21. Summer Love

102 9 0
                                    

Bölüm şarkısı : One Direction - Summer Love

"Sırtını bana dön"

"Ya neden gıdıklama bak hastayım ateşim var"

"Banu manyak mısın? Sırtını dön burada yatacağım"

Dediğini uygulayıp sırtımı ona döndüm. O da yatağa uzanıp yorganın bir ucunu kendi üzerine örttü.

Kollarıyla beni sarıp ellerini karnımın üzerine koyması yüzünden bir an afallasam da birşey demedim ve sırtımı daha da göğsünet yapıştırdım.

"Ayrıca biliyor musun?"

Başımı hafif yukarı kaldırdım "neyi?"

"Umay ismini daha çok seviyorum"

.....

"Biraz daha iyi misin?"

Başımı iki yana salladım "midem bulanıyor"

"Doğal olarak. Ateşin 38"

Ağzımı şapırdatıp kuruluğu gidermeye çalıştım. "Sen de hasta olacaksın bu gidişle. Hey sen dün neden eve gelmedin?"

"Geldim de geç geldim. Berk ve Ada'yla birlikteydim. Tanrım dünya tatlısı bir kız bugün sana sormadan buraya davet ettim ama"

"Sorun değil. Çok tatlı bir kız. Hem güleryüzlü. Berk ve Akınla nasıl takılabiliyor hala anlamış değilim"

Söylediğim şeye Gül kahkaha atarken Berk odaya daldı "Bunu duydum"

"Tövbe estağfrullah kardeşim ya ne diye odaya dalıyorsun? Çıplak olabilirdim!"

"Merak etme her gün gördüğüm şey"

Bu sırada Akın da içeri girdi ve Berk'in kafasına şaplak attı "doğru konuş oğlum"

Bu hallerine kıkırdayıp yorganıma daha sıkı sarıldım.

"O yorganı hemen üzerinden atıyorsun. Ateşini daha da çıkaracak!"

Cırlayan arkadaşıma göz devirip yalvaran bakışlarımı Akın'a gönderdim.

"Gül bırak üstünde dursun işte üşüyor"

"Siz benden çok mu bileceksiniz ?"

Göz devirip kapıdan içeri giren kişiye - Ada'ya baktım. "Gül haklı"

Yüzüstü dönüp başımı yastığa gömdüm.

"Bu şekilde benden, ah yani bizden kurtulacağını mı düşünüyorsun?"

Bir anda üzerimden çekiştirilen yorgan, ve bedenime çarpan soğuk hava dalgasıyla çığlık attım. Yatakta cenin pozisyonu alıp kollarımla kendimi ısıtmaya çalıştım. "Ya yapmayın n'olur donuyorum!"

Bu halime kahkaha atan Berk'e kötü bakışlarımı yolladım. Dışarıdan bedenime ve yüzüme çarpan soğuk nedeniyle gözlerim yanmaya ve sulanmaya başlamıştı. Gözlerimi kapatıp yüzümü yastığa gömdüm.

"Bırakın şu yorganı ölüyor soğuktan"

"Hah kahramanım koru beni!"

Berk , Gül ve Ada , bu halimize kıkırdayıp beni yerimden kaldırdılar.

"Şu soğuk duş saçmalığına girmeyeceksiniz değil mi?"

Ada ve Gül bir birine bakıp şeytanice güldüler.

"Hayır hayır bak sakın olmaz"

Geri geri giderken arkama baktım.

Akın'ın yanına koşup arkasına saklandım ve kollarımı bedenine sararak ısınmaya çalıştım.

SebepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin