7
Jis atsitraukė nuo manęs.
-Na kaip, lėlyte?- išsišiepė jis savo kvaila šypsena.
-Pirma aš tau ne lėlytė. Antra,- jis jau lenkėsi vėl mane pabučiuoti, bet aš pridėjau ranką prie savo burnos ir taip jam neleido to padaryti, jis susiraukė ir atsitraukė. –Antra aš tavęs nekenčiu ir trečia tu už tai atsiimsi,- pasakiau ir nuėjau į viršų. Įėjau į kambarį užrakinau duris. Pardėjau ieškoti po visus Zayn stalčius kažko.
-Neblogai,- nusijuokiau kai stalčiuje radau apsaugas, jūs apie ką aš. –Taigi mėgsti linksmybes, nusijuokiau sau paėmiau nuo stalo žirkles ir nežymiai įkirpau pakelius, pasiėmiau savo raudona lūpdažį ir po pakeliais parašiau palinkėjimą „Daug gražių vaikučių, mielasis". Kaip prasmukti į virtuvę? Atrakinau duris ir greitai nubėgau į virtuvę, atidariau spintelę ir paėmiau ko ieškojau.
-Lėlyte, negražu taip pabėgti nuo manęs,- prispaudė mane Zayn, aš paimtus daiktus paslėpiau už nugaros.
-Atsiknisk,- pastūmiau jį, bet tik buvau stipriau prispausta.
-Kur skubi?- jis lenkėsi prie mano kaklo, aš pradėjau kažko ieškoti, paėmiau stiklinę su vandeniu ir jį apipyliau, jis atsitraukė ir aš pabėgau į viršų. Įėjau užrakinau duris.
-Lėlyte, įleisk!!- netrukus atsiradęs į duris trankė Zayn. –Aš nejuokauju įleisk, lėlyte!!
-Kaip tu mane pavadinai?- atplėšiau kelis pakelius yupi, išpyliau puse jo šampūno ir yupi sumaišius su vandeniu supyliau ten. Žaidimas prasideda, mažiuk.
-Atidaryk!- duris trankė jis. –Lėlyte, tau blogai baigsis?
-Kaip, kaip sakiai?- paklausiau.
-Sara, nejuokinga,- jaučiu pykti jo balse.
-Išmokai mano vardą,- švelniai šnekėjau,-Kaip miela,- jis vėl trenkė į duris. –Nu ko tu nori?- atidariau duris. Buvau paguldyta ant lovos.
-Tave reikėtu nubausti,- šyptelėjo jis ir įsisiurbė į mano lūpas, perbraukė liežuvio per mano apatinę lūpa. Ne jau ne, įkandau jam į lūpą. Jis atsitraukė ir palietė savo lūpa, ji šiek tiek kraujavo. Aš pašokau nuo lovos.
-Ups,- nusišypsojau, o jis susiraukė. Aš atsisėdau ant jo kelių, jaučiau kaip jis įsitempia. Aš nusišypsojau ir pasilenkusi pradėjau bučiuoti jo kaklą, jis suspaudė kumščius aš pasilenkiau prie jo perbraukiau pirštu per jo lūpą ir pasilenkus švelniai jį pabučiavau jis apkabino mane per liemenį. –Aš turiu eiti, mažiuk,- atsistojau ir pasiėmusi rūbus nuėjau į vonią. –Beje daug tau gražių vaikučių,- pasakiau tarp durų ir įėjau į vonią. Girdėjau kaip jis atidaro stalčių.
-Sara, užmušiu,- jis uždarė stalčių ir trenkė durimis. Bus su kitom duotis, pala aš pavydžiu, ne tikrai ne?
-Kas tau Sara?- stovėjau prieš veidrodį ir ploviau veidą šaltu vandeniu. Išėjau iš vonios Zayn kambaryje nebuvo, mažiausiai noriu dabar jį matyti.
<
-Sara? Sara!?
-Kas?-atsiliepiau kai El kreipėsi į mane.
-Kas tau?-paklausė ji.
-Nieko,- sumurmėjau ir atsistojau nuėjau į kambarį ir atsisėdau ant lovos naršiau telefone. Duše bėgo vanduo tad spėju jog tai Zayn, kas daugiau?
-Sara? Sara!! ,- suklykė Zayn ir išėjo iš vonios jo plaukai buvo šiek tiek rausvi ir jis buvo tik su rankšlosčiu, aš šyptelėjau ir pakilnojau pečius. –Sara, tau šakės,- iš už nugaros ištraukė ta patį šampūną.
-Ne ne,- traukiausi atgal, jis priėjo ir užpylė visa turinį ant manęs.
-Zayn!!- užklykiau.
<
-Pagaliau,- kritau į savo lova ir Harry nusijuokė. Jap šiandiena grįžtu į savo kambarį, su Zayn nesam geri draugai.
-Eini Tiesa/Drąsa?-paklausė į kambarį įėjęs Niall. Aš linktelėjau ir nuėjau su juo žemyn. Čia sėdėjo visi išskyrus Louis ir El. Prie Zayn sėdėjo rudų plaukų mergina aš susiraukiau ir sėdau į savo įprastą vietą.
-O, Zy, kodėl nesupažindini su savo močiute?,- kreipiausi į ji ir visi nusišypsojo. –Malonu ponia,- kreipiausi į tą kekšę jis tik pradėjo verkti ir apkabino Zayn. –Tik nereiškit čia savo meilės,- ramiai pasakiau stebėdama Zayn. –Čia yra mažų vaikų,- sušnabždėjau ir parodžiau į Harry ir į save.
-Ejj,- suinkštė Harry.
-Neliūdėk, suaugsi ir tu kada,- apkabinau.
-Mažyte, ką aš be tavęs daryčiau,- apkabino mane Hazz. Per tas 10 dienų mes su Harry labai suartėjom.
-Aww, zuikeli,- apkabinau jį dar stipriau ir žvilgtelėjau į Zayn mačiau kaip jis susinervino, ak ir ką tai reiškia?
-Gerai, gerai žaidžiam,- prabilo Zayn. Aš nusijuokiau ir mes su Harry atsitraukėm vienas nuo kito. Aš klausiausi kaip visi žaidžia ir..
-Sara,-paklausė Hary.
-Drąsa, zuikeli,- jis pakilnojo antakius. Jis pasilenkė:
-Atleisk,- sušnabždėjo jis, aš pažiūrėjau į jį. –Nueik ir...
���������=���
ESTÁS LEYENDO
My Big Brother (Z.M)
FanficOne Direction FanFiction (Z.M & S.T.) Antras sezonas: MBB2: Can't Forget