užsiklojau iki kaklo, stebėjau lubas kai prisiminiau tai kas nutiko vakar. Vakar su Zayn patyriau tikrai nevieną malonumą todėl nemanau jog šiandiena lipsiu iš lovos. Jaučiau kaip užkaista mano skruostai ir užsidengiau veidą.
Išlindusi pasiėmiau telefoną į rankas ir perėjau per pagrindinius tinklapius ir naujienas. Nuotraukos ir vakar, bei straipsniai buvo beveik visur.
-Lėlyte,- išgirdau tylų Zayn balsą vos jam įėjus į kambarį.
-Ką?- nusijuokiau.
-Ar tu..- nutilo Zayn pažiūrėjęs į mane. –Tu dar lovoje,- išsišiepė vaikinas.
-Kas?- susiraukiau.
-Nieko,- menki šyptelėjo jis ir nusirengęs užsiropštė ant manęs.
-Zayn,- juokdamasi pasakiau.
-Ką?- jis susiraukė atitraukęs lūpas nuo mano kaklo.
-Ar vakar buvo ne gana?- šyptelėjau, o jis rimtai stebėjo mane.
-Ne,- nusijuokė jis ir apsiklojo save taip pat.
-Kvailiukas,- juokdamasi pasakiau, kai jis pabučiavęs mane ėmė kutenti. Visokiais būdais bandžiau atsikratyti jo pirštų, bet jis nepadavė. –Zayn,- juokiausi nors tai labiau buvo panašu į cypimą.
-Ką?- jis ramiai pažiūrėjo į mane.
-Tu išprotėjai,- nusijuokusi ir apvertusi jį atsidūriau viršuje. Juokdamasi padėjau galvą ant jo peties ir jis nusijuokė taip pat.
-Ar tikrai?- jis šyptelėjo ir aš pajaučiau jo pirštus kurie tikrai vėl būtų mane kutenę vėl.
-Sara!- pro duris įvirto Jess.
-Jess,- nusijuokiau ir nulipus nuo Zy piktai pažiūrėjau į ją.
-Nieko nemačiau,- nusijuokė Jess ir vaidino jog prisidengia delnu nors ji viską puikiai matė.
-Aha,- su sarkazmu pasakiau.
-Aš rimtai?- patraukusi delną nuo veido ji rimtai pažiūrėjo į mane vos laikydama juoką. Aš taip pat tvardžiau juoką kol ji suprato ir vėl prisidengė. –Tai aš vėliau pasakysiu,- apsisukusi jį dingo iš kambario.
-Tai kur mes baigėm?- vos Jess išėjus prabilo Zayn ir aš sukikenau.
KAMU SEDANG MEMBACA
My Big Brother (Z.M)
Fiksi PenggemarOne Direction FanFiction (Z.M & S.T.) Antras sezonas: MBB2: Can't Forget