"Şimdi hoşlanmıyor. Eğer merak ediyorsan"
Bıçağımı elime aldığım an söylediği şeyle duraksadım. Ya hoşlanıyorsa?
"Berk umrumda değil" diyip işime geri döndüm. Gerçekten öyle olmasını diliyordum.
Yanıma gelip elimdeki bıçağı aldı ve bir kenara bırakıp ona bakmamı sağladı. "Akından hoşlanıyorsun Banu.. bu o kadar belli ki"
Hala bileğimde duran ellerine bakıp bıkkınlıkla nefesimi dışarı verdim "o benim arkadaşım Berk. Biz sadece arkadaş olarak konuşa, aynı ortamda bulunabiliriz. Başka birşey olamaz.. olmamalı. Olursa doğru olmaz"
.....
"Bu saçmalığı kim çıkardı biri söylesin gerçekten sinirlenmeyeceğim"
Gül göz devirip çay ficanını eline aldı "üniversite hayatım, hadi sinirlenme"
Telefonumu koltuğa bırakıp Akın'a baktım. Mesajlaşıyordu. Yine.
"Artık o telefonu bıraksan diyorum?"
Telefona o kadar dalmıştı ki beni duymamıştı bile.
"Akın"
Nihayet başını soktuğu telefonundan kaldırdı. "Efendim birşey mi dedin?"
"Evet. Duymadın"
"Dalmışım"
Gül kıkırdadı "ona ne şüphe"
Göz devirip Akın'a baktım "biriyle mesajlaşmak istiyorsan bunu evinde de yapabilirsin bak Berk'e hiç mesajlaşıyor mu?" Çenemle Berk'i gösterdim.
Berk'in ne yaptığına bakmak için sağ tarafına bakatı ve sonra göz devirip yine bana döndü "Berk şu an uyuyor Banu"
"Ama mesajlaşmıyor"
Gül bu sefer kahkahasını tutmadı "Allah akıl fikir versin"
İkisine de göz devirip kollarımı göğsümde kavuşturdum. Trip atayım derken mal duruma düşmüştüm.
"Kıskandım demiyor da"
"Seni mi? Ah güleyim bari"
Kalkıp masanın üzerindeki boş fincanları toplayıp mutfağa gittim.
Öküz. Kıskanmakmış.
Fincanları yıkayıp kenara koydum.
İki gün sonra üniversitenin düzenlediği bir kamp için şehir dışəna çıkacaktık.
Ve evet ekim ayının sonlarındayız donacağız.
Salona girip bizimkilere baktım. Nasıl bıraktıysam aynı pozisyondaydılar.
Gül TV kumandasını ağzına sokmuş çiğniyor, Berk salyasını canım koltuğuma akıtıyor, Akın yine biriyle - büyük ihtimalle Gizem'le mesajlaşıyordu.
"Çocuklar şu kampa gideceksek hazırlanmamız gerek biliyorsunuzdur umarım"
Gül omuz silkip bana baktı "sen gidersen gelirim ben"
"Ne işiniz var kızım orda bu soğukta"
Göz devirip yeni uyanan Berk'e baktım "acaba sıkıldığımız için olabilir mi?" Esneyip başını salladı.
"Gidiyor muyuz çocuklar?" Gül yalvaran bakışlarını Akın ve Berk'e gönderdi
"İyi gidin çantaları hazırlayın"
--
"Teyze ben tavayla ne yapacağım orda?" Teyzemin çantama sokmaya çalıştığı tavaya hayretle baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebep
RomanceÇünkü ben, tüm renkleri çalınmış bir gökkuşağı değilim. Ben mavi ile renkleneceği günü bekleyen bir gri'yim adamım.