12

3.6K 203 0
                                    

12

Pramerkiau akis. Išlipau iš lovos. Pasiėmiau kitus drabužius ir nuėjau į vonią. Prisiminiau viska kas nutiko vakar. Ne negali būti.. Zayn pamatė jog verkiau? Aišku pamatė gi kaip kokia debilė stovėjau kambaryje jį apsikabinus ir verkiau. Kas man negerai? Kas jam negerai?

Nusimaudžiau, apsirengiau, susitvarkiau ir nulipau laiptais žemyn. Visų balsai sklido iš svetainės. Pala ką? Man vaidenasi jo? Įėjau į svetainę ir ne man nesivaidena.

-Jess,- užklykiau ant viso namo. Ji mane pamačiusi pašoko nuo sofos ir apkabino mane. –Ką tu čia darai?-atsitraukusi pažiūrėjau į ją.

-Aš? Tu dingai!! Nieko nepasakei ir klausi ką aš čia darau?- šaukė ji piktai ir visi aplink sutriko.

-Tipinė Jess,- pasakiau ir mes nusijuokėm ir vėl apsikabino. Kiti nesupratę pažiūrėjo vienas į kitą. Niekas niekada nesuprato mūsų su Jess bendravimo, jis buvo kitoks.. Na mano ir Zayn buvo dar sunkiau suprantamas. Su Jess nuėjom į mano kambarį ir prakalbėjom dar ilgai.

-Sara, kas buvo vakar?- paklausė ji surimtėjusi. Nejaugi jai kažkas pasakė.

-Kodėl taip manai?- paklausiau.

-Aš tave pažįstu geriau, nei bet kas kitas, žinau kada tu verkei ir pan,- sumalė ji ir rimtai žiūrėjo į mane. Ji buvo išprotėjusi, bet visada buvo ta kuri viską suprasdavo ir galėdavo surimtėti kada to reikia. Aš nuleidau galvą.-Sara?-labiau paklausė negu pasakė ji. –Kas tarp tavęs ir to Zayn, ar kas jis?- aš nusijuokiau.

-Kodėl manai jog kažkas yra?- paklausiau jos, vis dar nepakeldama akių.

-Aš mačiau kaip tu jį ir jis tave stebėjo,- pasakė ji. Aš sutrikau. Papasakojau jai visa istorija kas nutiko per tą laiką kai aš čia gyvenu. –Wow,- po visko pasakė ji ir nusišypsojo. Aš pavarčiau akis.

-Gerai užtenka manęs,- nusijuokiau. Dar su ja prašnekėjom nesąmones.

-Sara, kur Zayn kambarys?- paklausė Jess.

-Kam tau?-susiraukiau.

-Kur?-rimtai pažiūrėjo į mane.

-Šalia mano,- pasakiau ir ji išsišiepė. O ne, žinau tą žvilgsnį. –Ką sumąstei?

-Kodėl manai jog kažką sugalvojau?- greitai pasakė ji.

-Aš tave pažįstu ne ką mažiau, nei tu mane,- ji nusijuokė ir papasakojo savo planą. –Tu visai trenkta,-nusijuokiau aš.

Išėjom iš kambario Jess nubėgo į virtuvę paimti tai ko reikia. Gerai, kad Zy nėra kambaryje.

-Paimk jo apatinius ir išdėliok nuo laiptų iki čia,- pasakė parėjusi Jess.

-Tu juokauji jo?-paklausiau.

-Ne.

-Bet Jess.

-Juokauju, nenumirk.- pasakė ji. Jess, Zayn lovą padengė folija ir uždėjo tą sproginėjančią plėvelę į kurią būna suvinioti visokie dūžtantis daiktai ar panašiai. Pagal ją jam atsigulus turėtų viskas traškėti ar kažkas tokio. –Ei padėk!- sušuko ji, kai aš traiškiau tus burbuliukus. –Baigta,- pasakė ji ir išsitempė mane iš kambario.

<

-Aš jau eisiu,- pasakė Jess po kažkiek laiko. Atsisveikinau su ja ir išėjo. Aš persirengiau ir atsiguliau į lovą. Užmigti sekėsi ne kaip tad tiesiog gulėjau.

Kažkas įėjo į mano kambarį ir aš sutrikau. Pajaučiau kaip kažkas atsigula šalia, pažiūrėjau į tą puse. Zayn rimtai?

-Ką tu čia darai?-paklausiau. –Nesakiau dingti man iš akių.

-Pirma, pasiilgau tavęs, nes tu visa diena buvai su ta mergina, o antra mano lovą labai gražiai papuošta,- pasakė jis. Aš nusijuokiau.

-Ir prie ko čia aš?

-Žinau jog čia jūsų drabas, todėl dabar miegosiu pas tave,- pasakė ji ir užsimerkė.

-Tikrai ne,- stengiausi šnekėti kuo tyliau, nes buvo naktis. –Zayn!- pasakiau garsiau kai jis nekreipė dėmesio į tai ką pasakiau.

-Miegok,- pasakė ji ir prisitraukęs mane apkabino.

-Za,-bandžiau sakyti, bet jis uždengė mano burna ranka. –Paleisk,- pasakiau patraukusi jo ranką. –Dink iš čia,- pasakiau jam.

-Lėlyte, eik miegoti,- pasakė ji.

-Aš tau ne lėlytė ir neramink manęs,- pasakiau. –Eik..-jis pertraukė mane pabučiuodamas. Rimtai Zayn. Jis atsitraukė.

-Miegok,- pasakė jis.

-Bet

-Žinai jog ne laimėsi,- nutraukė jis mane ir nusišypsojo. Aš pavarčiau akis ir nusisukau. Jis mane vėl prisitraukė arčiau ir apkabino. Aš norėjau patraukti jo ranką, bet jis tik stipriau mane apkabino. Pavarčiau akis, aš per Zayn tamsiu žvaira.

Bandžiau miegoti, bet nieko gero.

-Miegi,- išgirdau tylų Zayn balsą. Aš tylėjau, jis taip pat nutilo.

-Ne,- po kiek laiko atsakiau. Jis kažkokiu būdu atsuko mane į save. Dabar ar žiūrėjau tiesiai į jį kaip ir jis į mane. Tamsoje beveik nieko nesimatė, bet puikiai galėjau matyti kur jo rudos akys. –Tu užrakinai duris?-paklausiau. –Jei kas ateitu,- pridėjau. Jis linktelėjo. Žiūrėjom vienas kitam į akis, miegas net nenorėjau šianakt ateitį pas mane. Koks išdavikas!! Zayn pasilenkė prie manęs ir pabučiavo aš atsakiau į jo bučinį. Kuo toliau tuo labiau man nervina Zy ir tuo pačiu traukia. Uhhhh!!..

My Big Brother (Z.M)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang