1.20 -> 1.30 bölümler Banudan olacak.
"Sen ve Gül?"
"Gül ve sen?"
"Gül ve sen sen ve Gül?"
"Banu bir kez daha aynı şeyi tekrarlarsan seni hayvanat bahçesinde çiftleşme döneminde olan develerin arasına atacağım"
Göz devirip kahkaha attım "aman tanrım"
"Sarkıtacağım şimdi balkondan tanrıyı göreceksin"
Ciddi olduğunu bildiğim için kahkahama engel olup ciddileştim.
"Siz konuşacağım derken başından beri bunu mu söylemek istiyordunuz yani?"
Berk ve Akın kısa bakışmanın ardından başını salladı.
"Tanrım siz kafayı sıyırmışsınız. Ben bittim. Kesin bittim ben görmediniz mi nasıl çıktı evden?"
Gül'ün tedirginliği ve paniği elle tutulur gibiydi fakat sakinleşmesi gerekiyordu.
"Gül sadece işi hallettiler lütfen abartma"
Göz devirip kucağındaki yastığa sarıldı "ben bittim"
"Sen de ne nazlı çıktın be kızım bugüne kadar hiçbir kızla 2 günden fazla konuşmamışken sana iki aydır dayanıyorum, seni kurtarmak için birine sevgilim olduğunu söylüyorum, hala anlayamadıysan bilgilendireyim heeey ben Berk Koray'ım!"
Kucağımdaki yastığı ona fırlattığımda ani atakta bulunduğum için başını eğememişti.
"Kızlar bu kadar abartmanıza gerek yok. Sadece Ayaz bilsin diye öyle söyledik. Lütfen"
Akın'a kötü bakışlarımı yollayıp Berk'e baktım. "Bizi kurtarma göreviniz başarıyla sonuçlandığına göre artık -"
"Bitirmiyoruz. Sizinle ilişkimizi Olcay yüzünden kestiğimizi biliyorsunuz"
Akın'ın söylediği şeye gülüp başımı öne eğdim "ve şimdi de biz kesiyoruz"
"Bunu daha kaç kere yapacağız? Bıkmadın mı beni, bizi, tanıdığın günden itibaren "arkadaşlığımızı bitirelim, iletişimi keselim" demekten?"
"Akın gerçekten mi? Söylediğiniz şeylerin nasıl derinden kestiğini görmüyor musunuz?"
Telefonunu gürültüyle masanın üzerine bıraktı.
"Olcay itiyle giderken sen beni nasıl derinden kestiğini biliyor musun peki?-" söylediği şeye anlam veremeyerek ona baktım "- bizim baş düşmanımızla gittiğinde neler düşündük biliyor musun? Gecelerce gözüme uyku girmedi!" öne doğru eğilip ona baktım .
"Neden Akın? Neden? Bir -bir buçuk aydır tanıdığın kız için neden uyuyamadın?"
"Çünkü sana değer veriyorum lanet olası! Sana, Gül'e değer veriyorum! Arkadaşımsınız siz benim!"
Ellerimle alnıma masaj yaptım "hay arkadaşına"
"Efendim?"
"Akın ben gerçekten artık o eski sıkıcı üzücü hayatıma dönmek istiyorum. Senin tarafından sarıp sarmalanmaktan da sonra kendimi uçurumun dibinde bulmaktan da bıktım"
Berk'in Gül'e kaş göz yaptığını farkedip ona baktım "Gül, sen bana bir su versene ya boğazım kurudu"
Odadan çıktıklarında bu hallerine göz devirip yanımdan bir yastık daha aldım.
Bu koltuklarda kaç yastık vardı böyle?
"Banu, seni kırdım, hırpaladım, hatta belki yargıladım evet. Ama sen, Gül, sizler benim için değerlisiniz. Ya biraz Berk gibi konuşmuş olacağım ama, gerçekten yanımızda iki günden fazla kalan nadir varlıklarsınız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebep
RomanceÇünkü ben, tüm renkleri çalınmış bir gökkuşağı değilim. Ben mavi ile renkleneceği günü bekleyen bir gri'yim adamım.